برترین رستوران‌های روف‌تاپ استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
برترین رستوران‌های روف‌تاپ استانبول

استانبول از آن مقاصد گردشگری خاصی است که برای هر سلیقه‌ای چیزی در چنته دارد. مخصوصا در زمینه‌ی غذایی که جدا از غذاهای بسیار خوشمزه ترکی، تقریبا هر غذایی از هر جای دنیا که بخواهید، در این شهر پیدا خواهید کرد. همچنین از نظر مکانی نیز رستوران‌های استانبول تنوع بسیار خوبی دارند و از جاهای معمولی و مقرون به صرفه تا رستوران‌های لاکچری استانبول را شامل می‌شوند.

اما با توجه به مناظر زیبایی که استانبول در خود دارد، ما امروز جذاب‌ترین رستوران‌های روف‌تاپ شهر را به شما معرفی می‌کنیم. رستوران‌هایی با نمای بسیار عالی و غذاهای خیلی خوب که مسلما انتخابی عالی در تور استانبول به حساب می‌آیند.

 

Sunset Grill

Sunset یکی از بهترین رستوران‌های استانبول است که بیش از ۲۵ سال در همین محل به فعالیت پرداخته و چندین جایزه بین‌امللی را نیز از آن خود کرده است. بنیان گذار این محل جمیز برد بود که یک رستوران کالیفرنیایی را بنا کرده بود، اما حالا Sunset  غذاهای بسیار خوشمزه و با کیفیت مدیترانه‌ای، ترکی و ژاپنی را به روی میز برده و مجموعه‌ای جذاب از انواع نوشیدنی‌ها را در خود دارد. روف‌تاپ این رستوران، جدا از دکور زیبایش، منظره‌ای عالی از تنگه بسفور را نیز برایتان به همراه خواهد داشت.

آدرس: Kuruçeşme, Kuruçeşme Mahallesi Ulus Park, Yol Sokağı No:2, 34345 Beşiktaş

 

Mikla

Mikla یکی دیگر از رستوران‌های بسیار معروف ترکیه است که یک بار در لیست ۵۰ رستوران برتر دنیا نیز قرار گرفته است. این مکان که در روف‌تاپ هتل پرا پالاس واقع شده است، نمایی بسیار جذاب از شاخ طلایی را برایتان به نمایش می‌گذارد و در همان هنگام، امکان سفارش از میان غذاهای کلاس جهانی منو Mikla را نیز خواهید داشت.

 

۱۰ رستوران در استانبول با غذاهای اروپایی

آدرس: Asmalı Mescit, The Marmara Pera, Meşrutiyet Cd. No:15, 34430 Beyoğlu

 

Restaurant 24

بسیاری از رستوران‌های روف‌تاپ استانبول، بر بالای هتل‌های ۵ ستاره‌ی شهر واقع شده‌اند و Restaurant 24 نیز در واقع بخشی از هتل Georges Hotel Galata محسوب می‌شود. اگر چه این رستوران نمایی بسیار عالی از بخش قدیمی شهر را برایتان به نمایش خواهد گذاشت، اما این مکان را باید یکی دیگر از رستوران‌های استانبول محسوب کرد که غذا و البته دسرهایی بسیار خوشمزه سرو می‌کند. همچنین شما می‌توانید از ساعت ۸ صبح تا ۲ ظهر برای صبحانه نیز به این محل مراجعه کنید.

آدرس: Serdar-i Ekrem Sokak No. 24 Georges Hotel Galata

 

360 Istanbul

رستوران 360 Istanbul درست در قلب تکسیم واقع شده و دسترسی به آن برای گردشگران بسیار ساده خواهد بود. این رستوران لاکچری و شیک غذاهای خیلی با کیفیتی داشته و با توجه به جایی که قرار دارد، نمایی عالی و 360 درجه از بهترین نقطه شهر را نیز پیش رو خواهد داشت. همچنین، 360 Istanbul شب‌های آخر هفته به یک کلاب شلوغ و عالی بدل می‌شود که تا ساعت ۴ صبح باز خواهد بود.

آدرس: Tomtom, İstiklal Cd. No:163 K: 8, İstiklal Cd., 34433 Beyoğlu

 

Seven Hills Restaurant

Seven Hills Restaurant رستوران بسیار خوبی است، اما رستوران لاکچری محسوب نشده و جدا از این که غذاهای قیمت خیلی بالایی ندارند، به کیفیت انتخاب‌های دیگر ما نمی‌رسند. اما چیزی که باعث شده آن را در لیست امروزمان بیاوریم، منظره‌ی میدان سلطان احمد، مسجد آبی، ایاصوفیه و قصر توپکاپی است که موقع غذا خوردن در این محل، همه را یک جا خواهید داشت! منو Seven Hills Restaurant تنوع بسیار خوبی دارد و غذاهای ترکی، غذای دریایی و انتخاب‌های بین‌المللی را پیش رویتان می‌گذارد.

 

بهترین رستوران‌های بشیکتاش در استانبول

آدرس: Cankurtaran, Tevkifhane Sk. No:8 Kat:3, 34122 Fatih

 

Banyan Ortaköy

همانطور که از اسم این رستوران پیداست، Banyan در جایی متفاوت از دیگر رستوران‌های پیشنهادی ما قرار گرفته، اما در مجاورت تنگه بسفور واقع گشته و یک نمای بسیار زیبا از استانبول را در پیش روی خود می‌بیند. البته این مکان نه تنها به خاطر نمای پل معروف استانبول یا بندرگاه، بلکه به خاطر غذاهای ترکیبی خاصش نیز معروف است. مثل غذاهای ترکی که با ادویه‌های تایلندی ترکیب گشته‌اند یا غذاهای کاملا گیاهی که به سبکی خاص تدارک دیده شده‌اند.

آدرس: Yıldız, Yıldız Muallim Naci Caddesi &, Salhane Sokak No:3, 34347 Beşiktaş

 

Balkon Restaurant & Bar

Balkon یکی دیگر از انتخاب‌های بسیار خوب شما در تور استانبول می‌تواند باشد که اگر چه نمایی بسیار عالی و غذاهای خوب دارد، اما قیمت نسبتا خوب غذاهایش باعث می‌شود، بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. دور تا دور این رستوران روف‌تاپ با شیشه پوشیده شده و به همین دلیل، حتی در روزهای سرد سال نیز می‌توانید از محیط و منظره‌ی دیدنی‌اش بهره ببرید. در Balkon شما می‌توانید انواع فست‌فودها و غذاهای کبابای را سفارش دهید و از صدای موسیقی زنده جاز لذت ببرید.

 

بهترین رستوران‌های ایتالیایی استانبول

آدرس: Asmalı Mescit, Şehbender Sk. No:5, 34430 Beyoğlu

۰۷ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران