رستوران‌های نزدیک به تاکسیم و بی‌اوغلو در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
رستوران‌های نزدیک به تاکسیم و بی‌اوغلو در استانبول

استانبول شهری پر جنب و جوش بوده و در هر ساعتی از شبانه روز جذابیت‌های خاص خود را دارد. اما در این میان یکی از پرطرفدارترین مکان‌ها در بین گردشگران تاکسیم و بی‌اوغلو است. این دو منطقه که عموما مملو از گردشگران و افراد محلی در حال گشت و گذار هستند، رستوران‌های متعددی را در خود جای داده‌اند. چنانچه شما نیز در حال برنامه‌ریزی برای سفر با تور استانبول هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین رستوران‌های نزدیک به تاکسیم و بی‌اوغلو برای داشتن یک وعده غذایی خوشمزه آشنا کنیم.

 

رستوران مزه بای لیمون تری، استانبول (Meze by Lemon Tree Restaurant, Istanbul)

در رستوران Meze by Lemon Tree می‌توانید از غذاهای سنتی ترکی که به سبک مدرن طبخ شده‌اند، لذت ببرید. این رستوران با فضای داخلی پر جنب و جوش و کارکنان خوش برخوردش، یکی از مکان‌های مناسبی برای رفتن در سفر به استانبول است. این اطمینان را می‌دهیم که در این رستوران تمامی غذاها متناسب با ذائقه شما بوده و از سفارش هیچ کدام از آن‌ها پشیمان نخواهید شد. در کنار غذاهای ترکی در این رستوران فرصت تست کردن دیگر غذاهای خوشمزه بین‌المللی را نیز خواهید داشت.

آدرس: Asmalı Mescit, Meşrutiyet Cd. 83/B, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

رستوران هایور، استانبول (Hayvore Restaurant, Istanbul)

اگر به غذاهای محلی علاقه دارید و می‌خواهید فرهنگ غنی غذاهای ترکی را تجربه کنید، هایور یک رستوران عالی برای شما در نزدیکی میدان تاکسیم استانبول است. هایور مکان مناسبی برای لذت بردن از غذاهای اصیل دریای سیاه با کارکنان خوش برخورد در این منطقه است. موضوع جالب اینکه کل خدمه این رستوران اهل مناطق دریای سیاه هستند که کاملا حس و حالی متفاوت به آن در کنار غذاهای خوشمزه بخشیده‌اند.

 

رستوران‌های غذای آمریکایی در استانبول

آدرس: İstiklal caddesi Turnacıbaşı sok, no4, 34421 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

رستوران اوتانتیک آنادولو یمکلری، استانبول (Otantik Anadolu Yemekleri, Istanbul)

غذاهای موجود در منوی رستوران اوتانتیک آنادولو یمکلری با الهام از دستور العمل های سنتی ترکی و ترکیب آن با دنیای مدرن امروزی تهیه می‌شوند و همین سبب شده تا در بین گردشگران محبوبیت بالایی پیدا کند. اینجا یکی از بهترین رستوران‌های غذاهای ترکی در استانبول به شمار می‌رود. شما در منو این رستوران تقریبا اغلب غذاهای سنتی ترکی را مانند مانتی، گوزلمه و ... پیدا خواهید کرد. همچنین اگر گیاه‌خوار هستید رستوران اوتانتیک آنادولو گزینه‌های متنوعی را در اختیار شما قرار خواهد داد. برای دسترسی به این رستوران کافی است تا از میدان تقسیم حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی کنید.

آدرس: Hüseyinağa, İstiklal Cd. No: 80/A, 34435 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

رستوران تام تام کباب، استانبول (Tomtom Kebab Restaurant, Istanbul)

بدون اغراق تام تام کباب یکی از بهترین رستوران‌های سرو کباب در استانبول است. شما می‌توانید در این رستوران طیف گسترده‌ای از غذاها را انتخاب کرده و وعده غذایی به یادماندنی را در آن میل کنید. بیش از هر چیزی رستوران تام تام به خاطر پیش غذاهای خوشمزه و کباب آدانا و اورفا معروف است. علاوه بر آن محیط دنج رستوران حس و حالی بسیار دوست داشتنی به آن بخشیده است. این رستوران تا ۱۲ نیمه شب باز بوده و گردشگران تا دیروقت می‌توانند از غذاهای خوشمزه آن لذت ببرند.

 

یک شام شاهانه و خاطره‌انگیز در رستوران توگرای استانبول

آدرس: Firuzağa, Yeni Çarşı Cd. 39 A, 34425 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

رستوران فیججین، استانبول (Fıccın Restaurant, Istanbul)

رستوران فیججین فعالیت خود را با سرو صبحانه آغاز می‌کند و تا ساعت ۱۱ شب باز است. کیفیت بالای غذاها و قیمت مناسب آن باعث شده تا این رستوران به پاتوق اصلی کارمندان منطقه بی اوغلو در استانبول تبدیل شود. از جمله معروف‌ترین غذاهای آن راویولی یا مرغ است که توصیه می‌کنیم حتما یک بار در سفر خود به تور استانبول آن را امتحان کنید.

آدرس: Asmalı Mescit Mh İstiklal Cad. &, Kallavi Sk. No:13/1, 34430 Beyoğlu, Turkey

 

رستوران نیکول، استانبول (Nicole Restaurant, Istanbul)

نیکول یکی از بهترین رستوران‌های تاکسیم است که منظره‌ای مشرف به بناهای قدیمی و تاریخی استانبول را به نمایش می‌گذارد. غذاهای این رستوران کاملا مدرن بوده و عموما از غذاهای فرانسوی و اسپانیایی الهام گرفته شده‌ است. رستوران نیکول برای مشتریان خود دو منوی مختلف با نام‌های منوی نیکول و منوی جشن ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که اگر قصد رفتن به رستوران نیکول را دارید حتما از قبل باید رزرواسیون خود را انجام دهید.

آدرس: Tomtom, Tomtom Kaptan Sk. No:18, 34433 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن رزرو: ۶۷ ۴۴ ۲۹۲ ۲۱۲ ۹۰+

 

رستوران پرا آنتاکیا، استانبول (Pera Antakya Restaurant, Istanbul)

پرا آنتاکیا از جمله رستوران‌های شیک و دوست داشتنی در استانبول است که در مرکز منطقه بی‌اوغلو قرار دارد. این رستوران بیشتر با منو غذایی ترکی و سوری خود شناخته می‌شود. همچنین پیش غذاهای بسیار خوشمزه‌ای را اعم از خاویار بادمجان با سس روغن زیتون، سبزیجات تازه و ... ارائه می‌دهد. چنانچه در این رستوران برای انتخاب غذای خود دچار سردرگمی شده‌اید توصیه می‌کنیم خوردن کباب‌ها و غذاهای فر مانند تپسی کبابی را امتحان کنید. به عنوان نکته نهایی نیز حتما قبل از رفتن به آن میز خود را رزرو کنید.

 

رستوران‌های بین‌المللی استانبول

آدرس: Asmalı Mescit, Balyoz Sk. No:14, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن تماس برای رزرو: ۸۹ ۱۸ ۴۳۴ ۵۳۳ ۹۰+

 

رستوران زوبییر اوجاقباشی، استانبول (Zübeyir Ocakbaşı Restaurant, Istanbul)

این رستوران در منطقه بی‌اوغلو قرار گرفته و دارای فضایی دلپذیر در داخل و بیرون است. آنچه این رستوران را خاص کرده امکان پختن کباب‌ها توسط مشتریان است. به این صورت که می‌توانید در عین حال که با دوستان خود صحبت می‌کنید کباب‌های خود را در اجاق‌های مخصوص طبخ کرده و میل کنید. پس اگر عاشق گوشت و کباب هستید رستوران زوبییر اوجاقباشی باید یکی از الویت‌های شما برای وعده غذایی در تور استانبول باشد. این رستوران در فاصله ۵ دقیقه پیاده‌روی از میدان تاکسیم قرار گرفته است. برای رزرو میز خود به خصوص در فضای باز حتما قبل از رفتن به آن با مدیریت رستوران تماس بگیرید.

آدرس: Şehit Muhtar Mahallesi Bekar Sokak No::28, 34435 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن رزرو: ۵۱۳۹ ۲۹۳ ۲۱۲ ۹۰+

 

رستوران صابیرتاشی، استانبول (Sabırtaşı Restaurant, Istanbul)

اگر دوست دارید بهترین ایچلی کوفته (içli köfte) و دیگر غذاهای خوشمزه سنتی ترکی را در سفر خود به استانبول میل کنید، حتما پیشنهاد می‌کنیم سری به رستوران صابیرتاشی بزنید. در کنار غذاهای خوشمزه در این رستوران فرصت خوردن دسرهای خوشمزه ترکی و به خصوص باقلوا را خواهید داشت. یکی از بزرگترین نکات مثبت این رستوران کارکنان بسیار مودب و دوستانه آن هستند که این احساس را به شما القا می‌کنند که گویی در رستوران یک دوست صمیمی هستید. این رستوران از ساعت ۱۱ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کند و شما می‌توانید برای وعده ناهار و یا شام خود به آنجا بروید.

آدرس: Asmalı Mescit, İstiklal Cd. No: 112, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

رستوران حاجی عبدالله لوکانتاسی، استانبول (Hacı Abdullah Lokantası Restaurant, Istanbul)

حاجی عبدالله لوکانتاسی بهترین مکان برای چشیدن انواع غذاهای خوشمزه ترکی در نزدیکی میدان تاکسیم است. این رستوران تنوع بالایی از غذاها را نظیر کباب، سالاد، غذاهای گیاهی، پیش غذا و دسر را سرو می‌کند. اگر در این رستوران برای انتخاب غذا بر سر دو راهی قرار گرفتید توصیه می‌کنیم بشقاب مخصوص "Ozel Haci Abdullah Tabagi" یا هونکار بگندی "Hunkar Begendi" که یک غذای سنتی عثمانی است را در آن امتحان کنید.

 

۱۲ رستوران با چشم انداز عالی در استانبول

آدرس: Hüseyinağa, Atif Yilmaz Sok. No:9/A, 34435 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

رستوران آسمالی جاوید، استانبول (Asmalı Cavit Restaurant, Istanbul)

رستوران آسمالی جاوید در محله‌های معروف استانبول به نام آسمالی مسجد (Asmalı Mescit) در بی‌اوغلو واقع شده است. این رستوران نه تنها با غذاهای خوشمزه خود بلکه با طراحی داخلی زیبایی که دارد نیز توانسته توجه بسیاری از گردشگران را به سمت خود جلب کند. توصیه می‌کنیم در این رستوران علاوه بر غذاهای لذیذ از منو گسترده نوشیدنی‌های آن نیز لذت ببرید. در بین غذاها نیز کوفته، کباب و صدف سرخ شده از محبوب‌ترین گزینه‌های موجود در منو هستند. توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از مشکلات احتمالی قبل از رفتن به آن میز خود را رزرو کنید.

آدرس: Asmalı Mescit, Asmalı Mescit Cd. 16/D, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن رزرو: ۵۰ ۴۹ ۲۹۲ ۲۱۲ ۹۰+

 

رستوران جزایر، استانبول (Cezayir Restaurant, Istanbul)

دلایل زیادی برای قرار دادن رستوران جزایر در لیست بهترین‌های تاکسیم و بی‌اوغلو وجود دارد. قبل از هر چیزی این رستوران بهترین غذاهای گوشتی در استانبول را سرو کرده و در عین حال منو متنوعی از غذاهای گیاهی را نیز برای علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. در وحله بعدی با انتخاب رستوران جزایر می‌توانید در کنار غذاهای خوشمزه آن از فضای دوست داشتنی نیز استفاده کنید. در نهایت نیز این رستوران تا ساعت ۱۲ شب باز بوده و گردشگران می‌توانند تا دیر وقت به آنجا رفته و از منو خوشمزه آن لذت ببرند.

 

آدرس: Firuzağa, Hayriye Cd. No:12, 34425 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

رستوران پانو شاراپیوی، استانبول (Pano Şarapevi Restaurant, Istanbul)

چنانچه به دنبال مکانی برای ناهار دیر هنگام یا شام خوشمزه در استانبول هستید و در محدوده بی‌اوغلو قرار دارید، قطعا هیچ گزینه‌ای بهتر از رستوران پانو شاراپیوی برای شما نخواهد بود. چرا که این رستوران از ساعت ۳ فعالیت خود را آغاز می‌کند. پانو شاراپیوی یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین مکان‌ها در استانبول است که با محیط تاریخی و همچنین منوی گسترده از انواع پیش غذاهای سرد و گرم، سالاد، غذاهای دریایی و ماهی‌های مختلف، مرغ، ماکارونی و نوشیدنی‌ها تجربه منحصر به فردی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 

غذای دریایی در ۸ رستوران استانبول

آدرس: Hüseyinağa, Hamalbaşı Cd. No:12, 34435 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

رستوران مشترک میخانه، استانبول (Müşterek Meyhane Restaurant, Istanbul)

مشترک میخانه اولین بار در سال ۲۰۱۴ در منطقه تاکسیم افتتاح شد و از همان زمان توانست توجه مردم محلی و همچنین گردشگران را به سمت خود جلب کند. این مکان دارای فضایی بسیار دنج و آرام بوده و گزینه‌ای بسیار مناسب برای کسانی است که دوست دارند ساعاتی به دور از مکان‌های شلوغ و پر سر و صدا در استانبول باشند. این رستوران از ساعت ۴ بعد از ظهر آماده پذیرایی از مشتریان خود بوده و در کنار غذا نوشیدنی‌های متنوعی را نیز به علاقه‌مندان سرو می‌کند.

آدرس: Şehit Muhtar, Mis Sk. No:15, 34435 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

رستوران لیمونلو باغچه، استانبول (Limonlu Bahçe Restaurant, Istanbul)

آیا از هرج و مرج خیابان استقلال و محدوده‌های میدان تاکسیم استانبول خسته شده و به دنبال مکانی برای کمی استراحت هستید؟ چنانچه پاسخ شما به این سوال مثبت است پس بلافاصله مسیر رستوران لیمونلو باغچه را در پیش بگیرید. توجه داشته باشید که این رستوران در یکی از کوچه‌های بی‌اوغلو قرار داشته و پیدا کردن آن شاید اسان نباشد اما قطعا ارزش جستجو را دارد. از غذاهای لذیذ، نوشیدنی‌ها، فضای صمیمی با دکوراسیون دوست داشتنی گرفته تا کارکنان فوق‌العاده خوش برخورد چیزهایی هستند که در این رستوران پیدا خواهید کرد. با رفتن به لیمونلو باغچه تصور خواهید کرد که وارد یک باغ خانه قدیمی و زیبا شده‌اید.

آدرس: Tomtom, 34440, Yeni Çarşı Cd. No:74, 34433 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

رستوران الئوس، استانبول (Eleos Restaurant, Istanbul)

رستوران الئوس جواهری پنهان در تاکسیم است که طعم لذیذ غذاهای سنتی یونانی را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. این یک رستوران بسیار عالی برای عاشقان غذاهای دریایی است و شما فرصت خوردن خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی را در آن خواهید داشت. امتیاز اصلی این رستوران برای گردشگران تور استانبول قیمت مناسب غذاهای آن بوده و می‌توانید در حین خوردن غذاهای خوشمزه از فضای قدیمی در یک ساختمان تاریخی با دکوراسیون متفاوت آن لذت ببرید.

 

بهترین رستوران‌های شاخ طلایی استانبول

آدرس: Şahkulu, İstiklal Cd. No:231, 34421 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

رستوران نظام پیده، استانبول (Nizam Pide Restaurant, Istanbul)

رستوران نظان پیده مکانی است که مردم محلی عمدتاً برای خوردن غذا به اینجا می‌آیند. شما در این رستوران می‌توانید غذاهای محلی ترکیه را سفارش داده و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. این رستوران خانوادگی فضایی جذاب با خدمات سریع و قیمت‌های مناسب در نزدیکی میدان تاکسیم قرار گرفته و تا ساعت ۴ صبح باز است. همچنین دارای چند صندلی در فضای باز برای کسانی که دوست ندارند در محیط بسته بنشینند، است. اینجا یکی از برترین رستوران‌های استانبول به شمار می‌رود.

آدرس: Katip Mustafa Çelebi, Katip Mustafa Çelebi Mahallesi Istiklal Caddesi, Büyük Parmakkapı Sk. No:18, 34433 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

رستوران آهسته، استانبول (Aheste Restaurant, Istanbul)

آخرین مورد از برترین رستوران‌های نزدیک به تاکسیم و بی‌اوغلو که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، رستوران آهسته است. این رستوران تجربه خوردن یک شام عالی در محیطی مدرن و شیک را با با غذاهای کیفیت بالا، کارکنان خوش برخورد و قیمت‌های مناسب به شما می‌دهد. رستوران آهسته مکان مناسبی برای کسانی است که به دنبال یک شب زیبا با دوستان یا خانواده خود در استانبول هستند. اغلب کارکنان آن نیز به زبان انگلیسی مسلط بوده و گردشگران از این نظر دچار مشکل نخواهند شد.

 

۱۱ رستوران در استانبول با بهترین سوپ‌ها

آدرس: Asmalı Mescit, Meşrutiyet Cd. No:107 D:F, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

 

منبع 

۰۹ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران