۳ هتل نزدیک به فرودگاه حیدر علیف باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
۳ هتل نزدیک به فرودگاه حیدر علیف باکو

اگر برای شما اهمیت دارد که حتما در تور باکو، در یک هتل نزدیک به فرودگاه اقامت داشته باشید، خوشبختانه باید این نوید را به شما بدهیم که هتل‌های مختلفی در نزدیکی فرودگاه حیدر علیف وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. در مقاله امروز ما چند مورد از این هتل‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید یک انتخاب ایده‌آل برای سفر خود داشته باشید.

 

FLY INN BAKU

این هتل ۵ ستاره بسیار با کیفیت، تنها حدود ۵۰۰ متر از فرودگاه حیدر‌ علیف باکو فاصله دارد و با توجه به امکانات خیلی خوبی که در آن تعبیه شده و همچنین فاصله‌ی اندکی که با فرودگاه دارد، بدون هیچ شکی، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اتاق‌های این هتل فوق‌العاده شیک و کاملا در حد و اندازه‌ی یک هتل ۵ ستاره بوده و در کنار امکانات رفاهی، از سرویس حمام و بهداشتی فوق‌العاده عالی بهره می‌برند. همچنین شما می‌توانید در کنار اتاق‌های مختلف، سوییت بزرگ پرزدنشیال را نیز برای خود اجاره کنید که نمای فرودگاه را نیز در پیش رو دارد.

اما کمی از امکانات دیگر هتل بگوییم، FLY INN BAKU یک استخر بسیار عالی روباز و استخر بزرگی در فضای سرپوشیده دارد که باعث می‌شود در همه‌ی طول سال بتوانید در این هتل به آبتنی بپردازید. طراحی داخلی آن نیز بسیار زیبا بوده و شما حس خوبی در تمام بخش‌های هتل دریافت می‌کنید. FLY INN BAKU دارای یک رستوران اختصاصی بسیار عالی، بار و اینترنت رایگان بوده و همچنین شما می‌توانید در مرکز اسپا و سلامتی و سالن ورزشی آن، کمی به خودتان برسید. در مجموع  FLY INN BAKU بالاترین امتیاز را در میان هتل‌های نزدیک به فرودگاه را دارد و البته این را هم باید در نظر بگیرید که هیچ هتلی در باکو تا این حد به فرودگاه نزدیک نیست. البته از طرفی این مکان یک اقامتگاه با قیمت بالاست و زمان رزرو، باید آن را نیز مد نظر بگیرید.

 

هتل ۵ ستاره ماریوت بلوار در باکو

Dreamland Golf Hotel Baku

اینجا یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره باکو، چیزی حدود ۵ کیلومتر از فرودگاه دور است و خب برای آن‌ها که می‌خواهند چسبیده به فرودگاه اقامت داشته باشند، خیلی ایده‌آل نیست، اما Dreamland Golf Hotel Baku ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که باعث می‌شود یک انتخاب بسیار عالی در باکو محسوب شود. همانطور که از اسم این هتل پیداست، این مجموعه دارای یک زمین گلف بسیار عالی و زیبا بوده که در کنار فضای بازی، یک نمای زیبا نیز برای اتاق‌ها پدید می‌آورد. این هتل چهار ستاره امکانات خیلی خوبه داشته و تنوع کافی برای انتخاب اتاق را نیز پیش پای شما می‌گذارد و از نظر مالی نیز قیمت خیلی بالایی ندارد.

این مجموعه‌ی بزرگ و جذاب همچنین دارای رستوران اختصاصی بسیار خوب است و همچنین شما می‌توانید از میان ویلاهای لاکچری و جذاب که در بخشی مجزا از ساختمان‌های هتل واقع شده نیز، اقامتگاهی برای بودن در باکو برای خود در نظر بگیرید. این هتل نیز اینترنت رایگان در اختیارتان می‌گذارد، صبحانه رایگان خیلی خوب جزو خدماتش هست و اگر هم بخواهی گلف بازی کنید، باید مبلغی اضافه پرداخت نمایید. اما یکی از ایرادهایی که به این هتل وارد است، نبود اتاق‌های خانوادگی در انبوه انتخاب‌های است که در این مکان دارید.

 

معرفی هتل ۳ ستاره دیپلمات در باکو

Seaview Villa Buzovna

انتخاب آخر ما با آنچه از هتل‌های قبلی دیدید کاملا متفاوت است و در واقع چند ویلای لوکس و زیبا در فاصله حدود ۵ کیلومتری از فرودگاه است. این ویلاها حدود ۳۴ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارند و بیشتر برای آن‌هایی در نظر گرفته شده که قصد دارند به فرودگاه نزدیک‌تر باشند. ویلاهای ‌Seaview Villa Buzovna در یک محیط آرام و بسیار زیبا واقع شده و خود ویلاها نیز با داشتن باغ و فضای بزرگ، به این آرامش کمک می‌کنند.

از نظر ظاهری Seaview Villa Buzovna واقعا زیباست و ویلاها به صورت دوبلکس بوده که شما یک بالکن بزرگ در دسترس دارید که از آن‌جا می‌توانید نمای دریای خزر راهم ببینید. در فضای سبز باغ نیز چند جا برای نشستن و استراحت در نظر گرفته شده و خود ویلاها نیز امکانات کافی برای آشپزی در اختیارتان قرار می‌‌دهند. البته در این مکان خبری از اینترنت رایگان نیست و به غیر از تلوزیون و کانال‌های ماهواره‌ای رایگان، امکانات تفریحی دیگری برای مهمانان در نظر گرفته نشده است. در مجموع این مکان برای جمع‌های خانوادگی بزرگ تا ۱۰ نفر بسیار مناسب بوده و به فرودگاه نیز خیلی نزدیک است.

 

معرفی هتل‌های ۵ ستاره در باکو

۰۱ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران