۸ رستوران نزدیک خیابان نظامی باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
۸ رستوران نزدیک خیابان نظامی باکو

خیابان نظامی باکو معروف‌‌ترین قسمت شهر و چهره لوکس و مدرن باکو است که می‌توانیم آن را با خیابان استقلال استانبول مقایسه کنیم. این خیابان طولانی که با انواع بوتیک‌های مد روز، برند فروشی‌های برجسته بین‌المللی و نقاط لوکس پر شده مقصد محبوب توریست‌ها بوده و همیشه مملو از جمعیت است. مخصوصا در ماه آخر سال میلادی این خیابان با چراغانی‌های زیبا چهره کریسمسی به خود می‌گیرد و دیدنی‌تر از هر زمان دیگری به چشم می‌رسد. در سفر با تور باکو در گشت و گذاری جذاب در این خیابان باید کجا غذا بخورید و خستگی در کنید؟

 

Nobody Knows Restaurant & Lounge

اگر به غذاهای اروپایی و شرقی علاقه دارید این رستوران برای هر سلیقه‌ای چیزی ارائه داده است. مخصوصا اگر در گروهی بزرگ هستید که هر کسی ساز خودش را می‌زند و انتظارات متفاوتی دارد این رستوران می‌تواند نجات بخش و معجزه‌گر باشد. در اینجا منویی با غذاهای معروف اروپایی، ایتالیایی، آذری و غذاهای آسیای شرقی میزی به شدت وسوسه‌‌انگیز و اشتها آور برای شما چیده می‌شود. طراحی داخلی رستوران کاملا مدرن و امروزی و دلپذیر است.

 

معرفی رستوران سنتی فایتون در باکو

آدرس: 20 Nigar Rafibeyli, Baku, Azerbaijan

 

Dolma Restaurant

این یکی دیگر از بهترین رستوران‌های باکو است که غذاهای متنوعی را باکیفیت بالا و طعمی فراموش نکردنی ارائه می‌دهد. همچون مورد قبل در اینجا نیز غذاهای متنوعی همچون غذاهای اروپای شرقی، آذربایجان، اروپایی، ایتالیایی و خاورمیانه‌ای سرو می‌شود که طعم‌شان بی‌نظیر و اصیل است. از این‌ها گذشته می‌توان غذاهای حلال، گیاه‌خواری و بدون گلوتن را بین منو پیدا کرد.

آدرس: M.Rasulzada kuc 8, Baku 1000 Azerbaijan

 

Qala Divari

حس و حال این رستوران با در و پنجره سراسر شیشه‌ای و قاب مشکی کاملا اروپایی و کلاسیک است. غذاها عالی هستند و کارکنان در سرویس دهی بی‌نقص تمام تلاش‌شان را می‌کنند. شما می‌توانید پس از گردشی طولانی و خسته‌کننده به این رستوران بروید و از غذاهای خوشمزه آذربایجانی، خاورمیانه‌ای، و اروپای شرقی نوش جان کنید و تمام خستگی‌تان را به فراموش بسپارید. همچنین غذاهای حلال، گیاهی و بدون گلوتن نیز برای رژیم‌های خاص در منو موجود است.

 

بهترین رستوران‌های ایچری شهر

آدرس: 28 Kichik Qala, Bakı, Azerbaijan

 

CafeCity Fountain

اما اگر به دنبال جایی با منوی کافه و غذاهای وسوسه‌انگیز و سبک، شیرینی‌جات و یا نوشیدنی‌هایی مثل قهوه و چای هستید کافه سیتی توصیه برجسته ما برای شماست. در اینجا می‌توانید با منویی شامل غذاهای اروپایی، کافه، اروپای شرقی و اروپای مرکزی در طعم‌های متنوعی غرق شوید. همچنین افرادی با رژیم گیاهی و بدون گلوتن می‌توانند گزینه‌های مناسبی بیابند. برای ما ایرانی‌ها باکو به دلیل تنوع رستوران‌هایی با غذاهای حلال مقصد دلپذیری است. کافه سیتی برای تمام وعده‌های اصلی و فرعی شامل صبحانه، ناهار، عصرانه، شام و شام دیروقت غذاهای خوشمزه‌ای سرو می‌کند.

آدرس: Builders Avenue 112A, Baku 1000 Azerbaijan

 

Qazmaq Cafe & Restaurant

بعد از تمام رستوران‌های بالا با غذاهای اروپایی و خاورمیانه‌ای، به رستورانی محلی با غذاهای سنتی برویم که دکوراسیون آذری و فرهنگی‌اش در همان ابتدا دل شما را می‌برد. خوراک گوشت بره یکی از غذاهای برجسته این رستوران است که از هر کسی راهنمایی بخواهید آن را به شما توصیه می‌کند. غذاهای رستوران با شیوه‌های سالمی پخته می‌شوند و گزینه‌هایی همچون غذاهای گیاهی و وگان نیز سرو می‌شود. شما می‌توانید برای وعده‌های صبحانه، ناهار، عصرانه و شام به این رستوران جذاب و صمیمی بروید.

 

معرفی غذاهای کلاسیک آذری در باکو

آدرس: Kicik Qala, 124 ( Old Town), Baku 100 Azerbaijan

 

Meating Point

خوشبختانه باکو به عنوان پایتخت آذربایجان مقصدی به شدت متنوع در سلیقه‌های غذایی است. اگر از فراوانی غذاهای اروپایی و آذری خسته شدید و به دنبال فست فود بودید میتینگ پوینت با انواع غذاهای فست فودی و آمریکایی و انتخاب‌هایی در استیک‌های متنوع حال و هوای شما را عوض می‌کند. در کنار تمام غذاهای گوشتی چند انتخاب گیاهی هم وجود دارد.

آدرس: Nigar Rafibayli 20 Fountain square, Baku 1022 Azerbaijan

 

Qaynana Restaurant

این رستورانی بین‌المللی در قلب شهر شهر است که انواع غذاهای اروپایی، قفقازی، آذربایجانی و خاورمیانه‌ای را سرو می‌کند. این رستوران که برای وعده‌های صبحانه، ناهار، عصرانه و شام آماده پذیرایی از شماست با امکاناتی همچون اجرای موسیقی زنده، سرویس میز، امکان رزرواسیون و بار لحظات به یادماندنی و جذابی را برای شما رقم خواهد زد.

آدرس: Kichik Qala 126, Baku 1000 Azerbaijan

 

Salam Baku

برای ما ایرانی‌ها این رستوران با غذاهای آذری و عربی که نزدیک به ذائقه‌مان هستند حس خانه را این طرف مرزها تداعی می‌کند. بنابراین برای صبحانه انتظار چای شیرین و کره و مربا را داشته باشید. شما می‌توانید برای صبحانه، ناهار، عصرانه و شام به این رستوران بروید و از غذاهای فوق‌العاده‌اش امتحان کنید.

 

تور غذاهای خیابانی باکو برای شکم‌گردها

آدرس: Kichik Gala St., 126, Baku Azerbaijan

۲۰ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران