بهترین ریزورت‌های چیانگ مای: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری تایلند
بهترین ریزورت‌های چیانگ مای: بخش دوم

بهترین استراحتگاه‌های چیانگ مای، همگی یک ویژگی مشترک دارند و آن چشم‌اندازی تماشایی به زیبایی‌های طبیعی شمال تایلند است. در این شهر کوه‌های باشکوه، شالیزارهای شاداب و رودخانه‌های پرتلاطم، گردشگران تور تایلند را شگفت‌زده می‌کنند و البته اقامت در یکی از استراحتگاه‌های تفریحی باکیفیت، می‌تواند شادی‌های این سفر را تکمیل کند. بیایید در ادامه بخش اول، سری بزنیم بهترین ریزورت‌های چیانگ مای تایلند.

 

X2 Chiang Mai Riverside

این ریزروت کنار رودخانه، بهترین صبحانه‌ها و عصرانه‌های همراه چای را ارائه می‌دهد. کایاک‌های رایگان، یک کتابخانه، اسپای شیک و همچنین یک استخر بزرگ آب شور با نورپردازی فیبر نوری برای مهمانان این اقامتگاه درنظر گرفته شده‌اند. بعلاوه استخرهای اختصاصی، وان بزرگ دو نفره، وای فای رایگان، رستوران، خدمات دربان، امکانات تناسب اندام و فضایی مخصوص افراد سیگاری در این محوطه موجودند.

 

معرفی ۱۰ مکان خاص و رویایی در تایلند

آدرس: 369/1Thanon Charoenrajd, Wat Ket, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50000, Thailand

 

The Imperial

با اقامت در این استراحتگاه  ایده آل در منطقه Mae Rim ، گشت و گذارتان را کامل کنید. این ریزورت در محبوب‌ترین مسیر توریستی، نزدیک باغ گیاه شناسی کوئین، تالار شهر و زمین‌های گلف منطقه واقع شده و تنها ۲۰ دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد. بعلاوه امکانات ورزشی متنوعی برای تنیس، اسکواش، بدمینتون و استخری بزرگ برای مهمانان مهیاست.

و البته ویژگی‌هایی نظیر رزرواسیون ۲۴ ساعته، مرکز تناسب اندام، رستوران، خدمات خشکشویی، پرسنلی مسلط به چندین زبان و سالن بار را نیز نمی‌توان در این مکان باشکوه و زیبا نادیده گرفت.

 

تور تایلند و ماجراجویی در سواحل کرابی

آدرس: 284Don Kaew Mae Rim District, Chiang Mai 50180, Thailand

 

Zensala Riverpark Resort

این بوتیک هتل بزرگ و باشکوه در سواحل رودخانه مای پینگ، با اتاق‌ها و پنجره‌هایی از کف تا سقف که دیدی عالی به باغ و مناظر رودخانه دارند، اقامتی خاطره‌انگیز را در ذهن گردشگران ثبت می‌کند. گفتنی است که برخی از اتاقها، به طور مستقیم به استخر برای شنا دسترسی دارند. همچنین یک کتابخانه و کلکسیون DVD، امکانات کرایه دوچرخه، اسپا و رستورانی که بوفه صبحانه غنی و ترکیبی از آثار طعم‌های ایتالیایی و تایلندی را سرو می‌کند، در این اقامتگاه وجود دارند.

آدرس: Pa Tan Alley, Pa Tan Sub-district, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50300, Thailand

 

Villa Mahabhirom

این خانه آنتیک تایلندی که بیش از یک قرن قدمت دارد، مشتمل بر ۱۴ خانه بوده و در جاده‌ای واقع شده است که به معبد تاریخی Wat U Mong ، محل اصلی بودیسم در لانا منتهی می‌شود. در اینجا امکانات رفاهی از جمله مبلمان مدرن، تزئینات هنری و حمام‌های مستقل قدیمی به استقبال مهمانان می‌آیند. این استراحتگاه همچنین دارای یک استخر، یک اتاق مدیتیشن، اسپا و یک رستوران عالی است. جالب است بدانید در صورت درخواست مهمانان، پرسنل ریزورت سفرهای بالون را بر فراز چیانگ مای ترتیب می‌دهند.

 

معرفی سوغات‌های جالب تایلندی

آدرس: Suthep Rd, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50200, Thailand

 

Four Seasons

این ریزورت در Mae Rim واقع شده و ۱۵ دقیقه رانندگی با دانشگاه Maejo و پارک ملی Doi Suthep-Pui در کوه فاصله دارد. امکانات ویژه این استراحتگاه شامل یک مرکز تجاری ۲۴ ساعته، خدمات اتومبیل شهری و خدمات خشکشویی، پارکینگ رایگان و شاتل فرودگاهی ۲۴ ساعته با پرداخت هزینه اضافی هستند. بعلاوه این اقامتگاه، دارای ۲ اتاق جلسه برای رویدادهاست.

باید گفت این استراحتگاه، به خوبی از فرزندان خردسالتان استقبال می‌کند و با پرداخت هزینه اضافی می‌توانید از امکانات نگهداری از کودکان و باشگاه کودکان استفاده نمایید. از سایر جاذبه‌های گردشگری این حوالی می‌توان به آبشار Mae Sa، موزه Dara Pirom Palace، دریاچه Huay Tung Tao و مزرعه ارکیده و پروانه Bai اشاره کرد.

 

عالی‌ترین هتل‌های مدرن برای مسافران تور تایلند

آدرس: 502moo 1, Mae Rim-Samoeng Old Road, Chiang Mai 50180, Thailand

 

Siripanna Villa Resort

اینجا یک اقامتگاه پنج ستاره است که به شما امکان می‌دهد از دنیای شلوغ کار و محیط شهر فرار کنید و در مکانی خیره‌کننده با طراحی الهام گرفته از معماری تایلندی و احاطه شده با فضای سبز استراحت کنید. در اینجا، ۷۴ اتاق و ویلا وجود دارد. اکثر اتاقها مشرف به باغ های سرسبز هستند و بالای برخی تختخواب‌ها، آثار هنری لانایی آویخته شده‌اند.

امکانات استاندارد از جمله تلویزیون صفحه تخت بزرگ، وای فای رایگان و حمام بزرگ اختصاصی، مقدمات راحتی و آسایش را برای مهمانان رقم می‌زنند. این استراحتگاه با جاذبه‌هایی نظیر بازار شبانه چیانگ مای و دروازه Tha Phae، پل Meng Memorial، رودخانه و بازار Warorot فاصله اندکی دارد.

 

هفت شهر محبوب گردشگران تور تایلند

آدرس: 36Rat Uthit Rd, Amphur, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50000, Thailand

 

Laan Mai Fai Chang

با اقامت در این ریزورت، تنها ۱۳ کیلومتر با معبد Wat Phra Singh و ۱۴ کیلومتر با مرکز فرهنگی هنری چیانگ مای فاصله خواهید داشت. از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به خدمات سریع، انواع مجلات و نشریات در لابی، خدمات خشکشویی، فضای کنفرانس و اتاق جلسات و شاتل فرودگاهی اشاره کرد. بعلاوه استفاده از استخر کودکان برای فرزندان دلبندتان، با پرداخت هزینه اضافی امکانپذیر است.

آدرس: Moo.7 Baan Tawai, Hang Dong, Chiang Mai 50230, Thailand

 

Lanna Dusita

این اقامتگاه دوست داشتنی و زیبا، در نزدیکی رودخانه پینگ واقع شده و مشتمل بر ۳۰ اتاق تمیز و راحت است که بسیاری از آنها چشم اندازی جالب توجه به منظره رودخانه دارند. یک استخر شنا نیز در اینجا وجود دارد که بعد از بهترین مکان‌های انجام یوگا در چیانگ مای، بهترین مکان برای ریلکس کردن بعد از یک روز شلوغ گشت و گذار در شهر به شمار می‌آید.

 

برترین کلبه‌های جنگلی تایلند

اتاق‌های استاندارد و مدرن این استراحتگاه، از کلیه امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، تلویزیون و player DVD، وای فای و امکانات تهیه چای و قهوه برخوردارند. همچنین باید گفت رستوران ریزورت، میز و صندلی ‌ایی را در فضای باغ چیده و لذت بصری بالایی را هنگام صرف غذاها برای مهمانان رقم می‌زند. از جاذبه‌های پرطرفدار این حوالی می‌توان به موزه ملی چیانگ مای، مرکز خرید MAYA Lifestyle و بازار شبانه اشاره کرد.

آدرس: 146Pa Tan Alley, San Phi Suea, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50300, Thailand

۱۳ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران