بهترین ریزورت‌های چیانگ مای: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری تایلند
بهترین ریزورت‌های چیانگ مای: بخش اول

چیانگ مای که در کنار ساحل رودخانه مای پینگ در تایلند واقع شده، تا سال ۱۵۵۸ پایتخت پادشاهی مستقل لانا بود. ترکیب شگفت‌انگیز معابد باستانی، جنگل‌های بارانی خاموش، کافی شاپ‌ها و بازارهای شلوغ در این خطه، در حال حاضر نزدیک به ۱۱ میلیون گردشگر را سالانه به سوی این شهر فرا می‌خوانند. باید گفت مقاله راهنمای گردشی جذاب در چیانگ مای، اطلاعات ارزشمندی به شما ارائه می دهد.

در این رابطه ریزورت‌های جالب توجه نیز، برای پاسخگویی به نیاز اقامت مسافران در این شهر به مرور شکل گرفتند و بسیاری از آنها از کلیه امکانات رفاهی برخوردارند و سفر خاطره‌انگیزی را در سفر با تور تایلند برای گردشگران رقم می‌زنند. بیایید با هم گشت و گذاری داشته باشیم در بهترین ریزروت‌های چیانگ مای تایلند.

 

Na Nirand

این فضای دنج و پر از آرامش، در ملکی از ساج و نزدیک به یک درخت بارانی باشکوه به قدمت ۱۰۰ سال ساخته شده است. این استراحتگاه، دارای ۳۹ اتاق زیبا با روتختی‌ها و عناصر پارچه‌ای دستبافت و نفیس، نقاشی دیواری از هنرمندان محلی و سرامیک‌های مجلل تزئینی است. همچنین چهار سوئیت بی‌نظیر در اینجا وجود دارند که از حمام‌های اختصاصی برخوردارند.

 

بهترین دسر کافه‌ها در چیانگ مای تایلند

یک اسپای کوچک، یک کتابخانه، دوچرخه رایگان، وای فای رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، تراس، استخر و یک رستوران عالی کنار رودخانه که غذاهای تلفیقی تایلندی و لانا را سرو می‌کند، در این محیط  زیبا در نظر گرفته شده‌اند.

آدرس: 1/1Soi 9 Charoen Prathet Rd, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50100, Thailand

 

Khum Phaya

استخر خارق العاده‌ای که از میان درختان صد ساله و آستانه بسیاری از ویلاهای اقامتگاه عبور می‌کند، نقطه کانونی طراحی این فضا به شمار می‌آید. گفتنی است بعضی از ویلاها، دسترسی مستقیم به استخر روباز داشته و همچنین همه آنها دارای جکوزی اختصاصی هستند.

یک بار استخر برای سرو نوشیدنی‌ها و وعده‌های غذایی سبک نیز در حاشیه آب درنظر گرفته شده است. بعلاوه یک رستوران تایلندی تزئین شده، مشرف به منظره استخر اصلی وجود دارد و گزینه‌های عالی گیاهخواری را ارائه می‌دهد. وای فای رایگان، اسپا، فضای کنفرانس، خدمات دربان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، تراس، خدمات لباسشویی و خشک شویی و همچنین پرسنلی که به چندین زبان مسلط هستند، از مهمترین مشخصه‌های این ریزورت به شمار می‌آیند.

 

گردش در آبشار khun korn چیانگ رای

آدرس: Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50000, Thailand

 

Sireeampan

اینجا یک بوتیک ریزورت است که از ۱۱ سوئیت عالی با دکوراسیون تایلندی قرن هجدهمی برخوردار است. در این اقامتگاه میهمانان می‌توانند در کلاس‌های آشپزی تایلندی شرکت کنند، عضو باشگاه گلف شوند و یا برای بازدید از صنعتگران محلی، دهکده‌های قبیله‌ای و اردوگاه فیل‌ها در یک تور خصوصی ثبت نام کنند.

یک استخر، یک مرکز اسپا و حتی یک مجموعه کارائوکه رایگان نیز در این اقامتگاه وجود دارند. جالب است بدانید که هر روز، صبحانه در هر مکانی از ریزورت و هر زمانی که بخواهید برایتان سرو می‌شود.

آدرس: Tambon Chang Phueak, Mueang Chiang Mai District, Chang Wat Chiang Mai 50300, Thailand

 

RarinJinda Wellness

هنگامی که در حین تعطیلات نیاز به شارژ و انرژی بیشتری دارید، اسپای این ریزورت با یک وان آب گرم ژاپنی در هوای باز، جلسات یوگا، خدمات ماساژ و استخری بزرگ و جکوزی به استقبالتان می‌آید. بعلاوه قیمت‌ها در این اقامتگاه بسیار مناسب بوده  و تخفیفاتی نیز شامل حال مهمانان می‌شود. در کنار اینها نمی‌توان از سایر امکانات رفاهی باکیفیت این ریزورت از جمله وای فای رایگان، رستوران، خدمات دربان، مرکز تناسب اندام، تراس و اتاقی برای سیگار کشیدن غافل شد.

 

گردش در شهر قدیمی چیانگ مای

آدرس: Tambon Chang Moi, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50000, Thailand

 

Anantara

این اقامتگاه، در کنار رودخانه در محوطه کنسولگری سابق انگلیس واقع شده و فاصله اندکی با معابد و بازارهای شهر قدیمی چیانگ مای دارد. اقامت در اینجا به قدری لذت بخش و سرگرم کننده است که وسوسه می‌شوید اقامتگاه را ترک نکنید و تمام وقت در آن باشید. خصوصا اینکه فعالیت‌های تفریحی متعددی از جمله کلاس‌های موی تای و تای چی، ماساژ سنتی تایلندی و کلاس آشپزی نیز در این استراحتگاه برگزار می‌شود.

گشت و گذار در کنار رودخانه و تماشای غروب آفتاب به ویژه در قایق‌های خصوصی ریزروت به سمت پایین رودخانه مای پینگ، حال و هوایی بی‌نظیر و به یاد ماندنی دارد. استخر روباز، اسپا، فضای کنفرانس، وای فای رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، مرکز تناسب اندام، تراس و خدمات خشکشویی از مهمترین مشخصه‌های این اقامتگاه هستند. و البته باید گفت پرسنل این ریزروت به چندین زبان صحبت می‌کنند و بدین نحو ارتباط و تعامل آنها با مشتریان به نحوی مطلوب فراهم می‌شود.

آدرس:123,1Charoen Prathet Rd, Tambon Chang Khlan, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50100, Thailand

 

Sibsan Luxury Hotel Rimping

این اقامتگاه لوکس، فقط ۱۰ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی چیانگ مای و 20 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد. اینجا برای کسانی که به دنبال اقامت سنتی در یک تفریحگاه با طراحی شمال تایلند هستند، بسیار ایده آل بوده و با مبلمان و وسایل باکیفیت و درجه یک پوشیده شده است.

اتاق‌ها با تم سفید و چوبی، از فضایی سنتی برخوردارند و آثار هنری متعددی، دیوارها را تزئین کرده اند. البته باید گفت که فناوری‌های به روز نظیر وای فای رایگان، تلویزیون پلاسما، تهویه مطبوع و DVD player در این ریزورت بکار گرفته می‌شوند و در واقع تعادل خوشایندی بین سنت و مدرنیته برقرار شده است.

 

شهر هنری کامپهائنگ در نزدیکی چیانگ می

آدرس: Somphot Chiang Mai 700 Pi Rd, San Phi Suea, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50300, Thailand

 

ECO Resort Chiang Mai

اقامت در این ریزورت را به کسانی که به دنبال سفری باکیفیت و البته ارزان هستند و تمام کسانی که به صورت گروهی سفر می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم. این اقامتگاه که فقط پنج دقیقه رانندگی از ایستگاه‌های اتوبوس و قطار شهر فاصله دارد، رفت و آمد را برای مهمانانش بسیار آسان کرده است.

اتاق‌های دو نفره استاندارد اختصاصی و خوابگاه‌های مختلط بزرگ با حمام مشترک و کمدهای جداگانه، در این محیط درنظر گرفته شده‌اند. همچنین یک رستوران، استخر عظیم ۵۰ متری در فضای باز، و مهمانی‌های باربیکیوی آخر هفته برای دیدار و دورهمی گردشگران سراسر دنیا، در این ریزورت طرفداران بسیاری دارند.

آدرس: 109Tambon Chang Moi, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50000, Thailand 

۱۰ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران