۶ کافه‌ دنج و آرامش‌بخش در تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
۶ کافه‌ دنج و آرامش‌بخش در تفلیس

تور تفلیس، مجموعه‌ای بزرگ از جاذبه‌ها و فعالیت‌های مختلف را پیش پای شما می‌گذارد. در این بین فعالیت‌های هیجان انگیز زیاد، مراکز خرید شلوغ و بازارهای بزرگ باعث می‌شوند تا کمی از آن آرامش همیشگی خود در خانه فاصله بگیرید. به همین دلیل است که حتی در سفر نیز گاهی به این نیاز دارید تا ساعتی را در گوشه‌ای دنج خلوت کنید، نوشیدنی میل نمایید و آرامش را به ذهن خود بازگردانید.

برای این کار پیشنهاد ما به شما کافه‌هایی دنج در تفلیس است که امروز قصد معرفی آن‌ها را داریم.

 

کافه کتاب Prospero

این کافه‌ی زیبا در حیاطی کوچک در خیابان روستاولی تفلیس ساخته شده و از جمله جاهای خاص و متفاوت در تفلیس است که هم گردشگران و هم مردم محلی به شدت آن را دوست دارند. با این که Prospero درست در مرکز شهر واقع شده، اما در آن یک آرامش فوق‌العاده موج می‌زند و شما به راحتی می‌توانید از شلوغی‌های شهر در همان حوالی به گوشه‌ای دنج پناه ببرید. جالب این که Prospero یکی از بهترین مکان‌ها برای خوردن قهوه‌ در تفلیس است که این نیز یک امتیاز بزرگ برای آن محسوب می‌شود. البته تنها روزهای گرم سال می‌توانید از حیاط استفاده کنید و در دیگر ماه‌های سال تنها امکان استفاده از فضای کوچک خود کافه برایتان ممکن خواهد بود.

آدرس: 34 Shota Rustaveli Ave

 

Linnville

Linnville یکی از متفاوت‌ترین کافه‌هایی است که شما در تور گرجستان پیدا می‌کنید. مکانی جذاب و دنج که همچون یک خانه‌ی قدیمی با مبلمان کلاسیک، پیانو، قاب عکس‌هایی به دیوار و کاغذ دیواری‌های مدل چند دهه قبل پر شده است. این کافه هنری و جذاب یکی دیگر از نمونه جاهایی در تفلیس است که وقتی کاملا ظرفیت خود را پر می‌کند نیز هنوز جایی آرام و کم جمعیت محسوب می‌شود و شما نه تنها برای صرف نوشیدنی، بلکه برای خوردن شام نیز می‌توانید به این محل بروید.

 

بهترین کافه‌های مفهومی در تفلیس

آدرس: 11 Kote Afkhazi St

 

Art-Cafe Home

وقتی ما برای اولین بار وارد Art-Cafe Home شدیم، انگار وارد ذهن یک هنرمند کم نام و نشان شده‌ایم که سعی داشته به شکلی خودمانی، خانه‌ی ذهنش را برای مهمانان تزیین کند. Art-Cafe Home یک مکان چند طبقه است که بخش‌های مختلفش کاربردهای متفاوتی دارد. کافه، بار و حتی یک نایت کلاب در این محل وجود دارد، اما شما در طول روز تا زمان شام می‌توانید از محیط سرپشویده کافه و همچنین روفتاپ آن استفاده کنید و در فضایی آرام و ایده‌آل، به صرف نوشیدنی یا انواع خوراکی بپردازید. اما شب‌ها دیگر آن آرامش طول روز در Art-Cafe Home وجود ندارد و بساط تفریح و موسیقی به راه خواهد بود.

 

بهترین کافه‌های تابستانی تفلیس

آدرس: 13 Betlemi S

 

AluBali

AluBali یک کافه رستوران بسیار محبوب و معروف در تفلیس است که با طراحی مینیمالیستی، استفاده از گیاهان طبیعی و همچنین کم کردن ظرفیت سالنش، یک فضای عالی را برای مهمانانی که به دنبال یک جای دنج هستند، پدید آورده. اگر چه شما می‌توانید در AluBali انواع نوشیدنی‌ها را سفارش دهید، اما واقعیت این است که این محل برای تهیه غذاهای تازه‌ی مگرلی که در واقع غذاهای محلی غرب گرجستان به شمار می‌رود، محبوب بوده و خیلی‌ها برای طعم خاص آن‌ها به این محل می‌آیند.

آدرس: 6 Giorgi Akhvlediani St

 

Book Corner

تفلیس کافه‌کتاب‌های زیادی دارد که از فرهنگ کتابخانی مردمش نشات می‌گیرد. Book Corner نیز یکی دیگر از این کافه‌هاست که در نزدیکی رودخانه Mtkvari واقع شده و وقتی در آن‌جا مشغول نوشیدن یک قهوه هستید، می‌توانید منظره‌ی این رودخانه را نیز تماشا کنید. این کافه با فضایی آرام و لذت بخش، در کنار انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انتخاب‌هایی نیز در منو برای خوردن غذا و همچنین دسر دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز بهره ببرید.

 

معرفی رمانتیک‌ترین کافه‌های تفلیس 

آدرس: Dzveli

 

Cafe Gallery

آخرین پیشنهاد ما به شما، یکی دیگر از کافه‌های هنری در تفلیس به نام Cafe Gallery است. یک مکان دنج و خاص دیگر که عموما خیلی شلوغ نمی‌شود، سرویس دهی بسیار خوبی دارد و نوشیدنی‌های خیلی خوشمزه‌ای را برای مهمانانش سرو می‌کند. حتی شب‌ها که ظرفیت این محل پر می‌شود، صدای موسیقی زنده ملایم در فضا پیچیده و جز همهه مشتریان، همه چیز به همان شکل آرامش بخش خود باقی می‌ماند.

آدرس: 34 Alexander Griboedov St

۰۷ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران