اقامتی راحت در هاستل‌های دنج تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
اقامتی راحت در هاستل‌های دنج تفلیس

تفلیس از مقاصد رو به رشد اروپایی است که در سال‌های اخیر گردشگری در آن رونق زیادی پیدا کرده و مثل سابق دیگر گمنام و ناشناخته نیست. مخصوصا گردشگران منطقه، از اروپای شرقی، روسیه، ارمنستان و ایران تمایل زیادی دارند که با تور تفلیس سفر کنند. با توجه به پیشرفتی که تفلیس در این سال‌ها داشته و ظهور برندهای نامی گردشگری و هتل‌داری مانند گذشته اقامت در آن خیلی هم ارزان نیست، اما هنوز هاستل‌ها و بوتیک هتل‌های جذاب و مقرون به صرفه‌ای برای اقامت وجود دارد. در اینجا هاستل‌های دنج تفلیس را معرفی می‌کنیم.

hostel Pinn

در سفر با تور گرجستان اگر به دنبال جایی ارزان (از لحاظ قیمت نه کیفی) هستید؛ هاستل پین یکی از گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود. طراحی داخلی هاستل با رنگ‌های ساده و بی‌آلایش، و میز و صندلی‌های چوبی به سبک مینیمالیستی در آمده و در همان ابتدا جلب توجه می‌کند. با چنین طراحی ساده اما جذابی شما احساس امنیت و آرامش کرده و حس می‌کنید در محیطی خانگی و آشنا قرار دارید. این هاستل دارای دو اتاق خصوصی مبله با تخت‌های فول سایز به قیمت ۳۰-۴۰ دلار برای هر شب، و دو اتاق خوابگاهی با تخت‌های دو طبقه با ظریفیت ۶ نفر به مبلغ ۱۰ دلار به ازای هر نفر را در دسترس قرار داده است. در اینجا اتصال رایگان اینترنت در اتاق‌ها وجود داشته و آشپزخانه با تمامی لوازم و امکانات مورد نیاز در دسترس مهمانان قرار دارد. برای عصرانه از قهوه و یا چای رایگان لذت ببرید و در رستوران‌ها و کافه‌های حوالی در خیابان‌های دادیانی، Qiqodze، Machabeli، Tabidze غرق شوید. به طور کلی اینجا یکی از هاستل با کیفیت برای سفری ارزان قیمت به تفلیس است که تجربه اقامت راحتی را برای شما به یادگار می‌گذارد.

Nest Hostel Tbilisi

یک هاستل بی‌نقص از نظر شما باید جه خصوصیاتی داشته باشد؟ ارزان و دنج و تمیز باشد و تا جای ممکن به مرکز شهر نزدیک باشد درست است؟ اگر چنین معیارهایی دارید پس نست هاستل اقامتگاه محبوب و مناسب شما خواهد بود زیرا هر آنچه که به آن اشاره کردیم را یک جا به شما ارائه می‌دهد. نست هاستل در خیابان Orbeliani درست در مرکز شهر قرار داشته و دسترسی به مکان‌های دیدنی تفلیس را برایتان آسان می‌کند. بدون نیاز به تاکسی و اتوبوس با پیاده‌روی کوتاهی به کافه‌ها و رستوران‌های برجسته بروید و در هزینه‌هایتان صرفه جویی کنید. صحبت از راحتی که باشد اتاق‌های خصوصی و خوابگاهی همه بسیار تمیز و قیمت‌ها باورنکردنی هستند. اتاق‌های خصوصی ۳۰-۴۰ دلار و اتاق خوابگاهی ۱۰-۱۵ دلار هزینه دارد. به علاوه خدمات لباسشویی تنها به قیمت ۲ دلار در دسترس قرار دارد. مطمئن باشید ارزش اقامت در اینجا خیلی بیشتر از پولی است که می‌پردازید.

 

معرفی هتل ۵ ستاره‌ی لوکس‌ ماریوت تفلیس

Dvizh Hostel Eli Spali

این هاستل در چندقدمی خیابان اصلی شهر، روستاولی قرار گرفته و با ۶ اتاق بزرگ امکان میزبانی از ۱۶ نفر را فراهم می‌آورد. در اینجا امکانات رفاهی مثل وای‌فای رایگان، چای و قهوه، کنسول بازی، پارکینگ و انتخاب عالی کتاب‌ها در کتابخانه در دسترس مهمانان قرار داده شده است. ۲ حمام عمومی، آشپزخانه‌ای مجهز و اتاق رختشویی از دیگر امکانات رفاهی و عمومی هاستل هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. مخصوصا در سفر به گرجستان در زمستان‌ با وجود شومینه و فضای نشیمن می‌تواند عصری سرد را به یک دورهمایی جذاب و صمیمی همراه با نوشیدنی تبدیل کند.

Diwan Hostel

دیوان واقعا یکی از بهترین‌ اقامت‌گاه‌های تفلیس است که در مرکز شهر قرار گرفته و منظره‌ای فوق‌العاده ارائه می‌دهد. در واقع شما می‌توانید در آشپزخانه آن غذا بخورید و در عین حال از تماشای منظره بیرون لذت ببرید. کارکنان بسیار کوشا و خوش برخورد هستند و خدمات رایگانی ارائه می‌دهند. در اینجا بازی‌های تخته‌ای، اینترنت رایگان، کتاب، تلوزیون و موارد دیگری در اختیار شما قرار می‌گیرد. آنقدر این هاسل راحت و دنج است که احساس می‌کنید در خانه هستید.

 

معرفی هتل لوکس و مدرن Moxy در تفلیس

Envoy Hostel

این هاستلی زنجیره‌ای است که در ارمنستان، گرجستان و کامبوج شعبه دارد؛ محل قرارگیری هاستل تفلیس بسیار عالی بوده و از همه مهم‌تر نمایی دیدنی از بالا پشت بام ارائه می‌دهد. اما مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌آن اینست که این شرکت تورهای گردشی جذابی به سراسر گرجستان و ارمنستان از جمله سفرهای روزانه در مرکز شهر و کوه‌های زیبا گرجستان ارائه میدهد. در واقع در اینجا نه تنها اقامتی راحت و مقرون به صرفه خواهید داشت بلکه می‌توانید تجارب گردشی زیادی به اطراف شهر و سراسر کشور به دست بیاورید.

 

معرفی ۴ هتل ۵ ستاره تفلیس

Art Hostel

این خوابگاه کوچک که توسط یک خانواده محلی اداره می‌شود را می‌توان هنری‌ترین خوابگاه تفلیس نامید. صاحب هتل هنرمندی تئاتری است که طراحی داخلی را خودش انجام داده و به همین دلیل آن را هاستل هنر نامیده است. هاستل در قسمت دنج شهر قدیمی قرار گرفته است. در واقع هر چیزی که می‌خواهید ببینید مثل: خیابان شاردنی تفلیس، ناریکالا، آبانوتوبی، فروشگاه سوغاتی و کافه‌ها را به راحتی در دسترس خواهید داشت.

۱۴ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران