اقامتگاه مجلل Acron Waterfront Resort در گوا

جاذبه‌های گردشگری گوا
اقامتگاه مجلل Acron Waterfront Resort در گوا

خیلی از گردشگرانی که به تور گوا می‌روند، دوست دارند در یک اقامتگاه ساحلی روزهای خود را سپری کنند. اما ما امروز یک ریزورت متفاوت را به شما معرفی خواهیم کرد. ریزورت مجلل و جذابی که در کنار رودخانه واقع شده است و حس و حالی کاملا متفاوت نسبت به ریزورت‌های ساحلی را برایتان همراه خواهد داشت. همراه ما باشید با معرفی یکی از جذاب‌ترین ریزورت‌های گوا:

 

کوتاه درباره Acron Waterfront Resort

به طور کلی اگر بخواهیم Acron Waterfront Resort را توصیف کنیم، باید بگوییم که این ریزورت از طراحی زیبای محیطی و داخلی برخوردار بوده و دارای ۲۹ اتاق و سوییت است. جایی در نزدیکی رودخانه باگا که از همانجا می‌توانید قایق سواری در رودخانه را تجربه کنید و اگر هم دوست داشتید به ساحل بروید، تنها باید ۱۰ دقیقه پیاده روی را به جان بخرید.

این مکان دارای رستورانی جذاب، سالن ورزشی، اتاق‌های بسیار عالی و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی خیلی خوب است اما نسخه اینترنت رایگان آن چنگی به دل نمی‌زند و برای سرعت بهتر حتما باید مبلغی اضافه پرداخت کنید. Acron Waterfront Resort جایی مجلل و بسیار زیباست، اما حس و حال یک جای لاکچری را ندارد و این را قبل از انتخابش حتما باید مدنظر داشته باشید.

 

۱۰ غذای معروف هندی در سفر به گوا

اتاق‌ها و سوییت‌ها

یکی از بهترین نکات در مورد اتاق‌ها و سوییت‌های Acron Waterfront Resort بزرگ و جا دار بودن آن‌هاست. در مجموع سه دسته اتاق برای این هتل در نظر گرفته شده که شامل اتاق‌های استاندارد، سوییت‌های سه اتاقه و سوییت پنت هاوس است و این اقامتگاه‌ها بر اساس منظره‌ی دریا، رودخانه و حیاط، دسته بندی می‌شوند. دکور و طراحی اتاق‌ها، در عین حال که شیک و مدرن در نظر گرفته شده، با دکورهایی محلی به گونه‌ای درآمده‌اند که یک فضای گرم و دوستانه را در ذهن شما تداعی می‌کنند.

از نظر امکانات رفاهی این اتاق‌ها هیچ چیز کم ندارند و دارای سرویس خواب بسیار عالی، نورپردازی فوق‌العاده، تلویزیون‌های بزرگ، تراس، سرویس حمام عالی همراه با جکوزی و ... هستند و سوییت‌های سه اتاقه نیز در هر اتاق مبلمان و فضایی عالی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

کارهایی که نباید در گوا انجام دهید

رستوران "رودخانه"

رستوران اختصاصی Acron Waterfront Resort "رودخانه" نام دارد که به خاطر قرار گیری در نزدیکی رودخانه باگا و همچنین تماشای منظره‌ی این رود از پنجره‌هایشان به این نام خوانده می‌شود. یک رستوران بسیار لوکس و جذاب که سعی دارد تا یک تجربه لاکچری از غذاهای محلی را برایتان به همراه داشته باشد. البته در منوی این رستوران شما می‌توانید غذاهای گیاهی یا گوشتی دیگر را نیز پیدا کنید، اما پیشنهاد ما به شما این است که حتما غذاهای محلی و دریایی را به سبک و سیاق هندو-پرتغالی همانطور که مردم محلی گوا تهیه می‌کنند، امتحان نمایید.

دیگر بخش‌های Acron Waterfront Resort

این ریزورت دارای یک استخر بدون لبه بزرگ در کنار رودخانه است که شنا کردن در آن واقعا لذت بخش خواهد بود. وقتی در این استخر آبتنی می‌کنید، قایق‌های تفریحی را خواهید دید که در آن‌جا به حرکت در آمده‌اند. این قایق‌ها در اختیار مهمانان هتل قرار دارد و می‌توانند با آن‌ها به گردش در رودخانه بپردازند. همچنین در کنار استخر نیز صندلی‌ها و تخت‌هایی برای استراحت در نظر گرفته شده و شما می‌توانید در همانجا برای خود نوشیدنی سفارش دهید.

 

۷ رستوران ارزان قیمت و با کیفیت گوا

یکی دیگر از بخش‌های بسیار خوب و جذاب هتل، مرکز اسپا و سلامتی آن است که یکی از بهترین‌ها در گوا به حساب آمده و اسپایی لوکس با امکانات عالی محسوب می‌شود. در کنار اسپا یک جکوزی و سالن بخار در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. اگر اهل ورزش هستید و نمی‌خواهید در طول سفر با تور هند ورزش روزانه خود را ترک کنید، می‌توانید به سالن مجهز Acron Waterfront Resort رفته و از امکانات آن، به رایگان استفاه کنید.

نکات مهم:

  • اتاق‌هایی که با منظره‌ی دریا ارائه می‌شوند، تنها تصویری دور از دریا را دارند، پس بهای اضافی برایشان پرداخت نکنید.
  • برای صرف شام در رستوران "رودخانه" حتما از قبل برای خود جایی رزرو کنید. به دلیل محبوبیت این رستوران، در بعضی ساعات ممکن است مشتریان خارج از هتل این مکان بالا برود و نتوانید جایی برای نشستن پیدا کنید.
  • قایق‌های متنوعی برای گردش در رودخانه در نظر گرفته شده که بعضی از آن‌ها برایتان هزینه در پی خواهد داشت.
  • امکان خرج پول‌های معتبر همچون دلار یا یورو در هتل فراهم شده است.

 

۱۰ ورزش هیجان‌انگیز در ساحل گوا که عاشقش می‌شوید

۰۳ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران