هتل‌های لوکس محله بلک در آنتالیا: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
هتل‌های لوکس محله بلک در آنتالیا: بخش دوم

منطقه بلک به شما امکان می‌ دهد تا در سفر با تور آنتالیا بهترین تفریحات و امکانات را تجربه کنید. در فاصله‌ای نه چندان دور از ساحل، مکان‌های باستانی باشکوهی وجود دارند که می‌توانید از طریق آنها نگاهی اجمالی به گذشته غنی بلک بیندازید. همچنین در حوالی بلک، دره‌های جنگلی پوشیده از کاج نیز مناظر بی‌بدیلی را به ارمغان می‌آورند. بعلاوه کل ساحل این محدوده، با استراحتگاه‌های ۵ ستاره پوشانده شده که خدمات ارزنده‌ای را به مسافران مشتاق و خسته ارائه می‌دهند. در ادامه مقاله قبل سری خواهیم زد به برخی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های محله بلک در آنتالیا.

 

Kempinski

این هتل باشکوه ساحلی نیز، از طراحی به سبک سلجوقی با تزئیناتی عالی بهره می‌برد. این اقامتگاه دارای استخرهای شنای سرپوشیده و روباز، یک ساحل شنی اختصاصی با یک اسکله و یک مرکز اسپای لوکس با عنوان Dome Spa است که در زمینی به مساحت ۳۶۰۰ متر مربع واقع شده است. باید گفت انواع مختلفی از روش‌های درمانی، ماساژ و خدمات زیبایی برای آرامش بخشی و لذت مهمانان در این اقامتگاه ارائه می‌شوند.

تعداد ۱۷۵ اتاق و سوئیت بزرگ این هتل مجهز به وای فای یا LAN رایگان، تلویزیون صفحه تخت و حمام مرمری اختصاصی هستند. گزینه‌های غذاخوری، از غذاهای مخصوص ترکی تا غذاهای بین‌المللی متفاوت هستند. رستوران‌ها و بارها، تراس‌هایی با چشم انداز خیره‌کننده از دریای مدیترانه و کوه‌های توروس دارند. گفتنی است که هتل همچنین دارای دو زمین گلف است.

 

بهترین بوتیک هتل‌های آنتالیا

آدرس: Kadriye Mahallesi Üçkum Tepesi Caddesi No: 20-2 Serik Antalya · Turkey, 07500 Belek, Turkey

 

Regnum Carya

این ریزورت فوق لاکچری ۵۳۰ اتاقه، دارای استخرهای سرپوشیده و روباز با سرسره‌های آبی، مرکز اسپای لوکس همراه با درمان ماساژ، سونا، حمام بخار و ساحل شنی اختصاصی است. هتل در زمین گلف Carya واقع شده است. مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی، در یکی از زمین‌های تنیس دارای نورافکن بازی کنند. بعلاوه در این استراحتگاه، استخر موج وجود دارد.

اتاق‌های بسیار بزرگ این اقامتگاه، دارای بالکن یا تراس اختصاصی بوده که بسیاری از آنها مشرف به دریای مدیترانه هستند و همگی تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای دارند. در اینجا ۷ رستوران مختلف وجود دارد که تنوع غذایی بالایی داشته و همچنین برخی از آنها، انواع میان وعده و یا شیرینی را نیز به فروش می‌رسانند.

میهمانان می‌توانند از تماشای نمایش تئاتر در فضای باز لذت ببرند یا در دیسکو به رقص و پایکوبی بپردازند. همچنین باید گفت فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی آنتالیا ۲۸ کیلومتر است. شاتل فرودگاهی نیز با هزینه اضافی ارائه می‌شود. و در آخر اینکه پارکینگ رایگان در این محل در دسترس مهمانانی است که از خودروی شخصی برخوردارند.

آدرس: Kadriye Bölgesi, Üçkumtepesi Mevkii Antalya, 07500 Belek, Turkey

 

Adam & Eve

هتل Adam & Eve آنتالیا از معماری و دکوراسیونی زیبا و باشکوه در کنار ساحل دریای مدیترانه برخوردار است و وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، مرکز اسپای وسیع و استخر روباز بسیار بزرگی را در خود جای داده است. گفتنی است که مرکز اسپا دارای سالن ماساژ، همام سنتی و سولاریوم است.

 تمام اتاقها، دارای دیوارپوش‌هایی از آیینه و پنجره‌هایی بزرگ و سقف به کف هستند و این المانها به ورود حداکثر نور طبیعی و بزرگتر دیده شدن فضا کمک می‌کنند. مبلمان مدرن و بالکنی با چشم انداز باغ یا دریا، از دیگر مشخصه‌های بارز این اتاقها به شمار می‌آیند.

 

معرفی برترین اسپا هتل‌های آنتالیا

مهمانان در این اقامتگاه برای صرف غذا و خوراکی‌ها انتخاب گسترده‌ای در پیش رو دارند، زیرا ۹ رستوران مختلف که انواع غذاها از جمله غذاهای ژاپنی و غذاهای سنتی ترکی را سرو می‌کنند، در این فضا در نظر گرفته شده‌اند. میهمانان همچنین می‌توانند در سالن بدنسازی مجهز ورزش کنند و یا از فعالیت‌هایی نظیر تنیس، شنا و موج سواری در این محدوده لذت ببرند. گفتنی است که این هتل، در ۲ کیلومتری محله پر جنب و جوش بلک واقع شده و با آمفی تئاتر آسپندوس ۳۰ دقیقه رانندگی فاصله دارد.

آدرس: Iskele Mevkii Antalya, 07500 Belek, Turkey

 

Cornelia De Luxe

این هتل ۵ ستاره، در ساحل بلک واقع شده و اتاق‌های مجللی با تلویزیون صفحه تخت و بالکن اختصاصی ارائه می‌دهد. بعضی از اتاق‌ها چشم‌اندازی پانوراما از دریای مدیترانه دارند و از دکوراسیونی مدرن بهره‌مند هستند. بعلاوه با وجود یک بوفه رستوران اصلی و ۵ رستوران دیگر، این هتل سرویس ۲۴ ساعته غذا و نوشیدنی را ارائه می‌دهد. جالب است بدانید که این رستوران‌ها انواع اغذیه ایتالیایی و مدیترانه‌ای‌، ترکی، فرانسوی و خاور دور را سرو می‌کنند.

از دیگر امکانات بارز هتل لاکچری Cornelia آنتالیا می توان به مرکز اسپا، استخرهای روباز با آبشارها و سرسره‌های آبی، امکانات تنیس، ایروبیک، بیلیارد و بولینگ اشاره کرد. جالب است بدانید که کودکان می‌توانند از مینی کلاب این هتل که دارای یک دیسکو مخصوص کودکان است لذت ببرند. پرسنل سرگرمی نیز در طول شب برنامه‌های زنده از جمله رقص محلی، موسیقی و نمایش‌های آکروبات را اجرا می‌کنند.

آدرس: Ileri Basi Mevkii Antalya, 07500 Belek, Turkey

 

Susesi

ساختمان‌های تراس دار این ریزورت مجلل در محله بلک آنتالیا با استخرهای گسترده، نخل‌های بلند و باغی سرسبز احاطه شده‌اند. این هتل، دارای یک ساحل شنی در امتداد مدیترانه و یک مرکز اسپای لوکس است. این اسپا با سقف شیشه‌ای، ۲ حمام مرمر و عالی‌ترین درمانی‌های زیبایی و سلامتی، مهمانان را غافلگیر می‌کند و ماساژ، سنگ درمانی و آیورودا توسط پرسنل بسیار آموزش دیده و حرفه‌ای ارائه می‌شوند.

انواع رستوران‌های این هتل، غذاهای لذیذ و با کیفیت را در فضای داخلی و یا فضای باز به مهمانان ارائه می‌دهند. سالن بولینگ، یوگای صبحگاهی، دوره‌های ورزشی و نمایش انیمیشن از دیگر برنامه‌های این اقامتگاه لوکس ۵ ستاره هستند. بعلاوه فضایی برای زمین گلف و زمین‌های تنیس نیز در این مکان درنظر گرفته شده است.

 

معرفی بهترین هتل‌های تازه تاسیس آنتالیا

آدرس: Iskele Mevkii 04450 Belek Antalya, 07506 Belek, Turkey

 

Kirman Belazur

این ریزورت با یک ساحل اختصاصی بسیار زیبا، استخرهای روباز و چشم اندازی بی‌نظیر به دریا، یک پارک آبی، یک سالن بولینگ و مرکز اسپا و سلامتی مهمانانش را شگفت زده می‌کند. همچنین در این جا می‌توانید به فعالیت‌های مختلفی نظیر گلف و قایقرانی بپردازید.

وای فای رایگان در سراسر ملک وجود دارد و در عین حال مهمانان می‌توانند از غذاهای لذیذ رستوران این ریزورت لذت ببرند. هر کدام از ۴۸۰ اتاق، مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و همچنین حمام اختصاصی است و برخی از آنها دارای یک فضای نشیمن، بالکن و چشم اندازی به کوه و استخر و مناظر دیدنی اطراف هستند. گفتنی است که فرودگاه آنتالیا، ۳۳ کیلومتر این استراحتگاه فاصله دارد و آمفی تاتر آسپندوس نیز در فاصله ۱۲ کیلومتری از این ملک واقع شده است.

 

معرفی هتل ۳ ستاره Himeros Beach آنتالیا

آدرس: Boğazkent beldesi, Boğazak mah.Sok.31 No.8 Boğazkent, Serik, 07552 Belek, Turkey 

۱۹ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران