هتل‌های لوکس محله بلک در آنتالیا: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
هتل‌های لوکس محله بلک در آنتالیا: بخش اول

آنتالیا از زیبایی‌های باستانی و طبیعی بسیاری برخوردار است. این خطه مکانی است که دریا، خورشید، تاریخ و طبیعت در هماهنگی و کمال بوده و زیباترین و زلال‌ترین ساحل در امتداد دریای مدیترانه را در برگرفته‌اند. و اما بلک، محله‌ای در منطقه سریک است که یکی از مقاصد اصلی گردشگران در سفر با تور آنتالیا به شمار می‌آید.

این محله از انواع جاذبه‌های محلی، امکانات تفریحی و خدماتی برخوردار است. اما مسافران خسته بیش از هر چیز، به محلی آرامش‌بخش و خاطره‌انگیز برای استراحت و اقامت نیاز دارند. خبر خوب اینکه لوکس‌ترین هتل‌های محله بلک در آنتالیا، به وفور و با خدماتی عالی در خدمت مهمانان مشتاق هستند.

 

Rixos Premium Belek

این تفرجگاه ۵ ستاره همراه با ۷۶۹ اتاق، با مساحتی بالغ بر ۴۰۵.۰۰۰ متر مربع دارای ۷۰۰ متر ساحل اختصاصی است. این ملک همچنین از اسپا، سالن بدن سازی، حمام سنتی عثمانی، سونا، استخرهای سرپوشیده و مرکز خرید برخوردار است. مرکز اسپای La Del Mare با طیف گسترده‌ای از درمان‌های لوکس، آرامش و سلامتی را به مهمانان هدیه می‌دهد. جالب است بدانید که بالکن تمام اتاق‌های هتل، به دریای مدیترانه و جنگل درختان پسته و منظره استخر این اقامتگاه دید دارند و همچنین از دارای دکوراسیونی زیبا با مبلمان مدرن بهره‌مند هستند.

رستوران هتل طعم‌های عالی غذاهای ایتالیایی، ترکی، بین‌المللی و غذاهای دریایی را ارائه می‌دهد. همچنین ۸ کافه و بار در این اقامتگاه وجود دارند که نوشیدنی‌های باکیفیتی سرو می‌کنند. رستوران Yummy در کنار غذاهای لذیذ برای بزرگسالان، منوهای ویژه‌ای را برای ناهار کودکان در اختیار دارد. جالب است بدانید که اجراهای زنده دی جی، کنسرت‌ها، پارتی‌ها، رویدادها برای مهمانان و همچنین برنامه‌های آموزشی برای کودکان در این اقامتگاه ترتیب داده می‌شود.

 

بهترین هتل‌های شهر قدیمی آنتالیا

آدرس: Belek Mahallesi Kongre Caddesi No:18/A Belek-Serik / ANTALYA , 07500 Belek, Turkey

 

Cornelia Diamond Golf

پارک آبی  و ۸ استخر شگفت انگیز در هتل لاکچری Cornelia، درست در کنار ساحل زیبای Iskele Mevkii انتظار گردشگران مشتاق را می‌کشند. این اقامتگاه ۵ ستاره، یک ساحل اختصاصی به طول ۲۵۰ متر دارد. گزینه‌های غذاخوری در این‌جا شامل ۹ رستوران و ۱۰ کافه و بار هستند. مهمانان در بدو ورود، با نوشیدنی پذیرایی می‌شوند و سپس می‌توانند از اقامت در یکی از 571 اتاق شیک همراه با امکانات رفاهی کامل لذت ببرند.

گفتنی است که برخی از این اتاقها؛ چشم اندازی عالی به باغ و استخر این محدوده دارند. انواع امکانات ورزشی نظیر زمین گلف، تنیس، فوتبال، بیلیارد و بولینگ در اینجا فراهم است. بعلاوه می‌توانید از مرکز اسپا و یا تفریحات آبی متعددی که در این هتل درنظر گرفته شده است، نهایت استفاده را ببرید. این اقامتگاه، فقط ۴۵ کیلومتر از مرکز آنتالیا فاصله دارد و همچنین محل برگزاری بسیاری از کنسرت‌ها و شوهای شبانه است.

 

آدرس: Iskele Mevkii Antalya, 07500 Belek, Turkey 

 

Calista

هتل کالیستا در آنتالیا از یک ساحل مدیترانه‌ای، مرکز آموزشی برای شنا و قایقرانی، ۱۰ زمین گلف، ۵ زمین تنیس با نورافکن، زمین فوتبال ۵ نفره، سالن بولینگ و امکانات لوکس اسپا برخوردار است. تمام اتاق‌های این اقامتگاه دارای بالکن یا تراس اختصاصی هستند که منظره‌ای از دریا یا کوه‌ها را به نمایش می‌گذارند. این اتاقها انواع امکانات از جمله تلویزیون ماهواره‌ای، وای رایگان و حمام اختصاصی مجلل را در خود جای داده‌اند.

این استراحتگاه همچنین دارای مرکز اسپا بوده و سونا، ماساژ، حمام برفی و درمان‌های زیبایی را ارائه می‌دهد. جالب است بدانید در کنار تمام امکانات عالی و بی‌نظیر، یک مینی کلاب وجود دارد که در آن مهمانان خردسال می‌توانند بدون حضور پدر و مادر خود، با فعالیت‌ها و تفریحات روزانه سرگرم شوند.

در نهایت باید گفت که ۱۰ رستوران در این اقامتگاه انتظار مهمانان را می‌کشند و غذاهایی متناسب با هر نوع سلیقه‌ای را سرو می‌کنند. بار استخر Turca Pool نیز میان وعده و نوشیدنی را در هوای تازه در کنار صوت دلنشین امواج دریا ارائه می‌‌دهد.

 

معرفی هتل ۵ ستاره آکرا، آنتالیا

آدرس: Tasliburun Mevkii Antalya, 07500 Belek, Turkey

 

Limak Atlantis Deluxe

این اقامتگاه زیبای ۵ ستاره، در حوالی ساحل شنی واقع شده و دارای ۵ استخر شنای دو سطحی تزئین شده با درختان نخل و یک مرکز اسپا با امکانات همام ترکی و سونا است. همه ۴۶۵ اتاق آن دارای تهویه مطبوع و بالکن مبله بوده و نماهایی شگفت انگیز از دریا، باغ و یا استخر را در معرض دید مهمانان قرار می‌دهند.

رستوران Dynasty در این هتل از غذاهای خوشمزه ترکی را سرو می‌کند. غذاهای سوشی و مکزیکی نیز در رستوران های à la carte هتل موجود هستند. بعلاوه میهمانان می‌توانند از مرکز تناسب اندام کاملا مجهز و نیز سرگرمی‌های شبانه در این اقامتگاه به یادماندنی بهره‌مند شوند. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل می‌توان به آبشار Manavgat  و شهر باستانی آسپندوس اشاره کرد. گفتنی است که این هتل؛ ۴۰ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

آدرس: Belek mahallesi-Kongre Caddesi-NO:12/A -Serik-Antalya , 07506 Belek, Turkey

 

Kaya Palazzo Golf

این ریزورت باشکوه، دارای یک ساحل اختصاصی به طول ۲۰۰ متر و چترها و صندلی‌هایی رایگان در زیر آفتاب خوشایند آنتالیاست. این اقامتگاه همچنین از یک باغ وسیع، استخر مخصوص کودکان و استخرهای روباز با چندین سرسره آبی، ۳ زمین گلف و همچنین امکانات تنیس روی میز و پارکینگ اختصاصی رایگان برخوردار است.

در این اقامتگاه ۵۴۴ اتاق وجود دارد که اغلب آنها دارای تراسی با نمای استخر و طبیعت هستند و دکوراسیونی زیبا با مبلمان مدرن، حمام اختصاصی، وای فای رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت و سایر امکانات رفاهی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. بعلاوه مهمانان می‌توانند در مرکز اسپا از سونا، آبگرم، درمان‌های زیبایی و ماساژ استفاده کرده و کسب آرامش نمایند.

 

معرفی هتل Trendy Lara در آنتالیا

گفتنی است که ۵ رستوران بی‌نظیر در اینجا امکانات صبحانه، نهار و شام را فراهم آورده و انواع غذاهای خوشمزه سنتی ترکی و بین‌المللی را سرو می‌نمایند. در نهایت باید گفت که در هتل، خدمات شاتل فرودگاهی در صورت پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شود.

آدرس: Uckum Tepesi Belek, 07506 Belek, Turkey

 

The Land Of Legends Kingdom

در پارک موضوعی این هتل یک سینمای ۵ بعدی، استخر سرپوشیده و استخر کودکان و همچنین شیرینی پزی، اسموتی بار و ویتامین بار وجود دارد . جالب است بدانید که پارک آبی نیز دارای امکانات رایگان بازی بسیار هیجان انگیز و 55 سرسره آبی است. از طرفی دیگر، مرکز اسپا در هتل خدمات جامع درمانی و ماساژ، حمام ترکی و امکانات تناسب اندام را ارائه می‌دهد.

اتاق‌ها و سوئیت‌ها، از طراحی سفارشی و فانتزی مبتنی بر داستان‌های مشهور برخوردارند و همچنین دارای تلویزیون LED، پلی استیشن و حمام‌ اختصاصی هستند. در نهایت باید گفت رستوران‌های هتل نیز غذاهای عالی ایتالیایی، آمریکای جنوبی  اروپایی و انواعی دیگر را سرو می‌کنند.

 

معرفی هتل Adam & Eve آنتالیا

آدرس: Kadriye Mahallesi, Atatürk Caddesi No:515/1, Serik, Antalya, 07506 Belek, Turkey

۰۵ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران