اقامت زمستانی در Marco Polo Hotel Gudauri

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
اقامت زمستانی در Marco Polo Hotel Gudauri

در حالی که تفلیس پایتخت گرجستان پربازدیدترین شهر این کشور کوچک کوهستانی است، اما در زمستان‌ها توریست‌های تور گرجستان تمایل پیدا می‌کنند برای تجارب مهیج برفی به جای سفری در داخل شهر به مناطق طبیعی‌تر و دامنه کوه‌ها بروند گودائوری نیز، به عنوان مقصدی شگفت‌انگیز و در عین حال به روز بیشترین بازدید را به خود می‌بیند. گودائوری در فاصله کمی از تفلیس واقع شده و به راحتی در تور تفلیس در دسترس قرار دارد. یکی از بهترین هتل‌های ایجا مارکو پولو است که به معرفی و نقد آن می‌پردازیم.

 

هتل مارکو پولو گودائوری

این هتل که در ارتفاعات کوه‌های قفقاز واقع شده و با زیباترین مناظر ممکن احاطه شده است، از برترین اقامتگاه‌ها و لوکس‌ترین هتل‌های گودائوری است که می‌توانید به آن بروید. این هتل با سی سال سابقه تعطیلات زمستانی شگفت‌انگیزی به توریست‌های تور گرجستان ارائه می‌دهد که از هر لحاظ خاطره‌انگیز و به یادماندنی خواهد بود. این هتل موقعیت جغرافیایی فوق العاده‌ای دارد و در نزدیکی بالابر Gudauri 1 Pirveli واقع شده و امکان رفت و آمد به بالای پیست را به راحتی فراهم آورده است.

اتاق‌ها

اتاق‌ها نیز از هر نظر عالی و کاملا مطابق استانداردهای روز دنیا هستند. همه این اتاق‌ها با فضای داخلی آلپی و مدرن، دارای تلویزیون صفحه تخت، میز تحریر و کمد لباس یا کمد هستند و برخی از آن‌ها حتی مینی بار هم دارند. به علاوه اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی هم هستند که لوازم بهداشتی رایگان و همچنین دوش، دمپایی و سشوار هستند. اضافه کنیم که بیشتر واحدها منظره‌ای از گردنه‌های کوه گودائوری و پیست‌های اسکی را ارائه می‌دهند که اساسا روی آرامش و روان شما تاثیر بسیار مثبتی دارند وقتی هر بار چشمتان به منظره خیره کننده یخی بیرون می‌افتد.

 

خاص‌ترین اقامتگاه‌ در دل طبیعت گرجستان

رستوران و غذاها

مارکوپلو هتلی لوکس و زیبا با امکانات رفاهی کاملی است و اصلا جای تعجب نیست وقتی می‌بینیم با رستورانی تمیز و لوکس و منویی جذاب از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در رستوران سلیکو این هتل طراحی کلاسیک می‌توانید از خوردن غذاهای خوشمزه اروپایی و قفقازی لذت ببرید. مخصوصا این که فضای باز و سرپوشیده هر دو در دسترس هستند. جدای از تمام این‌ها نکته برجسته‌ای که وجود دارد این است که شما در اینجا می‌توانید از غذاهای معتبر و شناخته شده بومی کوهستانی امتحان کنید. همچنین اگر به دنبال ساعتی آرام برای استراحت کردن هستید به Marco Polo Kamin Bar بروید که با شومینه جذابش محیطی بی‌نظیر برای استراحت کردن ارائه می‌دهد. در واقع چه غذاهای خوشمزه گرجستان باشد که گزینه‌های شناخته شده اروپایی انتخاب برای انواع سلیقه‌ها وجود دارد. شما می‌توانید برای شب‌ زنده‌داری‌های دوستانه به نایت لژ بروید  از منوی آن نوشیدنی دلخواهتان را سفارش دهید. مخصوصا این که صدای موسیقی در پس زمینه لژ حسابی حالتان را جا خواهد آورد.

استخر و سونا

یکی از بزرگ‌ترین موهبت‌هایی که می‌توانید در یک اقامتگاه زمستانی داشته باشید، جایی گرم و آرام برای لمیدن است. سونای معروف این هتل اوقاتی آرام و گرم بعد از فعالیت روزانه برفی به شما ارائه می‌دهد. با اینهمه اگر نیاز به امکانات بیشتر داشتید می‌توانید به اتاق‌های ماساژ برای بالا بردن قوا و بیرون گردن خستگی بروید و جانی دوباره بگیرید. همچنین می‌توانید در استخر سرپوشیده آن سهمی داشته باشید و در صورت تمایل شنای آب گرم بگیرید.

 

در سفر زمستانی به باتومی کجا اقامت کنیم؟

امکانات تفریحی دیگر

در اینجا امکانات تفریحی بسیار گسترده است به این معنا که شما انتخاب‌های زیادی دارید و اصلا حوصله‌تان سر نخواهد رفت. به جز اسکی می‌توانید از اسب سواری، دوچرخه سواری و بولینگ استفاده کنید و یا در کتابخانه به مطالعه بپردازید. همچنین کاراکوئه، پینگ پنگ، اتاق بازی، باشگاه کودکان و زمین تنیس نیز در دسترس قرار دارد. حتی می‌توانید از فعالیت‌هایی مانند سالن بولینگ ۴ خطه و زمین‌های تنیس داخل سالن نیز استفاده کرده و لذت ببرید. از همه اینها گذشته در هتل مارکو پولو گودائوری شما میتوانید در صورت علاقه به اسکی و یادگیری آن با پرداخت هزینه اضافی در کلاس ها شرکت کرده و اسکی بازی را یاد به صورت اصولی و حرفه ای یاد بگیرید. در اینجا اجازه ورود حیوانات خانگب وجود ندارد اما تا دلتان بخواهد برنامه های متنوعی مثل تفریحات عصرگاهی، برنامه زنده دی جی و امکاناتی از این دست در دسترس قرار گرفته است.

دیگر امکانات

نه تنها در این هتل شما به پذیرش ۲۴ ساعته درسترسی دارید می‌توانید به صورت کاملا رایگان از گاوصندوق، وای فای رایگان و پارکینگ رایگان و محل نگه داری چمدان‌ها نیز دسترسی دارید.

 

مرکز اقامتی دریاچه لوپوتا در کاختی گرجستان

۱۳ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران