بهترین سواری‌ها در کارناوال دهکده جهانی دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین سواری‌ها در کارناوال دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی نام یکی از چندین مرکز تفریحی در دبی است، اما بدون شک یکی از بهترین‌های آن‌هاست. جایی مملو از بازی‌های مختلف، غذاهای خیابانی، فروشگاه‌ها و خیلی چیزهای دیگر که در آن‌ها سعی شده تا تم کشورهای مختلف آورده شود تا به واقع حال و هوای یک دهکده جهانی را دارشته باشد.

بخشی زیادی از بازی‌ها و سواری‌های دهده جهانی، در کارناوال آن واقع شده که در واقع به نوعی می‌توان آن را به یک تم پارک بزرگ برای خانواده‌ها تشبیه کرد. امروز ما می‌خواهیم معرفی کوتاهی از این کارناوال را برای مسافران تور دبی داشته باشیم و بهترین سواری‌ها و بازی‌های آن را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی کوتاهی از کارناوال در دهکده جهانی دبی

کارناوال در مجموع سه بخش دارد و در محیط دهکده جهانی دبی واقع شده است. این سه بخش شامل سواری‌ها، بازی‌ها و محوطه‌های تفریحی می‌شود. شما برای ورود به این پارک تفریحی بزرگ و جذاب نباید هیچ ورودی پرداخت کنید که در نهایت به ضرر شما خواهد بود چون برای هر بازی باید هزینه‌ای جدا پرداخت نمایید. برای مثال بسیاری از بازی‌ها و سواری‌های مخصوص کودکان ۱۰ درهم و بعضی دیگر ۲۰ درهم هستند که اگر چند بازی را در این مکان سوار شوید، متوجه خواهید شد که هزینه‌ی زیادی برای یک روز تفریح در کارناوال پرداخت نموده‌اید.

 

پارک بازی دیجیتال جدید در دبی

 

بازی‌هایی که در کارناوال تجربه خواهید کرد

محوطه‌ی بازی‌های این کارناوال یک مکان جذاب برای طرفداران بازی‌های آرکید است. بیش از ۱۲۵ بازی مختلف در تعداد بسیار زیادی دستگاه در این محل تعبیه شده که شما را وارد دنیای بازی‌های کلاسیک و مدرن خواهد کرد. همچنین بازی‌های میزی، واقعیت مجازی و خیلی چیزهای دیگر در این سالن انتظار شما را می‌کشند.

محوطه‌ها و سالن‌های بازی

بعضی بازی‌های خاص گروهی نیز در کارناوال در نظر گرفته شده که شامل اتاق فرار "خانه‌ی تسخیر شده" نیز می‌شود. اما بازی‌هایی همچون لیزر تگ با تم زامبی، سالن تیراندازی، و بازی دبل ایجنت و ... دیگر سالن‌های بازی را تشکیل می‌دهند. همچنین یک محطه بازی برای کودکان کم سن و سال در نظر گرفته شده که شامل ۲۵ بازی مختلف در فضایی امن و نظارت شده، خواهد بود.

 

معرفی پارک آبی یاس در نزدیکی دبی

سواری‌ها، بخش اصلی کارناوال

اما بخش جذاب و بسیار عالی کارناوال، سواری‌ها و بازی‌های هیجان انگیزش است. این بازی‌ها بسیار پرتعداد هستند و ما قصد داریم تا جای ممکن بهترین‌هایشان را خلاصه‌وار به شما معرفی کنیم.

سواری‌های هیجان انگیز

Athens Slingshot: در این بازی شما به یک تیر کمان سنگی بزرگ بسته می‌شوید و سپس با فشار به هوا پرتاب می‌شوید. البته در تمام طول راه به دستگاه اصلی متصل بوده و بعد از چند چرخش به سر جای اول خود باز خواهید گشت.

Fly France: یکی دیگر از سواری‌های هیجان انگیز کارنوالا Fly France است که شم سوار هواپیماهای تک نفره خواهید شد و همانطور که دایره‌وار به دور مرکز می‌چرخید، در زوایای مختلف و به دور خودتان نیز با سرعت خواهید چرخید.

 

معرفی پارک آبی هیجان انگیز و جذاب لاگونا در دبی

Global Burj: برج‌های سقوط بسیار هیجان انگیز هستند، اما این برج با بقیه فرق می‌کند و ۸۵ متر ارتفاع دارد و شما از بالاترین نقطه‌ی آن، ناگهان به پایین پرت خواهید شد. این بازی یکی از گران‌ترین‌ها در کارناوال بوده و به ازای هر نفر ۳۵ درهم قیمت دارد.

Honolo Loop: یک دستگاه که در بالاترین نقطه به ارتفاع ۶۳ متر می‌رسد و وقتی سوارش می‌شوید توامان هم در ارتفاع می‌چرخید و هم به صورت ۳۶۰ به دور خود خواهید چرخید.

London Loop: یکی از تر‌ن هوایی‌های بسیار عالی در کارناوال که اگر چه مسیری طولانی دارد، اما به خاطر سرعت بالایی که خواهید گرفت، در عرض یک دقیقه تمام مسیر را طی می‌کنید. نمایی که از آن بالا می‌بینید، احتمالا خیلی جذاب باشد.

سواری‌های خانوادگی

غیر از بازی‌هایی که مخصوص بزرگسالان هستند، بازی‌ها و سواری‌های خانوادگی و مختص کم سن و سال‌ها نیز در کارناوال زیاد پیدا می‌شود. بازی‌های همچون Arabian Horses که کاملا شبیه به بازی‌های کلاسیک است، Miami Surf که سوار بر قایق‌های مخصوص، رودخانه مصنوعی دور پارک را طی می‌کنید، Mumbai Xpress که ترن هوایی آرام و خانوادگی محسوب می‌شود و بسیاری بازی‌های دیگر.

البته این‌ها تنها نمونه‌هایی از انواع بازی‌ها و سواری‌هایی است که شما در کارناوال خواهید دید. این مکان در کنار کلیت دهکده جهانی، یکی از مفرح‌ترین جاها در دبی است که مجموعه‌ای کم‌نظیر و بسیار متنوع از انواع بازی‌ها را برای سنین مختلف تدارک دیده است.

 

معرفی پارک ساحلی جمیرا برای مسافران تور دبی

۰۶ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران