بازگشت دهکده‌ جهانی دبی با سورپرایزهای جدید

جاذبه‌های گردشگری دبی
بازگشت دهکده‌ جهانی دبی با سورپرایزهای جدید

"دهکده جهانی" یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری در دبی است که برای فصل بیست و چهارم خود، زمستان امسال بازگشایی می‌شود. این فصل گویا با بزرگ‌ترین فصل "دهکده جهانی" مواجه هستیم جایی که غرفه‌های بزرگی برای ۷۵ کشور مختلف در نظر گرفته شده، بیش از ۲۰ رستوران وکافه در آن گشایش پیدا می‌کنند و بیش از ۳۰ کارناوال و بازی‌های مختلف و حداقل ۴۰ هزار برنامه‌ی تفریحی با جاذبه‌های جدید برایش در نظر گرفته‌اند.پیشنهاد می‌کنیم در سفرتان با تور دبی حتما بازدید از آن را در برنامه خود قراردهید.

 

"دهکده‌ جهانی" دبی چطور جایی است؟

 دهکده‌ جهانی دبی محلی کم‌نظیر در شهرهای گردشگرپذیر دنیا است که عملا برای جذب گردشگر در نظر گرفته شده و کاری که قرار است را به بهترین شکل انجام می‌دهد. مکانی جادویی که بخشی از آن یک تم پارک محسوب می‌شود، بخشی یک مرکز خرید یا بازار بزرگ و با توجه به این که غرفه‌های مختلفی با تم کشورهای متفاوت از سرتاسر جهان در آن گشایش پیدا می‌کنند، به واقع یک دهکده‌ی زیبا از تمامی جهان است که در قالبی کوچک گوشه‌ی این سرزمین ساخته شده.

بازدید کنندگان می‌توانند به جز تفریحات بسیار گسترده‌ای که برای آن‌ها در نظر گرفته شده و نمایش‌های موزیکال و غیر موزیکالی که هر شب اجرا می‌گردد، از برنامه‌های فرهنگی این دهکده نیز بهره ببرند. غرفه‌های هر کشور از المان‌های معماری و فرهنگی همان کشور استفاده می‌کنند و مثلا شما در غرفه‌ی هند تندیسی از تاج محل می‌بینید. علاوه بر این‌ها، کارناوال بزرگ ‌"دهکده‌ جهانی" محلی مملو از رستوران‌ها و کافه‌های مختلف نیز هست و برای خوردن غذا نیز جایی عالی به حساب می‌آید.

 

  تجربه ۷ تفریح لاکچری در سفر به دبی 

 

جاذبه‌های جدیدی که نباید در "دهکده‌ جهانی" از دست بدهید

"دهکده جهانی" فصل جدید خود را از ۲۹ اکتبر درست یک روز قبل از هالوین آغاز کرده و تا ۴ آوریل ۲۰۲۰ برپا خواهد بود و بدون شک چیزی که همه انتظارش را می‌کشند، نمایشگاه Ripley's Believe It or Not است که اولین در نوع خود در تمام خاورمیانه خواهد بود. نمایشگاهی که قبلا در لندن وجود داشت و به شدت طرفدار هم پیدا کرده بود و سال‌های سال در آن محل به فعالیت خود ادامه می‌داد. جایی که شما با شگفتی‌های طبیعی از دوران کهن تا قرن‌های اخیر را از نزدیک می‌بینید.

یکی از نمایش‌های هر روزه و مهمی که برای فصل جدید "دهکده جهانی" در نظر گرفته‌اند، اجرای خارق‌العاده و هیجان انگیز بدلکاران خواهد بود . یک نمایش پرانرژی و جذاب که به هیچ وجه نباید در موقع بازدید ازدهکده جهانی آن را از دست بدهید. غیر از این‌ها، همه‌ی چیزهایی که در گذشته نیز در دهکده جهانی بودند، انتظار شما را می‌کشند، مخصوصا بازی‌های متنوعی که در این محل هستند و بخش بزرگی از آن را به یک تم پارک بزرگ و جایگاهی برای نمایش‌های جذاب بدل می‌کنند.

 

 

طعم خوش غذاهایی از سراسر جهان

همیشه رستوران‌ها و کافه‌ها و غرفه‌های غذا بخش مهمی از دهکده جهانی بوده‌اند و بعضی از آن‌ها در دوره‌هایی هستند و سپس در فصول بعد جای خود را به رستوران‌هایی جدید می‌دهند. از میان مهم‌ترین رستوران‌ها و کافه‌های این فصل دهکده جهانی، این فصل جاهایی را در پیش رو خواهید داشت که هر کدام از سمتی از دنیا، غذاهایی با طعم خاص آن محل برایتان عرضه می‌کنند. از مینی پنکیک‌های آلمانی بگیرید تا پودینگ‌های کانادایی، همه چیز برای شما فراهم است.

 

نوش جان کردن غذا بر فراز آسمان دبی

 

تجربه خرید بین‌المللی

غرفه‌های مختلف از ۷۵ کشور دنیا، به نوعی فروشگاه‌هایی هم محسوب می‌شوند که اجناسی از کشور خود را به فروش می‌گذارند. برای مثال شما می‌توانید از عسل‌های معرکه و درجه یک تهیه کنید و یا این که گردنبندهای محلی اسپانیایی بخرید. میوه‌های خشک تایلندی یا محصولاتی که حتی در فکرتان نمی‌گنجند در این بازار بزرگ بین‌المللی به فروش می‌رسند.

 

 

سواری‌های هیجان انگیز

یکی از بخش‌هایی که آن را باید از بازی‌های معمول "دهکده جهانی" جدا کرد، سواری‌های هیجان انگیز این محل است. امسال قرار است با برج‌های هتل‌ ترانسیلوانیا آغاز شود و اولین شب دهکده جهانی، یک شب هالوینی خاص لقب بگیرد. بخش زیادی از این سواری‌ها به خاطر کمبود جا در محل برگزاری "دهکده جهانی" به صورت واقعیت افزوده خواهد بود و ترکیبی از تجهیزات فیزیکی و تجهیزات دیجیتال است.

 

سفری فراموش نشدنی با کشتی به دبی

 

ورود به "دهکده جهانی"

برای این کار باید بلیط‌های خود را از اطراف محل برگزاری آن تهیه کنید یا این که از سایت "دهکده جهان" بلیط خود را پیش خرید کنید. بخش‌های مختلف بلیط‌های مخصوص به خود را می‌طلبد و برای بازی‌ها نیز باید قیمتی مناسب بازی بپردازید، اما ورودی کلی به "دهکده جهانی" ۱۵ درهم خواهد بود.

 

۱۴ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران