بازدید از مراکز جدید در سفر دوباره به دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بازدید از مراکز جدید در سفر دوباره به دبی

هر روزی که از عمر دبی می‌گذرد، ساخت و سازها در آن سرعت بیشتری می‌گیرد و هر لحظه مکانی جدید در آن بازگشایی می‌شود. به همین دلیل است که سفر به دبی، هر بار سورپرایزهای جدیدی برایتان به همراه خواهد داشت و مراکز جدیدی هستند که می‌توانید به دیدن آن‌ها بروید. امروز ما لیستی از ده جاذبه و مکان جدید برایتان گردآوری کرده‌ایم که به تازگی در دبی گشایش پیدا کرده‌اند و در سفر دوباره‌تان با تور دبی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.


The Lounge، برج خلیفه

اگر می‌خواهید بودن در بلند‌ترین Lounge دنیا را تجربه کنید، می‌توانید به برج‌ خلیفه بروید که بلندترین برج دنیا نیز به شمار می‌رود. این مکان در ارتفاع ۵۷۵ متری قرار گرفته و چیزهای زیادی عرضه می‌کند که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. قبل از هر چیز باید به منظره‌ی زیبای شهر از بالاترین نقطه ممکن اشاره کرد و سپس می‌توان یک میان وعده همراه با چای میل کرد. موسیقی زنده، برنامه‌های جذاب تفریحی، بخش‌های هنری و البته بالکن روباز از دیگر جاذبه‌های The Lounge در برج خلیفه به شمار می‌آیند.

 

معرفی عجیب‌ترین و گرانقیمت‌ترین ساختمان‌های دبی


آدرس: Levels 152, 153 and 154, Burj Khalifa, Downtown Dubai


موزه الشینداقا

این موزه در بخش تاریخی نهر دبی واقع شده و به شکلی داستان این سرزمین را بازگو می‌کند. البته این موزه با بهره گیری از تکنولوژی‌های مدرن، به شکلی جذاب داستان شکل گیری امارات و دهکده‌های مختلف آن را تا رسیدن به کلان شهری این چنینی را تعریف می‌کنند، داستانی که شاید به قدمت کشورهای با اصالت نباشد، اما به شکلی روایت می‌شود که همه را جذب خود می‌کند. یکی از بخش‌های بسیار جالب این موزه، تالار عطر است، که در آن تکنیک‌های بسیار قدیمی تولید عطر و مواد اولیه عجیب آن‌ها شرح داده شده است.

 


آدرس: Al Shindagha by Dubai Creek


Hatta Wadi Hub

حتا یکی از بخش‌های کوهستانی دبی است که به واسطه‌ی زیبایی‌های طبیعی‌اش معروف است. Hatta Wadi Hub از طرفی یک مرکز تفریحی به همراه کافه‌ها و بازی‌های هیجان انگیز است که در این مکان بازگشایی شده و مسافران می‌توانند از امکانات آن همچون دوچرخه و کایاک کرایه‌ای استفاده کرده و از فعالیت‌هایی که برایشان تهیه دیده شده استفاده کنند. همچنین برنامه‌های کوه نوردی، پارک گردی و همچنین قایق سواری گروه نیز در این مکان برگزار می‌شود.

 

سفری فراموش نشدنی با کشتی به دبی


Wavehouse

Wavehouse یکی از جدیدترین مراکز تفریحی است که در آتلانتیسِ جزیره‌ی نخل بازگشایی شده. در این مکان بازی‌های زیادی برای سنین مختلف در نظر گرفته شده و می‌توان ساعاتی شاد را با خانواده در Wavehouse سر کرد. از جمله این بازی‌های می‌توان به سالن بولینگ مجهز، بزرگ‌ترین پک من دنیا و البته یکی از بهترین استخرهای موج‌سواری مصنوعی در جهان اشاره کرد. حتی کوچکترها نیز مکان بازی خاص به خود را دارند و حتی می‌توانند در استخر مخصوص خود موج سواری کنند. این مکان دارای رستوران نیز بوده و می‌تواند تا ساعت‌ها شما را در خود نگه دارد.

 

 بهترین کارهایی که می‌توانید در نخل جمیرا انجام دهید 


آدرس: The Avenues at Atlantis, The Palm


مرکز هنری جمیل

جمیل را می‌توان اولین انستیتو تخصصی هنرهای مدرن در دبی به حساب آورد. با مساحتی بالغ بر ۱۰ هزار متر در سه طبقه، این مجموعه دارای ۵ گالری جدا از هم است که آثار خاص و مهمی در آن‌ها به نمایش گذاشته شده. همچنین در بخش‌هایی از آن نمایشگاه‌های گروهی برگزار شده و در کتابخانه‌ی اختصاصی‌اش می‌توانید به دنبال مقالات با ارزشی بگردید که در زمینه‌ی هنر و فرهنگ باشد.

 

۷ مکان ویژه برای بازید از حیات وحش دبی


آدرس: Jaddaf Waterfront


جزیره‌ی Bluewaters

کمی دورتر از ساحل معروف JBR، یکی دیگر از مراکز تفریحی بزرگ و تازه‌ی دبی بازگشایی شده است. بهشتی مملو از بخش‌های مختلف خرید، استراحت، بازی و خوردن غذاهای خوشمزه. بزرگ‌ترین قایق فری جهان و یک ساحل اختصاصی و لاکچری برای این مکان در نظر گرفته شده و رستوران‌های آن از صبحانه تا شام، وعده‌های مختلف را با منوهای متفاوت عرضه می‌کنند. فراموش نکنید که اگر خواستید به این مکان بروید، از خیلی قبل‌تر میزی در رستوران Hell’s Kitchen رزرو کنید تا بتوانید دستپخت آشپز معروف، گوردون رمزی را یک بار هم که شده بچشید.

 


آدرس: Bluewaters Island, off the coast of JBR


QE2

این کشتی قدیمی که به خطوط کشتی‌های کروز ملکه الیزابت دوم اختصاص داشت و بیش از ۵۰ سال از عمرش می‌گذشت، با بازسازی و به روزرسانی، حالا به یک هتل و محل تفریحی عالی بدل شده که در بند رشید پهلو گرفته است. این کشتی هتلی ۱۳ بخشی است که همراه رستوران و سالن‌های مختلف برای برنامه‌های تفریحی آماده شده است. البته سعی شده در بعضی بخش‌ها مثل مبلمان درون اتاق‌ها، تا جای ممکن به نسخه اصلی پایبند بمانند تا آن حس و حال قدیمی کشتی حفظ شود.

 

۵ غذای خیابانی دبی که باید آنها را امتحان کنید


آدرس: QEII, Mina Rashid


اسلینگ شات XDubai

XDubai به ارائه تجربه‌های هیجان انگیز در دبی معروف است. حالا اگر شما هم قصد ماجراجویی دارید، به ساحل کایت رفته و اسلینگ شات XDubai را تجربه کنید! حتما مطمئن شوید با هیجان بیش از حد این ورزش مشکلی ندارید و سپس برای انجامش اقدام کنید چون نباید فراموش کنید که برای انجام این حرکت ابتدا در ارتفاع ۴ متری از آسمان آویزان خواهید شد و سپس ۴۰ متر به عقب کشیده شده و در نهایت رها می‌شوید تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت و فشار 4Gs را تجربه کنید! بعد از آن حتما به XLine هم بروید و زیپلاین قدیمی دبی را نیز تجربه کنید.

 


آدرس: XDubai Slingshot, Kite Beach


الصیف

این بخش از شهر به تازگی ساخته شده و از طرفی به بور دبی می‌رسد و طرف دیگر آن نیز به نهر دبی متصل می‌شود. جایی که به صورت یک اسکله چوبی ساخته شده وشما می‌توانید در کنار فروشگاه‌های مختلف قدم زده و از منظره‌ی دریا بهره ببرید و در صورت دلخواه سوار قایق‌ها و کشتی‌های تفریحی شده و به گردش در آب بپردازید.

 

سفری کوتاه به زیر دریا در دبی


آدرس: Al Seef, Dubai Creek


لا مر

یکی یگر از جاهایی که در کناره‌ی دریا ساخته شده، تا مسافران بتوانند بهتر از کناره‌ی دریا بهره برده و کم کم بار جمعیت از روی سواحل معروف کم شود. البته این محل از طرف بومی‌ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته و با توجه به این که طولی برابر با ۲.۵ کیلومتر دارد، به ندرت شلوغ می‌شود و همه می‌توانند به راحتی از فضای بسیار خوب و زیبای آن لذت ببرند.

 


آدرس: Jumeirah 1, 2 A Street

۰۱ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران