بهترین بوتیک‌های استانبول در سال ۲۰۲۰

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین بوتیک‌های استانبول در سال ۲۰۲۰

نمی‌شود به شهری سفر کنید و برای خرید به خیابان‌های آن شهر سری نزنید. هر چند خیلی‌ها در تور استانبول به دنبال بازارهای اصلی شهر و مراکز خرید بزرگ هستند، اما همیشه بوتیک‌های کوچک ولی معروف شهر هستند که اجناسی متفاوت و جذاب به فروش می‌رسانند.

بوتیک‌هایی که در این نوشته به شما معرفی می‌کنیم، از نظر مردم محلی و خیلی از گردشگران، بهترین نمرات ممکن را در سال ۲۰۲۰ دریافت کرده‌اند و حالا که به پایان این سال رسیده‌ایم، بد نیست مروری بر آ‌ن‌ها داشته باشیم.

 

Janset Bilgin

این بوتیک جذاب اما کوچک در استانبول، یکی از بهترین جواهر فروشی‌های این شهر خواهد بود که می‌توانید از آن‌جا چیزی برای خود بخرید. تمامی زیورآلاتی که در این محل می‌بینید، همه به صورت دست ساز آماده شده‌اند و در کنار این محصولات، می‌توانید دیگر چیزهای دست ساز از جمله ظروف سفالی یا کیف نیز مشاهده کنید. حتی یک کافه‌ی کوچک در این محل تعبیه شده که می‌توانید در آن‌جا نیز چیزی برای نوشیدن سفارش دهید.

 

لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول

آدرس: Mueyyetzade Mah. Tatarbeyi Sk. No:34/B 34425 Galata

 

Fashion at Eye

یکی دیگر از بوتیک‌های بسیار پرطرفدار در استانبول که عینک‌های آفتابی فوق‌العاده زیبایی را به فروش می‌رساند. این فروشگاه کوچک، در کنار این عینک‌های زیبا، محصولات قدیمی جالبی نیز ارائه می‌کند که گاهی از خود عینک‌ها نیز جذاب‌تر به نظر می‌آیند. Fashion at Eye از جمله بوتیک‌های قدیمی در شهر است و بد نیست در سفر با تور ترکیه به استانبول، سری به این مکان نیز بزنید.

آدرس: Fransiz Gecidi C9, Karakoy

 

Kagithane Houseofpaper

درست در کنار فروشگاه Fashion at Eye یک بوتیک جالب وجود دارد که در آن انواع محصولات کاغذی از دفترهای جذاب دست ساز تا ساک دستی، تابلوی نقاشی و خیلی چیزهای دیگر به فروش می‌رسد. شاید در ابتدا Kagithane Houseofpaper خیلی جای جذابی برایتان نباشد، اما مطمئن باشید وقتی پا به این بوتیک می‌گذارید، حتما دست پر از آن‌ خارج خواهید شد.

 

بودجه مورد نیاز برای سفر به استانبول

آدرس: Kemankes Caddesi, Fransiz is Gecidi No: 10 Karakoy

 

Aphorm

طراحی‌ها و آثار دست ساز زیادی در این بوتیک خاص وجود دارد که اغلب آن‌ها زیورآلات هستند. زیورآلاتی که سنگ‌های قیمتی و بعضا خاص در آن‌ها به کار رفته است. استفاده از محصولات Aphorm آن حسی را به شما می‌دهد که انگار یک چیز خیلی خاص دست کرده‌اید یا به گردن انداخته‌اید، چون بعید است کسی نمونه‌ی آن‌ها را در جایی دیگر داشته باشد.

آدرس: Serder- Ekrem Cad. no. 33c Kuledibi 34421 beyoglu

 

Atelier 55

مدت‌هاست که Atelier 55 به عنوان یکی از برترین بوتیک‌های استانبول در زمینه‌ی لباس شناخته می‌شود. البته این فروشگاه نسبتا کوچک، جایی گران‌قیمت برای خرید به حساب می‌آید چون محصولات آن شامل برندهای مطرح دنیاست و همگی کارها به روز و از جمله بهترین‌های هر برند خواهند بود. همچنین محصولاتی از طراحان لباس مطرح ترک نیز در این فروشگاه‌ به فروش می‌رسند و تمامی این محصولات عموما لباس‌های شب یا برای جشن هستند و نمی‌توانید در آن لباس روزانه‌ی خوبی برای خود پیدا کنید. این بوتیک در نزدیکی برج گالاتا استانبول واقع شده، پس زمان بازدید از این جاذبه‌ی گردشگری استانبول، سری به این فروشگاه نیز بزنید.

 

هتل‌های اطراف بازار بزرگ استانبول

آدرس: Serdar Ekrem Sk. Seraskerci Cikmazi No:55, Galata

 

Arzu Kaprol

یکی دیگر از بوتیک‌های گران‌قیمت اما بسیار خوب استانبول، Arzu Kaprol است که از جمله محبوب‌ترین‌ها بین مردم محلی محسوب می‌شود. لباس‌هایی که در این محل به فروش می‌رسد، عموما خیلی گران‌قیمت بوده و در آن‌ها از بهترین پارچه‌ها و گاهی سنگ‌های قیمتی استفاده شده است.

آدرس: Galata/ Arzu Kaprol Gallery. Serdar Ekrem Sk. Komando Apt. No:22, Galata

 

Midnight Express

اگر بخواهیم جمع بوتیک‌های لاکچری استانبول را در نوشته‌مان کامل کنیم، حتما باید از Midnight Express نیز اسم ببریم. فروشگاه معروفی در ببک که محصولاتی با طراحی خاص و گران‌قیمت در آن به فروش می‌رسد. البته در این محل، جدا از لباس جشن، لباس‌های روزمره بسیار خوب و با کیفیتی برای خرید پیدا کنید.

 

خریدی جذاب در ایستینیه پارک استانبول

آدرس: Bebek, Kucuk Bebek Cd. No:3/b, 34342 Besiktas

 

Koç Deri

 در میان بوتیک‌های مختلف شهر در زمینه‌ی محصولات چرمی، هیچ جایی مثل Koç Deri را پیدا نخواهید کرد که هم محصولاتی عالی به فروش برساند و هم محبوبیت ویژه‌ای بین خود ترک‌ها و البته گردشگران داشته باشد. این فروشگاه از دیرباز در استانبول فعالیت کرده و ابتدای راه، مغازه‌ای کوچک در بازار بزرگ ترکیه بوده است. البته کیفیت بالای محصولات Koç Deri و طراحی بسیار زیبای آن‌ها، باعث شده تا این محصولات به قیمت نسبتا بالایی به فروش برسند، اما شما حتما سری به این مکان بزنید و یک بازدید کوتاه از آن‌ها داشته باشید.

آدرس: Mollafenari Mah. Tavukpazarı Sokak No: 27, 34126 Fatih

۲۴ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران