معرفی پارک آبی اسپلش در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
معرفی پارک آبی اسپلش در بالی

بالی جزیره‌ای فوق‌العاده برای آن‌هاست که می‌خواهند روزهایی شاد و مفرح را در تعطیلات خود سر کنند. تور بالی گردشگری ایده‌آل، در کنار انواع فعالیت‌های ساحلی و دریایی که در اختیارتان می‌گذارد، چندین پارک آبی نیز دارد که ساعاتی شاد را برای شما و خانواده‌تان به همراه خواهد آورد.

پارک‌های بزرگ و کوچکی که قبلا درباره چند نمونه از آن‌ها نوشته‌ایم و امروز می‌خواهیم از پارک آبی اسپلش (Splash) در بالی بگوییم. این پارک شاید بزرگ‌ترین در بالی نباشد، اما یکی از بهترین‌هاست.

 

پارک آبی اسپلش بالی

خیلی از آن‌هایی که به تور بالی می‌روند، به جای رفتن به پارک‌های آبی خیلی بزرگ و شلوغ و البته گران‌قیمت، ترجیح می‌دهند کمی توقع خود را پایین‌تر آورده و پارک‌های آبی غیر از Waterbom را تجربه کنند. در چنین شرایطی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما پارک آبی اسپلش خواهد بود که با سرسره‌های متنوع، امکانات خوب برای استراحت و البته تمیز و عالی، می‌تواند به خوبی از شما و خانواده‌تان میزبانی کند.

این مکان دارای چند استخر با کیفیت بسیار خوب است و بازی‌هایی برای افراد بزرگسال و کودکان دارد. به طور کلی فضای این پارک و نوع خدمات رسانی آن به گونه‌ای است که مناسب خانواده‌ها بوده و جمع‌های مختلف می‌توانند از بودن در آن‌جا لذت ببرند.

 

گردشی خانوادگی در پارک پرنده بالی

سرسره‌های آبی پارک آبی اسپلش

قبل از این که به سراغ سرسره‌های آبی بزرگ برویم، ابتدا بخشی که مخصوص بازی کودکان و نوجوانان است را به شما معرفی کنیم. Splash Playground برای کودکان زیر ۱۲۰ سانتیمتر طراحی شده و یک استخر نسبتا بزرگ با عمق کم است که در آن انواع بازی‌ها سرسره‌ها، توپ‌های آبی و ... تعبیه شده است. فضای اطراف آن نیز بسیار مناسب بوده و شما می‌توانید زمان بازی کودکان خود، بر روی تخت‌هایی که در نظر گرفته شده استراحت کنید و مراقب آن‌ها باشید. اگر به فکر تفریحات جذاب برای کودکان در سفر به بالی هستید، اینجا بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

در بخش سرسره‌های بزرگ آبی، انتخاب‌های شما متنوع خواهد بود. شما می‌توانید هم سوار سرسره‌ی بزرگ Speed Racer  شوید که مسیری مستقیم دارد و شما می‌توانید فرزندان خود را نیز همراهتان سوار کنید، یا این که به سراغ سرسره‌هایی همچون Super Bowl بروید که با چرخشی بزرگ، تتونل آبی و در نهایت رسیدن به یک استرخ مخصوص، لحظاتی هیجان انگیز را برای شما خواهد ساخت.

دو بازی جذاب دیگر نیز در پارک آبی اسپلش وجود دارد. یکی از آن‌ها Big Red است که بزرگ‌ترین سرسره آبی پارک را تشکیل داده و شما از یک مسیر آبی پر پیچ و خم و از ارتفاعی بالا به استخر می‌رسید. این سرسره آبی در واقع نماد پارک محسوب شده و حتما باید آن را تجربه کنید. درست خلاف ماجراجویی و هیجان Big Red، Crazy Creek قرار گرفته که در واقع یک رودخانه مصنوعی است که دور پارک جریان دارد و شما با تیوب‌های لاستیکی، روی آن سواری می‌کنید. یک مسیر آرامش بخش و جذاب که می‌توانید به صورت جمعی نیز تجربه نمایید.

 

بازدید از پارک فیل‌های بالی

کابانا و استراحتگاه‌های مختلف

چند کابانا و استراحتگاه برای پارک آبی اسپلش در نظر گرفته شده که البته بودن در آن‌ها، هزینه‌ی بیشتری برایتان خواهد داشت. استراحتگاه‌هایی که در ابعاد مختلف در نظر گرفته شده و شما می‌توانید آن‌ها را از پیش رزرو کنید تا در زمانی که به پارک می‌رسید، مشکلی برای گرفتن آن‌ها نداشته باشید، چون در روزهای شلوغی پیدا کردن کابانا خالی واقعا سخت است.

انتخاب‌های مختلف برای غذا و نوشیدنی

شما هم می‌توانید در استراحتگاه‌ها برای خود غذا و نوشیدنی سفارش دهید و هم اینکه در بخش در نظر گرفته شده کنار استخر اصلی بنشینید و چیزی از منو برای خود انتخاب کنید. رستوران پارک آبی اسپلش، تنها شامل فست فود می‌شود و انتخاب‌هایی همچون انواع ساندویچ‌ها، پیتزاها، سیب زمینی یا میگو سرخ شده، مرغ کبابی و ... دارد. همچنین نوشیدنی‌های متنوع برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده که آن‌ها را نیز در هر دو جا می‌توانید برای خود سفارش دهید.

 

هیجان را در پارک‌ آبی واتربوم بالی

نکات آخر درباره پارک آبی اسپلش بالی

بلیط ورودی برای خارجی‌ها نسبت به افراد محلی، گران‌تر است. شما برای ورود به این پارک آبی اگر به صورت آنلاین خرید کنید باید ۲۰۰ هزار روپیه (حدود ۱۴ دلار) باید پرداخت کنید، در صورتی که این بلیط برای افراد محلی، ۱۴۰ هزار روپیه است. البته خرید حضوری برای شما گران‌تر خواهد بود و باید ۲۷۰ هزار روپیه برای ورودی یک روزه بپردازید. این بلیط شامل ورودی و استفاده از امکانات تفریحی پارک، اینترنت رایگان، استفاده از رختکن و دوش‌ها، کابانا و ... می‌شود.

البته این امکان نیز برای شما وجود دارد که با تماس با پارک، بلیط‌های گروهی تهیه کنید تا اگر در جمع به سفر بالی رفته‌اید، از تخفیف‌های این نوع بلیط بهره ببرید.

۰۱ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران