بهترین رستوران‌های بشیکتاش در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین رستوران‌های بشیکتاش در استانبول

بشیکتاش در استانبول از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های شهر است که زندگی لوکس و صنعتی را به خوبی می‌توان در آن دید. مسافران تور استانبول که عاشق خرید و کاوش در فروشگاه‌ها هستند عاشق بشیکتاش خواهند شد. زیرا این منطقه در اصل جایی برای خریدهای گسترده و متنوع است. اگر زمانی را صرف کاوش در این منطقه کردید می‌توانید در بهترین کافه‌ها و رستوران‌های آن چیزی بخورید. در اینجا شما را برای تجربه خوردن غذا در بهترین رستوران‌های این منطقه راهنمایی می‌کنیم.

 

Summit Bar and Terrace

رستوران Summit Bar که در طبقه ۱۴ کنراد استانبول واقع شده است دارای صحنه سیری ناپذیر و عالی از شهر و بسفر است که آن را تبدیل به یک مکان ممتاز و مشرف به یکی از برجسته‌ترین صحنه‌های استانبول کرده است. اینجا یکی از رستوران‌های استانبول با ویوی بسفر است که غذاهای عالی و درجه یکی با امکان دسترسی به منویی مفصل از نوشیدنی‌ها سرو می‌شود که ترکیب آن‌ها را به سختی بتوان از یاد برد. همچنین برای رژیم‌های غذایی خاص، گیاه‌خوران و وگان‌ها نیز گزینه‌هایی برای انتخاب و سفارش در نظر گرفته شده است. این رستوران برای تمامی وعده های اصلی صبحانه، ناهار، شام، برانچ انتخاب‌های مفصلی ارائه داده است. همچنین خدمات شایسته‌ای همچون رزرو، صندلی در فضای باز، پارکینگ، صندلی چرخدار قابل دسترسی و وای فای رایگان نیز ارائه داده شده است.

 

آدرس: Conrad Istanbul Cihannuma Mahallesi Besiktas, Istanbul 34353 Turkey

 

Gonenli Peynircmm Dikilitas

این رستوران جذاب با دکوراسیون داخلی تمام چوب تیره یکی از انتخاب‌های اصلی شما در بشیکتاش است که در وبسایت معروف تریپ‌ادویزور امتیازات بالایی کسب کرده است. منوی غذا در اینجا شامل منوی وعده‌های اصلی و کافه می‌شود. این در حالی است که انتخاب‌های خاصی مثل غذاهای گیاه خواری، وگان و حلال نیز سرو می‌شود. غذاها شامل گزینه‌های بی‌نظیر ترکی می‌شوند، بنابراین اگر می‌خواهید در منطقه‌ای شلوغ و تجاری از خوردن غذاهای شناخته شده ترکی لذت ببرید آدرس را درست رفته‌اید.

 

بهترین هتل‌های منطقه بشیکتاش استانبول

آدرس: Emirhan Caddesi No 74 Dikilitas, Istanbul 34349 Turkey

 

Sans Restaurant

اینجا از بهترین رستوران‌های استانبول است که غذاهای فوق‌العاده‌ای را سرو می‌کند که مزه آن تا مدت‌ها روی زبان می‌ماند. غذاها شامل گزینه‌های مدیترانه‌ای، اروپایی، ترکی و معاصر می‌شود. به ظاهر غذاها در اینجا اهمیت زیادی داده می‌شود به طوری که انگار رسالت دارند تا غذاها را همچون قطعه‌ای هنری زیبا و وسوسه انگیزی سرو کنند. خبر خوب اینکه برای گیاه خوران نیز برخی از گزینه‌های گیاه خواری وگان، و همچنین بدون گلوتن نیز در بین غذاها در دسترس قرار داشته و سرو می‌شود. شما می‌توانید بین ساعات ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب برای خوردن غذا به این رستوران مراجعه کنید. قابل تذکر است که منوی غذاهای این رستوران گران قیمت هستند.

آدرس: Haci Adil Cad. Palmiye Sok. No:1 Levent, Besiktas, Istanbul 34330 Turkey

 

Tugra Restaurant

غذاهای محلی، اروپایی، گیاهخواری، گزینه‌های وگان و همچنین غذاهای حلال مجموعی از اساسی‌ترین موارد این منوی کامل و منحصر به فرد هستند. از بهترین غذاهای اینجا می‌توان به کباب گوشت همراه با فلفل و مخلفات اشاره کرد که شدیدا طرفداران بسیاری دارد. اینجا رستورانی است که در آن برای مناسبت‌های خاص هم مراسم‌های رسمی برگزار می‌کنند. برای جلسات تجاری، سالگرد ازدواج و شامی عاشقانه روی این رستوران حساب باز کنید.

 

۵ کافه محبوب در محله بشیکتاش استانبول

آدرس: Ciragan Cad. No. 32 Ciragan Palace Kempinski, Istanbul 34349 Turkey

 

Balkan Lokantasi

بعد از چند نمونه رستوران گران قیمت نوبت به جایی به شدت مقرون به صرفه و عالی است. این رستورانی معمولی و بی‌آلایش است که به جای نمای خیره کننده از بسفر در دو فضای داخلی و سرپوشیده و فضای بیرون رستوران از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند. منو شامل غذاهای خاورمیانه‌ای، ترکی و همچنین غذاهی گیاه خواری ، وگان و حلال نیز یافت می‌شود.

آدرس: Cihannuma Mahallesi Akmaz Cesme Sk No:8 Besiktas, Istanbul 34353 Turkey

 

Sabrosa Restaurant

اینجا رستورانی بسیار بزرگ و روشن با طراحی داخلی روشنی است که در همان لحظه اول شما را شیفته خود می‌کند. غذاهای محلی، اروپایی، گیاهخواری، گزینه‌های وگان و حلال و همچنین غذاهای مرکز آسیا از غذاهای تشکیل دهنده داخل منو هستند. این رستوران برای تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و برانچ آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است. در حالی که قیمت‌ها بین متوسط تا گران هستند اما کیفیت و مزه غذا استثنایی است. به این رستوران بروید و از غذا خوردن در کنار جمع صمیمی خود لذت ببرید.

 

معرفی رستوران مشهور نصرت در استانبول

آدرس:Visnezade Mahallesi, Acisu Sok. No: 19 Beşiktaş, Swissotel The Bosphorus, Istanbul 34357 Turkey

۲۲ آذر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 02 تیر 1400)

نظرات کاربران