اینترنت رایگان در کافه‌های ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
اینترنت رایگان در کافه‌های ایروان

وقتی به کشوری دیگر سفر می‌کنید، اینترنت برایتان یک مسئله مهم خواهد بود. خیلی‌‌ها سیم کارت کشوری که به آن سفر می‌کنند را تهیه نکرده و به همین دلیل از اماکن عمومی یا هتلی که اینترنت رایگان در آن‌ها ارائه می‌شود استفاده می‌کنند.

یکی از جاهایی که می‌توانید ساعتی در آن‌ها سر کرده، استراحت کنید و از اینترنت استفاده کنید، کافه‌ها هستند و ما در نوشته‌ی امروزمان، قصد معرفی برای مسافران تور ارمنستان کافه‌های خوبی در ایروان را داریم که در کنار نوشیدنی‌های خوشمزه و با کیفیت، اینترنت رایگان نیز در اختیارتان می‌گذارند.

 

Epicure

این مکان که در مرکز شهر واقع شده است، به طور کلی یکی از بهترین کافه‌های شهر محسوب شده که در کنار قهوه، نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذای خوشمزه، شب‌ها برنامه‌های تفریحی برای مشتریانش نیز به همراه دارد. طراحی داخلی این کافه به جو دوستانه‌ی آن کمک می‌کند و همانطور که گفتیم، در کنار انواع نوشیدنی‌ها، می‌توانید غذاهای مختلف، انواع سالادها و البته نوشیدنی‌های ارمنی نیز سفارش دهید و از اینترنت پرسرعت Epicure نیز استفاده کنید.

 

۷ رستوران فوق‌العاده در ایروان

آدرس: 40 Pushkin Street

 

The Green Bean

این مکان به چند دلیل در ایروان محبوب است و پاتوق خیلی از جوانان محلی نیز محسوب می‌شود. The Green Bean قهوه‌های فوق‌العاده عالی و صبحانه‌های غربی خیلی خوشمزه‌ای ارائه می‌کند و در کنار آن‌ها دسرهایی بسیار جذابی دارد که می‌توانید از منو سفارش دهید. بدون شک اینجا یکی از بهترین کافه‌های ایروان برای خوردن صبحانه است. این مکان که در نزدیکی پارک میساک مانوشیان واقع شده، احتمالا بهترین اینترنت را در میان تمامی گزینه‌های لیست ما برایتان به همراه خواهد داشت.

آدرس: 10 Amiryan Street or 38 Isahakyan

 

Keerk & Co

یکی از تازه‌ترین کافه‌هایی که به شدت توی بورس رفته و پرطرفدار شده، Keerk & Co است که به تازگی افتتاح شده و به نوعی آن را باید کافه-کتابخانه به حساب آورد. مجموعه‌ای نسبتا بزرگ از کتاب‌های مختلف به زبان‌های متفاوت در کنار یک منوی عالی مملو از نوشیدنی‌های عالی و همچنین بخش بار و البته اینترنت عالی، از Keerk & Co  یک کافه‌ی ایده‌آل برای محلی‌ها و گردشگران ساخته است.

 

۷ رستوران عالی برای خوردن بهترین پیتزاهای ایروان

آدرس: 3A Marshal Baghramyan Ave

 

The Coffee 23.5

این کافه یک مکان خاص با تم جالب است که می‌توانید آن را در خیابان ساریان پیدا کنید. برای آماده سازی قهوه در The Coffee 23.5، دانه‌های قهوه‌ی عالی در خود این مکان برشته شده و از آن‌ها انواع نوشیدنی‌های بر پایه قهوه درست می‌شود. البته این مکان دسرهای و نوشیدنی‌های مختلف دیگری نیز داشته و بخش بار نیز در آن فعالیت می‌کند. این مکان خیلی برای کسانی که می‌خواهند کار کنند مناسب نیست، اما آن‌ها که به دنبال یک کافه‌ی خوب و با اینترنت مناسب برای اشتراک‌گذاری عکس‌های خود هستند، The Coffee 23.5 می‌تواند یک جای متفاوت و عالی باشد.

آدرس: 1 Saryan Street

 

Sante Fe

برای آن‌هایی که به دیدن کاسکاد در ایروان می‌روند، پیشنهاد می‌کنیم، همان نزدیکی‌ها سری به Sante Fe نیز بزنند. این مکان جدا مجموعه‌ای بزرگ از نوشیدنی‌های مختلف از سال‌های متفاوت و از سراسر دنیا را گردآوری کرده و در کنار آن‌، برای کسانی که به دنبال یک نوشیدنی‌ گرم هستند نیز، گزینه‌هایی عالی دارد. همچنن در این مکان اینترنت با سرعت بالا در دسترس شماست تا بتوانید در محیط زیبای Sante Fe از آن برای انجام کارهای آنلاین خود استفاده کنید.

 

معرفی ۷ رستوران ارزان و مقرون به صرفه در ایروان 

آدرس: Moskovyan 29/4

 

The Italian

کافه "ایتالیایی" در نزدیکی میدان جمهوری واقع شده و جزو جاهایی است که قهوه با کیفیت عالی سرو می‌کند. اینترنت پر سرعت، فضای ایده‌آل برای کسانی که می‌خواهند کار کنند و همچنین محیط آرام، The Italian را به مکانی بسیار خوب برای آن‌ها که به دنبال استفاده از اینترنت رایگان در ایروان هستند، تبدیل کرده است.

آدرس: Hanrapetutyan Street in Building 51

 

Mirzoyan Library

یکی دیگر از کافه‌های خیلی جالب در ایروان که با فضایی آرام و عالی، یک مکان خیلی خوب برای ساعتی استراحت و مطالعه و لذت بردن از کارهای هنری است. تمامی کارکنان Mirzoyan Library به زبان انگلیسی مسلط هستند و البته نوشیدنی‌های گرم فوق‌العاده خوشمزه‌ای درست می‌کنند. پس اگر به دنبال جایی با قیمت مناسب و فضایی خوب هستید تا از اینترنت رایگان آن بهره ببرید، حتما روی Mirzoyan Library حساب کنید.

 

بهترین رستوران‌های ایروان برای خوردن غذاهای محلی

آدرس: 10 Mher Mkrtchyan Street

 

Coffeestory

برای آن‌هایی که می‌خواهند کارهایشان را در سفر انجام دهند، Coffeestory یک کافه‌ی ایده‌آل به حساب می‌آید که برای شما امکاناتی جهت انجام این امور نیز ارائه می‌کند. این مکان منویی بزرگ برای نوشیدنی‌های برپایه قهوه داشته و برای کسانی که مشتاق هستند، بخش بار نیز دارد. یک تراس جذاب نیز در آن تعبیه شده تا بتوانید در فصول گرم سال، در فضایی باز بنشینید و از اینترنت رایگانی که برایتان در نظر گرفته شده، استفاده نمایید.

آدرس: 98/9 Nalbandyan St

۰۹ آذر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 28 تیر 1400)

نظرات کاربران