بهترین سواحل عمومی در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین سواحل عمومی در دبی

در دبی سواحل عمومی متعددی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها آفتاب بگیرید، ورزش‌های آبی متنوعی انجام دهید و از خوردن غذاهای عالی لذت ببرید. در این سواحل شما می‌توانید بدون خرج کردن حتی یک سکه از مناظر زیبای خلیج فارس لذت ببرید و به اسکی روی آب و قایق سواری بپردازید. این سواحل که در سطح شهر پراکنده هستند، دسترسی شما را در منطقه‌های مختلف به دریا امکان‌پذیر می‌کنند. ما در اینجا بهترین سواحل عمومی شهر را برای مسافران تور دبی معرفی می‌کنیم.

 

Jumeirah Open Beach

اوپن بیچ جمیرا یکی از پیشنهادات خانوادگی برای استفاده روزانه مردم است. در این ساحل زمین والیبال ساحلی، مسیر دوی آهسته و لوازم ورزشی وجود دارد تا مردم بتوانند ورزش و تفریح را در یک جا داشته باشند. حتی یک کتابخانه در ساحل وجود دارد و شما می‌توانید از کیوسک کتاب بگیرید و بعد از این که استراحت و یا گردش‌تان به پایان رسید بازگردانید. بنابراین هنگام لذت بردن از زمان استراحتتان در زیر آفتاب، هرگز هیچ کمبودی ولو کتاب را حس نخواهید کرد. همه چیز در دسترس و محیای استفاده شما است. این ساحل به تمیزی شهرت زیادی داشته و در نزدیکی مرکز خرید واقع شده است. همچنین ویلاهای مسکونی همین نزدیکی هستند، نجات غریق همیشه حضور دارد و امکانات دوش نیز تعبیه شده است.

 

معرفی ۱۰ ساحل خصوصی دبی

آدرس: Jumeirah Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

The Beach Dubai

این ساحل یک منطقه بسیار عظیم است که فعالیت‌های فضای باز، امکانات تناسب اندام، فروشگاه‌های خرده فروشی و رستوران‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد و حتی شترانی برای عکس گرفتن (با هزینه) روی شن و ماسه نیز سرگردان هستند. این یکی از سواحل عمومی در دبی است، بنابراین محیطی عالی برای بازی بچه‌ها محسوب می‌شود مخصوصا این که یک قطار وجود دارد که خانواده‌ها را با هزینه ۱۰ درهم اماراتی (۲ پوند) به ازاری هر مسافر برای یک توقف، ۱۵ درهم (۳ پوند) به ازای هر مسافر برای دو توقف و ۲۵ درهم معادل ۵ پوند برای یک سفر رفت و برگشتی در ساحل حرکت می‌کند. به علاوه با ۴۱ رستوران و ۲۵ مغازه خرده فروشی مکانی عالی برای لذت بردن از غذاهای مختلف و امتحان کردن خوراکی‌های مختلف محسوب می‌شود. در این ساحل بزرگ‌ترین چرخ و فلاک دنیا قرار دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا در ارتفاع ۴۰ متری از نمای خلیج فارس لذت ببرید. این ساحل میزبان بزرگ‌ترین پارک آبی بادی روی کره زمین است و وای‌فای رایگان ارائه می‌دهد.

آدرس: Opposite JBR - Dubai - United Arab Emirates

 

Al Mamzar Beach

پارک ساحلی Al Mamzar شامل پنج بخش ساحلی در ۱۰۶ هکتار است که همه توسط ناجیان غریق کنترل می‌شوند. فعالیت‌های خانوادگی زیادی در این ساحل وجود دارد که شامل پیکنیک ساحلی و بازی‌های کودکانه برای تجربه روزی شاد می‌شوند. همچنین استخرهای شنا، تالاب‌ها، چتر‌های ساحلی برای افرادی که نیاز به سایه‌بان در برابر آفتاب دارند و مکان‌های زیادی برای غذا خوردن وجود دارد. این ساحل عمومی در دبی حتی آمفی تئاتر مخصوص به خود را دارد. ولی به دلیل تکریم بانوان، زنان و کودکان تنها در روزهای دوشنبه و چهارشنبه مجاز به شنا در این ساحل هستند.

 

معرفی پارک ساحلی جمیرا

آدرس: Al Mamzar Beach Street, Al Mamzar Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

La Mer Dubai

این ساحل در سه منطقه La Mer South ،La Mer North و Laguna گسترش یافته است که La Mer بین مروارید جمیرا و خلیج جمیرا واقع شده است. بیش از ۸۵ مغازه، کافه، رستوران و فعالیت‌های ساحلی در اینجا وجود دارد که می‌توانید در این قسمت طولانی از ساحل شنی آرام آن‌ها را انجام داده و اصلا متوجه گذر زمان نشوید. نکته‌ای که این ساحل را برجسته کرده بزرگ‌ترین زمین بازی بادی خارج از شرق آسیا است که بازی‌های مختلفی را برای کودکان و بزرگسالان محیا کرده است.

آدرس: Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Al Sufouh Beach

این ساحل کم‌تر شناخته شده بین نخل جمیرا و مدینه جمیرا وقع شده است. این ساحل که به ساحل راز یا ساحل قصر سیاه نیز شناخته می‌‌شود، بیشتر یک ساحل مینیمالیستی است که به جای اینکه با رستوران، سرگرمی و خرید پر شده باشد، شن و ماسه خالص ارائه می‌دهد. این را می‌توان با پیمودن مسیر بین دو کاخ در جاده پیدا کرد. با این که این ساحل امکانات خاصی ندارد و خالی از زرق و برق ذاتی دبی است، اما خانواده‌ها به خاطر آب‌های کم عمق و بی‌خطری که بچه‌ها می‌توانند در آن بازی و شنا کنند توجه خاصی این ساحل نشان می‌دهند.

 

معرفی برترین رستوران‌های فضای باز دبی

آدرس: 44 33 A Street, Al Sufouh Dubai, Dubai, United Arab Emirates

۰۸ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران