بهترین رستوران‌ها در سیقناقی، گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین رستوران‌ها در سیقناقی، گرجستان

سیقناقی شهری زیبا و کاملا زیبا و توریستی است که ریشه اسم آن از زبان ترکی به معنی شکست ناپذیر و یا سرپناه آمده است. ساختمان‌های قدیمی این شهر با تراس‌های چوبی و سنتی پر گل همچنان باقی مانده و توانسته نظر توریست‌های داخلی و خارجی را به خود معطوف دارد. سیقاقی بر فراز دره آلازانی و ۴۰۰ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده به همین دلیل مناظر زیبایی برای تماشا ارائه می‌دهد. این شهر که به شهر عشق شناخته می‌شود با قرار گرفتن بین تاکستان‌ها و دیوارهای قدیمی جایی دنج و عالی برای بازدید است. در تور گرجستان، در بهترین رستوران‌های سیقناقی غذا بخورید.

 

Lali Restaurant

این یکی از رستوران‌های بسیار محبوب و شاخته شده در سیقناقی است که حتی محلی‌ها هم عاشق غذا خوردن در آن هستند.حال و هوای رستوران به شدت سنتی است و حس و حال غذا خوردن قعله‌ای قدیمی را با آن دیوارهای سنگی طوسی تداعی می‌کند. منوی غذاها در اصل شامل غذاهای کبابی، سالم، طیف وسیعی از گزینه‌های قفقازی و همچنین انواع غذاهای گرجستان می‌شود. با این همه در بین آن برخی غذاهای گیاهی و بدون گلوتن و تعداد محدودی از غذاهای وگان هم به چشم می‌خورد. منوی رستوران کم هزینه و کیفیت غذاها بالا است به همین دلیل آن را تبدیل به رستورانی محبوب کرده است.

 

در بهترین رستوران‌های کبولتی غذا بخورید

آدرس: Pirosmani St. 5, Signagi 4200 Georgia

 

The Terrace Signagi

این رستوران یکی از جاهایی است که نباید در بازدید از سیقناقی رفتن به آن را از دست دهید. فضا به شدت دلچسب و دلنواز است. رستوران با میز و صندلی‌های چوبی پر شده و با پنجره‌های شیشه‌های نور زیادی را داخل کشیده است. اما چیزی که آن را برجسته می‌کند، تراس بزرگ و عریضش است که میز و صندلی‌های چوبی زیادی در آن جای شده است. تصور کنید خوردن صبحانه در تراس با نمای بی‌نظیر طبیعت سرسبز بیرون چه صفایی دارد. نما فوق‌العاده است و همین لذت خوردن غذا در این رستوران را دوچندان می‌کند. منوی غذا طیفی از غذاهای گرجی است و همچنین غذاهای گیاهی گرجستان و وگان هم به صورت محدود سرو می‌شوند. به خاطر شرایط فعلی و شیوع کووید ۱۹، همه کارکنان دارای ماسک هستند و مرتبا با ضدعفونی کننده همه جا را تمیز می‌کنند، میزها با رعایت فاصله اجتماعی چیده شده‌اند و روی هر میز ضدعفونی کننده قرار داده شده است.

آدرس: Baratashvili St. 10, Signagi 4200 Georgia

 

Pancho Villa in Sighnaghi

اگر از خوردن غذاهای گرجستانی خسته شده‌اید و می‌خواهید چیز دیگری بخورید، پانچو ویلا یکی از پیشنهادات مردم محلی این شهر است. شما می‌توانید این رستوران را در خیابانی عریض و سنگفرش شده و در ساختمانی قدیمی و زوار در رفته پیدا کنید. اما نگذارید ظاهر کهنه و قدیمی آن بر روی قضاوت شما اثر منفی بگذارد. قیمت غذاها بسیار ارزان و بین ۲ تا ۸ دلار است. منوی غذا نیز شامل طیفی از انواع غذاهای مکزیکی، لاتین و آمریکای جنوبی می‌شود. به علاوه برای گیاه‌خواران نیز گزینه‌هایی از غذاهای گیاهی و وگان وجود ارائه می‌گردد.

 

غذایی ارزان در بهترین رستوران‌های باتومی

آدرس: Tamar Mephe # 9 Kakheti, Signagi 4200 Georgia

 

Pheasant's Tears

این رستوران در عمارتی قدیمی و آجری واقع شده و دارای قسمت‌ها و فضاهای مختلفی است. شما می‌توانید داخل بنشینید و چیزی بخورید و یا به قسمتی ایوان مانند و بزرگ اما مسقف بروید و در احاطه ستون‌های آجری و طاقی‌های قدیمی از خوردن غذاهای عالی و خوشمزه لذت ببرید. در دکوراسیون تمامی قسمت‌ها از المان‌های گرجی استفاده شده است. بر روی دیوارها انواع لباس‌های سنتی آویزان شده و گوشه و کنارها با گل و گیاهان سرسبز طراوات بخشیده شده است. منوی غذاها نیز شامل غذاهای محلی، اروپایی، غذاهای تلفیقی، انواع نوشیدنی‌ها و برخی غذاهای گیاهی می‌شود.

آدرس: 18 Baratashvili Street, Signagi 4200 Georgia

 

Love City Restaurant

رستوران شهر عشق به معنای واقعی کلمه زیبایی سیقناقی را به معرض دید قرار می‌دهد. فضای باز، محیطی سرسبز و نمایی به شدت دیدنی از برجستگی‌های این رستوران زیبا و خوش منظر است. در اینجا شما می‌توانید در داخل و سالن اصلی غذا بخورید و یا به تراس بروید و در هوای آزاد و منظره دیدنی شهر از خوردن غذا لذت ببرید. به علاوه حیاط سرسبز و سنگ فرش شده آن با داشتن میز و چتر آفتابی گزینه‌های انتخابی را بیشتر هم می‌کند. در اینجا برای تمام وعده‌ها شامل صبحانه، ناهار، عصرانه، شام و شام دیر وقت منوی جدا وجود داشته و همچنین لیستی از انواع نوشیدنی‌ها هم موجود است. شما می‌توانید با رفتن به این رستوران از خوردن غذاهای قفقازی و مدیترانه‌ای لذت ببرید.

 

۴ رستوران غذاهای حلال در باتومی

آدرس: Baratashvili Street 56 Also might show as Abramishvili Street, Signagi 4200 Georgia

۲۵ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران