برنامه‌های موبایل مفید در سفر به روسیه

جاذبه‌های گردشگری روسیه
برنامه‌های موبایل مفید در سفر به روسیه

روسیه کشوری بزرگ و زیبا با آب و هوایی معتدل تا سردسیر است. با این حال زیبایی‌های بی‌حدی برای ارائه دارد که هر گردشگری باید در طول عمر خود حتما به تور روسیه بپیوندد و آن‌ها را کشف کند. این روزها زندگی ابعاد متنوع و به روزی به خود گرفته که تاثیر آن را به وضوح در گردشگری هم می‌توان دید. یکی از مهم‌ترین و واضح‌ترین آن‌ها در دسترس قرار گرفتن نرم‌افزارهای موبایلی است که در هر جایی به یاری ما می‌شتابند. شما می‌توانید در تور روسیه با استفاده از این قبیل برنامه‌ها سفر راحت‌تری را تجربه کنید.

 

Yandex.Taxi

تاکسی‌های سریع و آنلاین با شرکت اوبر در دنیا معروف شد. اما خیلی سریع ایده جذاب و وسوسه‌انگیز آن به همه جا گسترش پیدا کرد و نمونه‌هایی نیز در ایران فعال شدند. اما در روسیه این خدمات آنلاین تحت نام Yandex.Taxi فعالیت می‌کنند. شما به محض ورود به مرز روسیه می‌توانید تاکسی‌های آنلاین ارزان و سریع رزرو کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید دانلود برنامه است. خوبی یاندکس این است که به شما این امکان را می‌دهد تا هم نقدی و هم الکترونیکی هزینه را پرداخت نمایید.

 

۵ سوغاتی از بهترین یادگاری‌های روسیه که باید بخرید

WiFi Map

اگر در کشور دیگری هستید و نیاز به وای فای دارید از این برنامه استفاده کنید. WiFi Map نوعی برنامه در رسانه‌های اجتماعی است که به کاربران امکان اشتراک گذر واژه و همچنین نکات و ترفندهایی درباره نحوه اتصال به وای‌فای محلی را می‌دهد. این برنامه به صورت آفلاین کار می‌کند و نزدیک‌ترین اتصال Wi-Fi یا نقطه اتصال را به شما نشان می‌دهد. بنابراین اگر کاری ضروری دارید و یا از خوره‌های اینترنت هستید که به سختی در برابر اتصال به اینترنت مقاومت می‌کنند این برنامه برای‌تان بسیار مفید خواهد بود.

Ostrovok.ru

وبسایت بوکینگ و یا هتلز از معروف‌ترین وبسایت‌های رزرو اقامتگاه در سراسر دنیا هستند که برای تمامی بودجه‌ها پیشنهادات فراوانی ارائه می‌دهند. اّستروفک همان نسخه روسی بوکینگ است که امکان رزرو هتل در سراسر دنیا را فراهم می‌آورد. مخصوصا این که گزینه‌ای دارد که می‌توانید بدون اتصال به کریدت کارت و یا کارت‌های بانکی اتاق رزرو کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید اقامتگاه‌های مناسب و ارزان قیمتی پیدا کنید.

 

زیباترین پارک‌های ملی روسیه

Yandex.Metro

این برنامه در اصل برای گردش در شهرهای بزرگ این کشور همچون سن پترزبورگ و مسکو قابل استفاده بوده و بسیار هم کاربردی و واجب است. در واقع با این برنامه دیگر لازم نیست از افراد محلی درباره مسیر متروها و ایستگاه‌ها سوال بپرسید. این برنامه نقشه کامل مترو را نشان می‌دهد، در مورد مسیرهای کوتاه‌تر و بهینه مشاوره می‌دهد، زمان سفر را تخمین می زند و حتی در مورد حمل و نقل محلی در روسیه نیز مشاوره ارائه می‌دهد و تا جایی پیش می‌رود که در کدام کابین قطار سوار شوید تا در ایستگاه آخر خود به خروج نزدیک‌تر باشید.

TopTripTip

این یک برنامه تمام و کمال گردشگری است که تمامی مسافران به مقصد روسیه باید آن را داشته باشند. در این برنامه شما راهنمای کاملی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در روسیه و همینطور جاهای دیدنی، ذخیره‌گاه‌های طبیعی، پارک‌ها و موارد دیگر را در دسترس خواهید داشت. به علاوه این برنامه دارای گزینه راهنمای صوتی بوده و شامل نقشه هایی است که به صورت آفلاین قابل دسترسی هستند. در واقع با داشتن این برنامه می‌توانید در سطح شهر بگردید و با خیالی راحت و آسوده به گردش‌تان برسید.

 

زیباترین سواحل روسیه را بشناسید

XE Currency

همانطور که احتمالا متوجه شده‌اید این برنامه برای مبادله پول و تبدیل ارز بوده و شهرت جهانی دارد. در واقع برای مبادله ارز این برنامه پر دانلودترین نرم‌افزار در حال حاضر محسوب می‌شود. این برنامه که به صورت آفلاین هم کار می‌کند به شما این امکان را می‌دهد تا با کمک آن بتوانید قیمت‌ها و ارزش روبل روسیه را بهتر درک کنید.

Maps.Me

این نرم‌افزار معروف و شناخته شده مسیریابی به مسافران سراسر دنیا این امکان را می‌دهد تا نقشه شهر یا کشور مورد نظر خود را به صورت کامل دانلود کرد و در حالت آفلاین در دسترس داشته باشد. این نقشه‌ها تعاملی هستند و مسیر را قدم به قدم به شما نشان می‌دهند.

 

معرفی ۶ موزه مهم و تاریخی روسیه

Gate Guru

این یکی از مفیدترین برنامه‌ها برای رسیدن به کشوری جدید و ناوارد است مخصوصا افرادی که زیاد سفرهای خارجی می‌روند با استفاده از این برنامه احساس اطمینان و سبکی بیشتری خواهند کرد. این برنامه دارای نقشه‌هایی از فرودگاه‌های بزرگ بوده و اطلاعاتی همچون وضعیت پروازهای در حال انجام، محل غذاخوری‌های نزدیک به گیت پروازتان، مدت زمان بازرسی و ورود، فاصله شما با گیت انتقال و موارد دیگر می‌شود. با داشتن این برنامه سخت بتوانید در فرودگاهی ناوارد گم شوید.

۱۳ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران