رستوران‌های خیره کننده در دهلی

جاذبه‌های گردشگری دهلی
رستوران‌های خیره کننده در دهلی

دهلی پایتخت هند کلان‌شهری شلوغ اما زیباست که مجموعه‌ای از تمام اقوام و فرهنگ‌های مختلف هندی را در خود میزبانی می‌کند. این شهر مهم هندی با جذابیت‌ها و ویژگی‌های فراوانی که دارد به هندوستان کوچک لقب گرفته و از قدیمی‌ترین شهرهای دنیا هم هست. بزرگی و تنوع بالا در دهلی و وجود گردشگری پویا و فعال در این شهر باعث شده تا کافه‌ها و رستوران‌های فراوانی در این شهر فعالیت کنند که خیلی از آن‌ها برنده جوایز مختلفی بوده‌اند. ما در این مقاله رستوران‌های خیره کننده‌ای که بهترین غذاهای هندی و بین‌المللی را سرو می‌کنند برای مسافران تور هند معرفی می‌کنیم.

 

Indian Accent

این رستوران با ارائه نمایی زیبا و سرسبز بهترین غذاهای ترکیبی را برای مهمانان خود سرو می‌کند. در واقع با ترکیب برخی از شیوه‌های جدید غربی و مواد خارجی با طعم‌های سنتی هندی غذاهایی فوق‌العاده خوشمزه و جذاب سرو می‌کند که تا مدت‌ها محال است مزه آن‌ها از نوک زبان‌تان برود. این رستوران در سال ۲۰۱۴ به عنوان رستوران شماره ۱ هند و شماره ۳ در آسیا موفق به دریافت جایزه  2014 TripAdvisor Travellers’ ChoiceTM Restaurants گردید. سرآشپز خوش برخورد این رستوران Manish Mehrotra به گرمی از مهمانان استقبال کرده و با منویی هوشمندانه و تلفیقی توانسته نظر ذائقه‌های مختلف را به خود جلب کند. منوی رستوران همراه با نوشیدنی‌های درجه یک کامل و بی‌نقص می‌شود که می‌توانید با هرچه خواستید نوش جان کنید. قیمت‌ها بسیار بالاست اما ارزش چیزی که می‌خورید را دارد.

 

معرفی بهترین بازارهای غذا در دهلی

آدرس: Lodhi Road, CGO Complex, Pragati Vihar New Delhi, Delhi, 110003, India

 

Hauz Khas Social

این رستوران غذاهای متنوعی از سراسر جهان را ارائه می‌دهد، اما آنچه واقعا برجسته است مفهوم ابتکاری آن است. این کافه رستوران که در منطقه مرسوم و مد روز Hauz Khas واقع شده فضایی تلفیقی از کافه و دکوراسیون اداری را ارائه داده و مناظر زیبایی از محیط اطراف را بازتاب می‌دهد. این پاتوق ایده‌آل شهری برای کار در هنگام استراحت، حضور در دنیای واقعی، معاشرت در حالت آفلاین و در عین حال آنلاین ماندن جای خوبی است. Social Offline جایی برای با استعدادترین نوآوران و هنرمندان دهلی است که در فضای کاری مشترک می‌توانند ظهور کنند. همیشه در اینجا یک برنامه هنری و فرهنگی مهیج از جمله استندآپ کمدی، نمایشگاه‌های عکاسی و دی جی‌های مهمان وجود دارد.

 

۶ رستوران برتر دهلی برای خوردن لذیذترین غذاهای دریایی

آدرس: Hauz Khas Fort Road, Hauz Khas Village, Deer Park, Hauz Khas New Delhi, Delhi, 110016, India

 

Lodi - The Garden Restaurant

این رستوران که در پس زمینه پارک تاریخی ”Lodhi Gardens" واقع شده و معماری زیبای مغول قرن ۱۶ و ۱۷ را به نمایش می‌گذارد، یکی از محبوب‌ترین غذاخوری‌های دهلی است که بهترین غذاهای تحت تأثیر اروپا را ارائه می‌دهد. این رستوران که پشت درختان سرسبز پنهان شده بسیار دور از هیاهوی شهر، فضایی عجیب و آرام را ارائه می‌دهد و می‌تواند بعد از روزی پر هیاهو و خسته کننده محل آرامش شما گردد. در اینجا می‌توانید از یک شام عاشقانه در تراس بیرونی، کوکتل های شبانه و یا یک وعده صبحانه آرام روز یکشنبه در فضای داخلی زیبا لذت ببرید. همچنین لودی میزبان رویدادهای فرهنگی مختلف از موسیقی زنده گرفته تا کتابخوانی و استنداپ کمدی نیز می‌شود.

آدرس: Lodhi Road, Lodhi Gardens, Lodhi Estate New Delhi, Delhi, 110003, India

 

Yeti

این رستوران که در یکی از بهترین و زیباترین محله‌های شهر یعنی Hauz Khas واقع شده بهترین غذاهای هیمالیایی را سرو می‌کند. گرچه در آن‌ها نوآوری‌هایی شده اما ماهیت‌شان دست نخورده مانده. این غذاها حتی برای خود هندی‌ها هم بسیار تند محسوب می‌شود. غذاها باکیفیت و سرویس دهی‌شان همیشه در سطح بالایی قرار دارد. سعی کنید نزدیک پنجره بنشینید و از تماشای مناظر زیبای دریاچه Hauz Khas و سازه ‌های قرن چهاردهم مشرف به پارک لذت ببرید.

 

معرفی چهار رستوران لوکس دهلی

آدرس: Hauz Khas Village, Deer Park, Hauz Khas New Delhi, Delhi, 110016, India

 

Sevilla

این رستوران که در یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های شهر واقع شده و غذاهای بی‌نظیر اسپانیایی سرو می‌کند. در واقع این رستوران جوایز Times Foods Awards را به عنوان بهترین رستوران اسپانیایی در سال ۲۰۱۴ دریافت کرد. سویا در هتل Claridges معتبرترین رستوران غذاهای مدیترانه‌ای دهلی محسوب می‌شود. حتی در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران از ریویرای اسپانیا الهام گرفته شده که برای علاقه‌مندان به اسپانیا به شدت جذاب و دوست داشتنی است. به علاوه غذاهای ابتکاری این رستوران هم مردم محلی و بومی و هم گردشگران را به سمت خود می‌کشاند.

 

معرفی برترین رستوران‌های حلال در دهلی نو

آدرس: Tees January Road Area, Motilal Nehru Marg Area New Delhi, Delhi, 110011, India

۱۹ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران