بهترین فعالیت‌های دونفره در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین فعالیت‌های دونفره در دبی

فعالیت‌ها دو نفره در تور، همیشه بخش مهمی از سفر زوج‌ها را تشکیل می‌دهد. تور دبی هم که جاذبه‌های بسیار زیادی دارد و فرصت‌های فراوانی برای لذت بردن از سفر پیش پایتان می‌گذارد. اما در مجموع اگر می‌خواهید برنامه‌ریزی کنید، ما لیستی از بهترین فعالیت‌های دو نفره را برایتان گردآوری کرده‌ایم که در آن سعی شده تا سلایق مختلف لحاظ شوند.

 

بازدید از برج خلیفه و آبنمای آن

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های دبی، بلندترین برج جهان است که شما می‌توانید به آن‌جا مراجعه کرده و در بخش بزدید یا رستوران‌ آن، کمی وقت بگذرانید و مناظری حیرت‌انگیز از دبی را تماشا کنید. یک قرار عاشقانه در رستوران این برج و تماشای منظره‌‌ی پیش رو می‌تواند فعالیت عالی برای شما و همسفرتان باشد. همچنین می‌توانید شب‌ها نمایش آب نمای جلوی برج و حتی چراغانی خود برج خلیفه را نیز تماشا کنید.

 

معرفی ۱۰ مکان رمانتیک در دبی

بازدید از میراکل گاردن دبی

میراکل گاردن، به واقع معجزه‌ای در دل شهر کویری دبی است. بزرگ‌ترین باغ گل روباز دنیا بین ماه‌های نوامبر تا می برای بازدید باز می‌شود و شما می‌توانید از مجموع ۱۵۰ میلیون گل متنوع این باغ دیدن کنید. باغ گل دبی یکی از رومانتیک‌ترین جاهای شهر خواهد بود که شما می‌توانید در آن، عکس‌هایی ماندگار را برای خود ثبت کنید و از قدم زدن میان انواع گل‌های رنگارنگ و ماکت‌هایی که از گیاهان ساخته شده، لذت ببرید.

سافاری کویر

یکی دیگر از جذاب‌ترین فعالیت‌هایی که می‌توانید در دبی تجربه کنید، رفتن به سافاری کویر دبی است. نکات بسیار خوبی در مورد سافاری کویر برای زوج‌ها وجود دارد، چون در آن هم می‌توانند فعالیت‌های هیجان انگیز را تجربه کنند، هم از فضای رومانتیک صحرا و اقامتگاه لذت ببرند و هم این که عکس‌های دو نفره‌ای عالی برای خود ثبت کرده و به رایگان به خانه ببرند. فراموش نکنید که اگر شب را نیز در کویر بمانید، می‌توانید اقامتگاه‌ لاکچری کویر دبی را انتخاب کرده و شبی را زیر چتر ستاره‌ها در محیطی بی‌نظیر سر کنید.

 

۷ اکانت اینستاگرام در سفر به دبی برای عاشقان مد و فشن

موزه توهمات (Museum of Illusions)

برای زوج‌هایی که به دنبال تفریح و گرفتن عکس‌های بامزه هستند، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به Museum of Illusions بزنند. این موزه جالب تنها چیزی حدود ۴۵ دقیقه از زمان شما را به خود اختصاص خواهد داد، اما تجربه‌ای متفاوت و شاد برای شما خواهد بود و می‌توانید عکس‌هایی بسیار جالب را در آن از خودتان بگیرید.

اسکی دبی

برای بسیاری از افراد، تجربه اسکی دو نفره خیلی سخت خواهد بود. مثلا کسانی که در شمال یا جنوب ایران زندگی می‌کنند، برای اسکی باید زمستان به جایی همچون تهران یا کشورهای دیگر سفر کنند تا در نهایت بتوانند این فعالیت را تجربه کنند. اما در دبی، شما می‌توانید به "مرکز خرید امارات" مراجعه کرده و به راحتی در یک فضای سرپوشیده‌ی بزرگ، به اسکی در پیستی عالی پرداخته و انواع تفریحات برفی را تجربه کنید.

بالن سواری بر فراز دبی

اگر می‌خواهید صبح زود یک فعالیت هیجان انگیز و عالی را در دبی تجربه کنید، به سراغ بالن سواری در دبی بروید. بر فراز بالن شما می‌توانید نمایی فوق‌العاده از خلیج فارس، صحرای دبی و محیط شهری دبی را مشاهده کنید.

 

عاشقانه‌ترین نقاط دبی برای جشن عروسی

سقوط آزاد دو نفره

اما سراغ آن‌هایی برویم که می‌خواهند همراه هم ماجراجویی کنند. قبل از هر چیز ابتدا به سراغ هیجان‌انگیزترین کار ممکن برویم، سقوط آزاد! راه ساده‌ی آن رفتن به  iFly Dubai است که در واقع شبیه ساز سقوط آزاد بوده و شما را در تونل باد رها می‌کنند، اما اگر به Skydive Dubai بروید، می‌توانید دو نفره و هر کدام متصل به یک مربی، از هواپیما به پایین پریده و مدتی را در آسمان پرواز کنید.

پارک‌های بازی

یکی دیگر از فعالیت‌های هیجان‌انگیز و مفرحی که می‌توانید به صورت دو نفره تجربه کنید، رفتن به پارک‌های بازی و بهترین پارک‌های آبی دبی است. چندین و چند پارک مختلف در دبی وجود دارد که برای بزرگسالان بهترین آن‌ها  IMG Worlds of Adventur و Motion gate است و برای پارک آبی نیز به سراغ پارک آبی آتلانتیس یا پارک آبی Wild Wadi بروید.

 

راهنمای سفر عاشقانه به دبی

اسپا دو نفره

اسپاهای لوکس زیادی در دبی هستند که سرویس‌های دو نفره‌ی متنوعی را برایتان به همراه خواهند داشت. بعد از سفری طولانی انجام فعالیت‌های مختلف، بد نیست خود را به دستان ماساژورها بسپارید و یک تجربه دو نفره از اسپاهای لوکس دبی را از سر بگذرانید.

گردش آبی

آخرین پیشنهاد ما هم این است که با هم به یک گردش آبی در خلیج فارس یا در کانال‌های آبی دبی بروید. هم می‌توانید گردش‌های معمولی یک ساعته با قایق‌های تندرو را تجربه کنید و هم این که برای صرف شامی عاشقانه به دل آب بروید.

۰۶ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران