بهترین Airbnbهای کوتایسی، گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین Airbnbهای کوتایسی، گرجستان

کوتایسی، دومین شهر بزرگ گرجستان و پایتخت سابق این کشور، در چند سال اخیر به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری بدل شده است. این شهر، از نظر تاریخ بسیار غنی بوده و مکان‌های جالب توجهی را برای گشت و گذار در اختیارتان قرار می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم که قبل سفر با تور گرجستان به کوتایسی، اطلاعات لازم را از مقاله چرا باید بعد از تفلیس از کوتایسی دیدن کرد بدست آورید.

به هر حال برای برنامه‌ریزی سفرتان به این خطه لازم است که به دنبال یک اقامتگاه مناسب باشید. مهمانخانه‌ها، هاستل‌ها، آپارتمان‌ها و هتل‌های متعددی را می‌توانید در کوتایسی بیابید. در نهایت اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه هستید توصیه می‌کنیم که با بهترین Airbnb ها در کوتایسی گرجستان آشنا شوید.

 

Corner 33

این خانه دو طبقه، در منطقه‌ای باستانی و در عین حال مرکزی کوتایسی واقع شده است. اتاق‌های این ملک، به مسافرانی اجاره داده می شود که به دنبال کاهش هزینه‌های سفرشان هستند. کلیسای جامع باگراتی که در محله‌ای آرام، سرسبز و ایمن واقع شده است، فقط ۵۰۰ متر از آپارتمان فاصله دارد و همچنین برای رسیدن به مرکز شهر کافی است ۵ دقیقه پیاده روی کنید. این مکان یک باغ، آشپزخانه و یک اتاق نشیمن مشترک در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد.

 

بهترین رستوران‌های کوتایسی گرجستان

Nana’s Home

این ملک نیز در مرکز شهر واقع شده و اتاق‌های خصوصی و فضاهای مشترک را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. اتاق‌های خصوصی ظرفیت پذیرش ۲ نفر را دارند و از سرویس بهداشتی خصوصی برخوردارند. در ضمن اگر به صورت گروهی سفر می‌کنید، طبیعتا اتاق‌هایی بزرگتر نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

Georgianize Yourself

این اقامتگاه، روی تپه‌های در حومه شهر قرار دارد و اخیرا به طرزی زیبا بازسازی شده است. میزبان بسیار مهربان است و فضایی تمیز و راحت با تمام امکانات موردنیازتان را فراهم می‌کند. اینجا دارای یک آشپزخانه بزرگ و مجهز است و مکانی عالی برای گذراندن یک عصر دلنشین و خوردن عصرانه گرجی به شمار می‌آید.

 

دیدنی‌های نزدیک به شهر زیبای کوتایسی گرجستان

NestHouse

این خانه واقع در مرکز شهر نیز، اتاق‌های خصوصی به مهمانانش اجاره می‌دهد. بعلاوه دو اتاق خواب با حمام مشترک، یک تراس، باغ و یک فضای مطالعه برای نشستن و استراحت بعد از یک روز طولانی پیاده روی در شهر را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

House #1

این خانه در مرکز کوتایسی قدیم، یک مکان عالی برای اقامت بوده و حیاطی سرسبز و با صفا را نیز در خود جای داده است. این فضای آرام و دنج مبله، از دو اتاق خواب تشکیل شده که در کل ظرفیت پذیرش ۵ نفر را دارا هستند. جالب است بدانید که با اقامت در این آپارتمان، قادر خواهید بود پای پیاده به تمام مکان‌های دیدنی بروید و همچنین از فروشگاه‌ها، غذاخوری‌ها و بارهای متعدد اطراف بهره‌مند شوید.

 

۶ کافه دنج در کوتایسی گرجستان

Happy-holidays

این اقامتگاه برای مسافران انفرادی، زوج‌ها و خانواده‌ها حتی آنهایی که دارای فرزند هستند بسیار ایده‌آل است. این مکان، در نزدیکی مرکز کوتایسی واقع شده و دسترسی عالی به غذاخوری‌ها و فرودگاه دارد. خانه، کاملا مبله بوده و یک اتاق خواب دارد که برای دو نفر مناسب است. اگر ماشین شخصی دارید، این مکان یک پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. بعلاوه اگر نیاز به راهنمای تور دارید و یا می‌خواهید به فرودگاه بروید، میزبان به شما کمک خواهد کرد و خدماتی را در این رابطه ارائه خواهد داد.

Kutaisi Best Apartment

این آپارتمان کاملا جدید، در مرکز شهر واقع شده و از بالکن آن می‌توان چشم اندازی عالی به کوتایسی داشت. در اینجا یک آشپزخانه مجهز، تلویزیون کابلی، تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی و سایر ملزومات در اختیارتان قرار می‌گیرد و احساس می‌کنید که در خانه خودتان هستید.

Central Family Apartment

این آپارتمان نیز در مرکز شهر قرار دارد و برای افرادی که به صورت گروهی سفر می‌کنند، بسیار ایده آل است. این آپارتمان دنج، دو اتاق خواب دارد و در کل ۵ تختخواب را در خود جای داده و مثل خانه‌تان راحت است. همچنین چشم اندازی بی‌نظیر به کلیسای جامع باگراتی دارد. موقعیت عالی آن شما را قادر می‌سازد تا ظرف چند دقیقه خود، را به جاذبه‌های دیدنی، فروشگاه‌های مواد غذایی و رستوران‌ها برسانید.

 

۸ حقیقت درباره تفلیس و مردمانش

Old Lviv

اینجا یک مکان عالی، تمیز و بزرگ بوده که در محله‌ای آرام نزدیک به مرکز شهر واقع شده است. میزبان حتی ترانسفر فرودگاهی نیز برای مهمانانش درنظر می‌گیرد. قیمت‌ها پایین هستند و راحتی کامل را در اینجا تجربه خواهید کرد.

در این مقاله به معرفی بهترین Airbnb های کوتایسی آشنا شدیم. زمانی که به این منطقه سفر کردید متوجه خواهید شد که یافتن اقامتگاه مناسب بودجه تان کار سختی نیست و در این زمینه گزینه‌های انتخابی بسیاری پیش رو دارید.

۲۲ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران