معرفی بزرگ بازار اطلس مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
معرفی بزرگ بازار اطلس مشهد

مشهد بازارهای بزرگ و مراکز خرید کم ندارد و هر کدام از آن‌ها حال و هوای مخصوص به خود را دارند. در این میان اما مراکز خرید تخصصی در کشور ما کم‌تر پیدا می‌شود و همین باعث می‌شود بزرگ بازار اطلس شرایط متفاوتی داشته و برای کسانی که به فکر خرید لوازم مربوط به خانه در دسته‌بندی‌های مختلف هستند، جایی ایده‌آل باشد.

 

معرفی کوتاهی از بزرگ بازار اطلس مشهد

همانطور که پیش‌تر گفتیم، بزرگ بازار اطلس مشهد، مرکز خریدی است که در آن فروشگاه‌های متنوع در زمیه‌ی خرید جهیزیه  لوازم خانگی فعالیت دارند. البته این بدین معنی نیست که شما فروشگاه‌های دیگر در دسته‌بندی‌های مختلف در آن پیدا نمی‌کنید و اگر به طبقه‌ی آخر بروید، می‌بینید که فروشگاه‌های دیگری هم هستند که خرید شما را در تور مشهد کامل می‌کنند.

بزرگ بازار اطلس مشهد دارای مراکز تفریحی جذاب و همچنین بزرگ‌ترین فود کورت شرق کشور است و در زمینه‌ی خوراکی و نوشیدنی نیز همه چیز را برایتان آماده کرده است. این مجتمع تجاری ارزشمند در مشهد، بزرگ‌ترین مرکز خرید و عرضه کننده لوازم خانگی و جهیزیه در کشور بوده که 11 طبقه داشته و می‌تواند روزانه میزبان 100‌ها نفر بازدید کننده باشد. زیر بنای این مجموعه 114 هزار متر بوده و در مکانی عالی و نزدیک به حرم واقع شده و به راحتی می‌توانید در تور مشهد به دیدن این مکان و خرید در آن‌جا مشغول شوید.

فروشگاه‌های بزرگ بازار اطلس مشهد

طبیقات مختلف این مرکز خرید عموما با یک دسته بندی خاص از محصولات اختصاص دارند. در مجموع 1200 واحد تجاری در این مرکز خرید فعالیت می‌کنند که در طبقه A عموما شما مغازه‌هایی مملو از اجناس چینی، کریستال، دکور و بلور را مشاهده می‌کنید در صورتی که در طبقه B بیشتر برندهای خارجی مهم و فروشگاه‌های لوازم خانگی حضور دارند.

طبقه C به فروشگاه‌های صوتی و تصویری اختصاص داشته و شما می‌توانید انواع برندها در این زمینه را در این مکان ببینید. بهترین و مدرن‌ترین لوازم صوتی و تصویری بازار در این طبقه به فروش می‌رسد و شما با تنوعی عجیب و عالی مواجه خواهید بود. آن‌ها که به دنبال فرش و محصولات این چنینی هستند باید به سراغ طبقه D رفته و دیگر فروشگاه‌ها همچون مغازه‌های پوشاک، موبایل، آرایشی بهداشتی، سوغات و ... نیز در طبقه E قرار گرفته‌اند تا تنوع مناسبی به این مکان بدهند.

 

در مشهد چه سوغاتی را از کجا بخریم؟

بزرگ‌ترین فود کورت شرق کشور و چندین رستوران دیگر

همانطور که اشاره شد، در زمینه‌ی خوراکی و نوشیدنی، فود کورت بسیار خوبی در این مکان وجود دارد که تنوعی عالی از غذاهای مختلف را با قیمتی نسبتا مناسب به خریداران ارائه می‌کند. شما می‌توانید با خیال راحت در محیط بزرگ بازار اطلس مشهد خرید کرده و در نهایت برای خوردن یک غذای خوشمزه به این مکان مراجعه کنید. در این بین فراموش نکنید که این مجموعه دارای 16 رستوران، فست فود و چند کافه نیز هست که هر کدامشان می‌توانند میزبانی عالی برای شما باشند. برای خانواده‌های دارای فرزند همین ویژگی امتیازی بسیار مثبت و برجسته خواهد بود. شما می‌توانید با انواع خوراکی‌های رنگی و فست فودها آن را سرگرم کرده و خستگی گردش طولانی را از یادشان ببرید.

 

معرفی ۱۳ مرکز خرید معروف در مشهد

مجتمع سینمایی

تنها بخش تفریحی این مرکز خرید بزرگ، یک مجموعه سینمایی عالی است که در کل 11 سالن دارد. این سالن‌ها شامل پرده‌های معمولی و سه بعدی هستند و اگر بخواهید یک تجربه عالی از فیلم دیدن در مشهد داشته باشید، می‌توانید به 3 سالن VIP پردیس سینمایی اطلس مراجعه کنید تا در محیطی لاکچری با امکاناتی عالی و در سالنی با گنجایش کم، فیلم ببینید. شک نکنید نوجوانان عاشق این سینماها می‌شوند بنابراین وقت را تلف نکنید و به یکی از این سالن‌ها بروید.

 

معرفی مرکز خرید پرومای مشهد

نکات آخر

در مجتمع تجاری بزرگ بازار اطلس شما می‌توانید از خدمات بانک انصار در طبقه C استفاده کنید و همچنین سه شرکت بیمه به نام‌های ایران، رازی و پاسارگاد نیز در سه طبقه مختلف به ارائه خدمات مشغولند. این مکان جدا از دفاتر اداری، دارای سالن جلسات با فضای بزرگ و امکانات ویژه در طبقه J نیز هست و همچنین یک پارکینگ بسیار عالی سرپوشیده دارد که در چهار طبقه و گنجایش 1000 ماشین، محلی امن و بسیار عالی برای کسانی خواهد بود که با ماشین شخصی به سفر مشهد می‌روند.

آدرس: مشهد ، میدان حافظ ، نبش کوشش 39 ، بزرگ بازار اطلس

ساعات کار: در طول هفته از 10 صبح تا 10 شب و جمعه‌ها از ساعت 3 ظهر تا 10 شب

۳۱ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران