بهترین رستوران‌های ایتالیایی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین رستوران‌های ایتالیایی استانبول

استانبول از شهرهای تاریخی و توریستی بسیار شناخته شده‌ای است که جوامع اروپایی زیادی در شکل‌گیری تاریخ آن نقش مستقیم داشته‌اند. یکی از نمودهای این موضوع انتقال فرهنگ و سلیقه‌های ملت‌ها است. بنابراین در تور استانبول شما می‌توانید به غذای مختلفی از جمله غذاهای ایتالیایی دسترسی داشته باشید. حتما از خودتان می‌پرسید به کجاها بروید و یا چه چیزهایی بخورید؟ ما در این پست بهترین رستوران‌های غذای ایتالیایی استانبول را معرفی می‌کنیم تا در سفر بعدی‌تان بعد از روزهای پر تنش کرونایی در آن‌ها خاطره‌سازی کنید.

 

Cecconi’s

اگر قبلا نام این رستوران را شنیده‌اید درست حدس زدید، این رستوران زنجیره‌ای دارای شعباتی در شهرهای بزرگ دنیا مثل لندن و میامی است. این رستوران شیک دارای دکوراسیونی شیک و زیبا، بوهمی و آرامشبخش یکی از بهترین‌های استانبول است. شعبه این رستوران در استانبول محیطی پر گل و گیاه با میز و صندلی‌های چوبی روشن است. اگر اهل فضاها و غذاهای مینیمالیستی اما فوق‌العاده هستید منوی این رستوران با انواع پاستاها و پیتزاها و همچنین غذاهای گیاه‌خواری دل شما را خواهد برد. برای افرادی که اهل چنین گزینه‌هایی نیستند و به ناچار با گروه‌شان همراه شده‌اند برخی غذاهای متفرقه هم وجود دارد که می‌توان سفارش داد و از خوردنشان لذت برد. توصیه می‌کنیم قبل از رفتن تماس بگیرید و میز رزرو کنید.

 

معرفی رستوران مشهور نصرت در استانبول

آدرس: Evliya Çelebi, Meşrutiyet St. No:56, Beyoğlu/İstanbul

 

رستوران Fuego

اگر در سفری با گروه پر جمعیت دوستانه و یا خانوادگی هستید که سلیقه‌ها مختلف است این رستوران با ارائه انواع غذاهای ایتالیایی، غذاهای دریایی و بهترین غذاهای ترکی می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این رستوران که در محله توریستی فاتح استانبول واقع شده یکی از جاهایی است که می‌توانید بر سر راه‌تان به آن سر بزنید و چیزی بخورید. در رستوران Fuego حتی اگر میلی به غذا نداشتید می‌توانید از منوی مفصل کافه‌ آن انواع نوشیدنی‌ها و دسرها را انتخاب کرده ئ سفارش دهید. این رستوران با هر سه وعده اصلی غذایی و همچنین بخش کافه آن در تمام طول روز پذیرای مهمانان خود است.

آدرس: Alemdar, İncili Çavuş Sk. 15A, 34110 Fatih/İstanbul, Turkey

 

Da Mario

با اولین و از محبوب‌ترین رستوران‌های شهر آشنا شوید. دا ماریو اولین رستوران ایتالیایی شهر است که پای پیتزا و پاستا را به استانبول باز کرد. این رستوران دارای دکوراسیون داخلی زیبا، کلاسیک، و عاشقانه‌ای است که فضای صمیمی و آرامش بخشی را پدید آورده است. منوی غذاها نیز متنوع است، اما مثل همیشه پیتزا از محبوب‌ترین غذاهای هر بخشی هستند. علاقه‌مندان به پاستا نیز در اینجا می‌توانند پاستاهای بسیار خوشمزه‌ای سفارش دهند و نوش جان کنند. دا ماریو  با پیدا شدن رقبای قدرتمند توانست همچنان یکی از انتخاب‌های برجسته مردم باقی بماند.

 

بهترین رستوران‌های منطقه شیشلی استانبول

آدرس: Etiler, Dilhayat Sk. No:7, 34337 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

Serafina

این رستوران که شعبه اصلی آن در نیویورک افتتاح شده به خاطر پیتزارهای بسیار خوشمزه و باکیفیتی که ارائه می‌دهد و همچنین کوکتل‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و رنگی به شهرت رسیده است. خوشبختانه سرافینا با قرار گرفتن در محله بشیکتاش استانبول دسترسی راحتی داشته و کاملا جلوی چشم واقع شده است. از دکوراسیون زیبا و رویایی آن هرچه بگوییم تا خودتان نبینید باور نمی‌کنید که چقدر زیبا و هنرمندانه و خوش ذوق طراحی شده است. در روزی پر از پیاده‌روی و خستگی با رفتن به این رستوران همه چیز را پشت درها بگذارید و به آرامش برسید.

آدرس: Nisbetiye, Nispetiye Cd, 34337 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

 

کافه رستوران Marbella

ماربلا رستورانی با دو فضای داخلی و باز است که نمایی بسیار زیبا از دریا ارائه می‌دهد. بنابراین در یکی از روزهای آفتابی و دل‌انگیز می‌توانید به تراس دل‌باز آن بروید و در کنار تماشای مناظر زیبا و آرامشب بخش اطراف از خوردن غذاهای عالی ایتالیایی هم لذت ببرید. برای لذت بردن از تراس احتمالا بهترین زمان بهار و تابستان باشد، اما همچنان شما می‌توانید اوقات خاطره‌انگیزی را انینجا تجربه کنید.

 

۷ رستوران معروف در حوالی میدان تکسیم استانبول

آدرس: Küçük Ayasofya Mahallesi, Çayıroğlu Sk. No:32, 34122 Fatih/İstanbul, Turkey

 

La Scarpetta

از قدیمی‌ترین رستوران تا رستوران‌های نیویورکی که بگذریم نوبت یکی از جدیدترین رستوران‌های استانبول است که با وجود سابقه کاری کوتاه توانسته جای خود را میان مردم باز کند. لا اسکارپتا نیز در محله بشیکتاش واقع شده و منویی کامل و مفصل از پیش غذا تا غذاهای اصلی و دسر ارائه می‌دهد. انواع سالادهای ایتالیایی شناخته شده، پیتزاها و غذهای اصلی آن همگی در این منو ارائه گردیده است. دکوراسیون داخلی آن نیز ساده، آرامشبخش و متفاوت است. به همین دلیل بیش از هر قشری زوج‌های جوان از آن استقبال می‌کنند.

آدرس: Etiler, Dilhayat Sk. No: 16, 34337 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

۰۶ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران