درباره هتل شایگان کیش چه می‌دانید؟

جاذبه‌های گردشگری کیش
درباره هتل شایگان کیش چه می‌دانید؟

کیش یک منطقه آزاد اقتصادی و تجاری بوده و از آنجا که جزیره‌ای کوچک است، تمام جاذبه‌های توریستی آن به هم نزدیک هستند و از هر نقطه ای دسترسی به آنها آسان است. اما آیا این جزیره و سفر با تور کیش، هدف بعدی شما برای گذراندن تعطیلاتی لذت بخش است؟ خوب، ابتدا ما این انتخاب شگفت‌انگیز را به شما تبریک می‌گوییم و اگر در پی یافتن اقامت‌گاهی لوکس و زیبا هستید، هتل شایگان را پیشنهاد می‌نماییم.

این هتل در زمینی به وسعت ۱۵۰۰۰ متر مربع واقع شده و یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های جزیره کیش به شمار می‌آید. بیایید از نزدیک نگاهی بیندازیم به قابلیت‌ها و ویژگی‌های این مکان لوکس و باشکوه.

 

دسترسی‌ها

این هتل ۵ ستاره بی‌نظیر که در بلوار رودکی در شرق جزیره واقع شده، با انبوهی از مراکز خرید و جاذبه‌های قابل توجه از جمله مرکز تجاری پانیذ، بازار زیتون کیش، بازار پردیس ۱ و ۲ ، اسکله تفریحی و پارک دلفین‌های کیش در اطرافش احاطه شده است. بعلاوه دسترسی عالی به فرودگاه بین‌المللی کیش دارد، به نحوی که ظرف ۸ دقیقه می‌توانید با ماشین خود را به آنجا برسانید و با ۱۵ دقیقه پیاده روی نیز می‌توانید به کنار دریای خلیج فارس بروید.

 

بهترین پارک‌های بازی و آبی در کیش

امکانات

هتل شایگان از تمامی قابلیت‌ها و امکانات رفاهی یک هتل مجلل نظیر باربر، تعدادی آسانسور مهمان، اطفاء حریق، نشریات روزانه، تاکسی سرویس، خشکشویی، خدمات پارکینگ و غیره برخوردار است. بعلاوه می‌توانید از آتلیه عکاسی، خدمات تور، آرایشگاه، سالن بازی‌های ویدیویی و کامپیوتری، باشگاه بیلیارد و فروشگاه‌های آن نیز نهایت استفاده را ببرید.

 باشگاه سلامتی با امکاناتی نظیر ماساژ درمانی، سونا، استخر، جکوزی انرژی از دست رفته‌تان را پس از گردش در شهر به شما بازمی‌گردانند. نکته جالب توجه دیگر این است که این هتل بسیار کودک پسند هست. در واقع هزینه‌ها برای کودکان زیر ۵ سال رایگان بوده و یک پارک نیز برایشان در هتل مهیا شده است. پذیرش ۲۴ ساعته و امکاناتی کامل برای معلولین، ارائه لپ تاپ، خدمات چاپ و اینترنت پرسرعت وای فای از دیگر مشخصات هتل ۵ ستاره شایگان هستند. همچنین برای رفت و آمد در جزیره، می‌توانید از هتل، ماشین و یا دوچرخه کرایه کنید.

 

در روزهای کرونایی آسوده به کیش برویم

خورد و خوراک

رستوران این هتل به خاطر ارائه غذاهای لذیذ دریایی، ایرانی و فرنگی باکیفیت همراه با موسیقی زنده شهرت دارد. کافه تراس، علاوه بر پذیرایی بی‌نظیر و درجه یک، منظره‌ای زیبا از محیط اطراف و نمایی باشکوه از دریا را به شما هدیه می‌دهد. کافه لانژ نیز تمام مدت شبانه روز پذیرای علاقمندان و مسافران خسته و گرسنه است. اما یادتان باشد که از چای‌های مطبوع چایخانه سنتی اینجا غافل نشوید و لازم به ذکر است که کافه‌های این هتل، انواع نوشیدنی‌های تازه و غیر الکلی و تنقلات خوشمزه را در اختیارتان می‌گذارند.

سالن‌ها

بدون شک هتل‌های لوکس و بین‌المللی که از سراسر جهان میهمانانی را در خود جای می‌دهند، باید امکاناتی برای گردهمایی‌های مختلف داخلی و خارجی داشته باشد و هتل شایگان نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این جا، فضاهای کاری و تجاری و سالن‌هایی برای برگزاری جلسات، سمینارها و آموزش‌ها در نظر گرفته شده است.

در این میان می‌توان به سالن همایش خورشید اشاره کرد که ظرفیت پذیرش ۲۰۰-۳۰۰ نفر را برای انواع دورهمی‌ها و جلسات داراست. جالب است بدانید که سالن جلسات VIP نیز با تجهیز به انواع امکانات صوتی و تصویری و فناوری، این مجموعه را به نحوی مطلوب و استاندارد کامل کرده و به مزایای آن در رقابت با بسیاری از همتایانش افزوده است.

 

۳ مجموعه تفریحی در سفر به کیش

اتاق‌ها و سوئیت‌ها

این هتل ۶ طبقه که از ۱۳۰ اتاق و سوئیت برخوردار است، نهایت تلاش خود را برای رفاه حال مهمانان مبذول داشته است. این جا از ۱۸ اتاق دو تخته و ۷۰ اتاق ۳ تخته، سوئیت‌های یک خواب و دو خواب و ویلای دو تخته تشکیل شده است. ظرفیت هر سوئیت، ۳ تا ۴ نفر بوده و البته امکان اضافه کردن تخت و سرویس نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. ویلاهای لوکس این هتل نیز، از ۲۰ اتاق دو تخته و ۱۰ سوئیت ویلایی برخوردارند. امکانات اتاق‌ها کامل بوده و شامل آب رایگان، لوازم بهداشتی، سیستم‌های صوتی و تصویری، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، کمد لباس‌ها و یخچال و سایر موارد رفاهی می‌شود.

جزیره زیبا و مرجانی کیش، سرشار از انواع اقامتگاه‌ها در طیف‌های متنوعی از قیمت و امکانات و خدمات در خدمت گردشگران هستند. مقاله اقامتی جذاب در هتل‌های ساحلی کیش، اطلاعات مفیدی در این رابطه در اختیارتان قرار می‌دهد. ما نیز در این مقاله، به بررسی اجماعی هتل شایگان کیش پرداختیم. در نهایت جالب است بدانید که هتل شایگان به دلیل ارائه خدمات بی‌نظیر هتلداری  در سال ۲۰۱۱، موفق به دریافت لوح زرین و تندیس طلایی از سازمان جهانی گردشگری شد.

 

معرفی بهترین کشتی‌های تفریحی کیش

۰۲ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران