زیباترین نقاط جزیره بالی را بشناسید

جاذبه‌های گردشگری بالی
زیباترین نقاط جزیره بالی را بشناسید

همانطور که همه از این جزیره‌ی زیبا تعریف می‌کنند، بالی یکی از زیباترین نقاطی است که در این کره‌ی خاکی پیدا می‌کنید. جایی بسیار دیدنی که جاذبه‌های دیدنی متعددی دارد و تنها به چند ساحل ختم نمی‌شود.

در چنین مکانی، انتخاب زیباترین‌ها برای گردشگران تور بالی کار سختی است، چون گزینه‌های زیادی وجود دارد که می‌توان در این لیست گنجاند. با این همه ما سعی کردیم زیباترین جاذبه‌های جزیره را در قالب یک مقاله برایتان لیست کنیم.

 

اوبود

اوبود یکی از بهترین و البته محبوب‌ترین نقاط بالی است که از هر نظر جایی ایده‌آل برای گردشگران محسوب می‌شود. زیبایی‌های خیره کننده‌ای در این دهکده زیبا وجود دارد که شامل مزارع پلکانی برنج، اقامتگاه‌های رویایی و مناظر دیدنی کوهستان‌های سرسبز می‌شوند. معماری سنتی بالی در کنار این طبیعت زیبا، چیزی نیست که بخواهید به سادگی در سفر به بالی، از کنارش بگذرید، به همین خاطر اکثر گردشگران سعی می‌کنند در این منطقه اقامت داشته باشند و از هاستل‌های ارزان قیمت و دنج در اوبود بالی نهایت استفاده را ببرند.

 

معرفی بهترین ریزورت‌های ساحلی بالی

سمیانک

این منطقه در ساحل غربی بالی قرار گرفته و اگر چه جایی برای اقامت مردم محلی است، اما به خاطر زیبایی منحصر به فرد و همچنین سواحل عالی‌اش، از دیگر نقاط گردشگرپذیر بالی محسوب می‌شود. یکی از جذاب‌ترین چیزهایی که در سواحل سمیانک می‌توانید مشاهده کنید، غروب آفتاب دیدنی آن است که خود می‌تواند یکی از جاذبه‌های توریستی این منطقه به حساب بیاید.

معبد اولوواتو و معبد تانا لات

معابد زیادی در بالی هستند که می‌توانیم یک به یک از آن‌ها یاد کنیم و هر کدام نیز زیبایی خاص خود را دارند. اما بدون هیچ شکی معبد اولوواتو در بالی و همچنین تانا لات، از زیباترین‌ها در این جزیره به حساب می‌آیند. دلیل اصلی این جذابیت نیز جایی هست که این معابد ساخته شده و ساختاری دراماتیک به آن‌ها می‌دهد. هر دو بر روی صخره‌هایی واقع شده‌اند که در دل دریا هستند و در واقع شبیه به معابدی شناور در دل دریا بوده و یک تصویر رویایی را برایتان به وجود می‌آورند.

 

برای سفر به بالی چه قدر باید هزینه کرد؟

لگیان

لگیان یکی دیگر از مناطق ساحلی فوق‌العاده عالی بالی است که سواحل مهمی در آن واقع شده. اگر چه خیلی از گردشگران کوتا را برای اقامت یا گردش انتخاب می‌کنند، اما آن‌ها که بالی را خوب می‌شناسند، برای سواحل زیبا و البته جوی آرام‌تر به سراغ لگیان می‌روند. مخصوصا اگر اهل موج سواری باشید که صد در صد باید به سراغ سواحل زیبای این محل بروید.

کوه باتور

تنها سواحل بالی نیستند که زیبایی خیره کننده‌ای دارند، بلکه شما می‌توانید در نقاط کوهستانی نیز جلوه‌های جذابی از طبیعت این جزیره را به تماشا بنشینید. کافی است از در مسیرهای شنی کوه باتور به نقاط مختلف آن‌جا بروید. شن‌های سیاهی که به واسطه‌ی فعالیت‌های آتشفشانی به این شکل درآمده‌اند. جدا از آبشارها، مناطق جنگلی، معبد اولون دانو و مناظر زیبایی که در این کوه می‌بینید، تماشای طلوع آفتاب در این کوه، خیره‌کننده و زیباست و اگر یک بار تجربه‌ی دیدنش را از این زاویه داشته باشید، تصویر آن برای همیشه در ذهنتان حک می‌شود.

 

خریدی ارزان در فروشگاه Grand Lucky بالی

خلیج جیمباران و نوسا دوا

این دو محل تنها ۱۵ دقیقه از هم فاصله دارند، به همین خاطر در یک بند آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا حتما در تور بالی به سراغ هر دو بروید. سواحل این مناطق بی‌نهایت زیبا، با آبی شفاف و ساحلی بزرگ هستند و مناظری عالی را پدید می‌آورند. همچنین نباید فراموش کرد که بسیاری ریزورت‌های ۵ ستاره‌ی عالی بالی نیز در همین جاها قرار گرفته‌اند.

قصر آبی تیرتا گنگا

این قصر یکی از خاص‌ترین و البته زیباترین نقاط بالی است که  پیشنهاد می‌کنیم، حتما از این محل نیز دیدن کنید. قصری که شاکله‌ی آن در بین چند حوض و برکه مصنوعی با دکورهای سنگی بسیار زیبا و هنرمندانه درست شده و در اطراف نیز به جنگل‌های بارانی و چند عبادتگاه متصل می‌شود. شما می‌توانید جدا از لذت بردن از زیبایی‌های خاص این قصر، چندین عکس جذاب نیز در این محل گرفته و برای خود یادگار نگه دارید یا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

رستوران‌هایی با تم‌های خاص و جالب در بالی

دهکده‌های چوب بری

دو دهکده تگالالانگ و جاتی که در شمال اوبود واقع شده‌اند، از نظر زیبایی در حد گردشگرپذیرترین جاهای بالی هستند. البته دهکده‌های دیگری همچون ماس، پلیاتان، پتولو و پوجونگ نیز هستند که بازدید از هر کدام آن‌ها، شما را با بخشی از زیبایی‌های جزیره بالی آشنا می‌کند. البته این دهکده‌ها تنها مشرف به جنگل‌های زیبای جزیره نیستند، بلکه مزارع پلکانی، مناظر زیبا و همچنین فرهنگ جذاب مردم محلی بالی را برایتان به نمایش می‌گذارند.

۲۶ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران