برترین مراکز خرید شانگهای در سال ۲۰۲۰

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
برترین مراکز خرید شانگهای در سال ۲۰۲۰

اگر قصد خرید در شانگهای را دارید و تا به حال به این شهر سفر نکرده‌اید، باید بدانید که در سفر با تور چین به این شهر بزرگ، با انبوهی از انتخاب‌ها در میان بازارها، مراکز خرید، پاساژ‌ها و خیابان‌های مختلف مواجه خواهید شد. به همین دلیل ما لیستی از برترین مراکز خرید شانگهای در سال ۲۰۲۰ آماده کرده‌ایم. لیستی که در کنار راهنمای کامل خرید در شانگهای، شامل مراکز خرید بزرگ و لوکس و پرطرفدار شهر می‌شود.

 

1 Department Store

این مرکز خرید پیشنهاد اول ما به شما خواهد بود. چرا؟ چون هم یک مکان عالی برای خرید محسوب می‌شود و هم این که در خیابان معروف نانجینگ جنوبی واقع شده که مهم‌‌ترین خیابان برای خرید در کل شانگهای است. در واقع شما هم می‌توانند از انواع برندهای لباس، زیورآلات، لوازم خانه، لوازم الکترونیک و حتی کتاب خرید کرده و در ادامه در خود خیابان نیز بگردید و چیزهای بیشتری برای گرفتن پیدا کنید. طراحی داخلی این بنای زیبا، فوق‌العاده جذاب و خاص طراحی شده و فضای آن نیز به گونه‌ای است که با توجه به جمعیت زیادی که به آن‌جا مراجعه می‌کنند، باز هم به راحتی می‌توانید در میان فروگاه‌های مختلف گشته و انتخابی درست داشته باشید.

 

معرفی ۸ سوغاتی عالی در سفر به شانگهای

آدرس: 830 Nanjing Road, Nan Jing Lu, Huangpu

Shanghai New World Daimaru

New World Daimaru یکی از معروف‌ترین و البته بزرگ‌ترین مراکز خرید در شانگهای محسوب می‌شود که از دو طبقه زیرزمین و ۶ طبقه بالای آن‌ها تشکیل می‌شود. شما می‌توانید مجموعه‌ای بزرگ از اجناس مختلف را در این مرکز خرید پیدا کنید. از فروشگاه‌های خوراکی گرفته تا برندهای گران‌قیمت لباس، کیف و کفش و اسباب بازی و ... .نکته جالب تم کلی ژاپنی این مکان است و به همین دلیل در انبوه رستوران‌ها و کافه‌هایش، چندین رستوران ژاپنی نیز پیدا می‌کنید. همچنین بخش‌های تفریحی نیز در New World Daimaru فراهم شده تا هم کوچک‌ترها و هم بزرگ‌ها بتوانند لذت بیشتری از بودن در این مکان ببرند.

آدرس: Tianjin Rd, Nanjing East Road, Huangpu

Grand Gateway 66

این مرکز خرید نیز در یکی دیگر از بخش‌های مهم تجاری شهر یعنی در Xujiahui واقع شده است. از جمله مراکز معروف و البته لوکس شانگهای که بیش از ۴۰۰ فروشگاه از برندهای مطرح آسیایی و جهانی را میزبانی می‌کند. Grand Gateway 66 را در سال ۲۰۰۵ ساخته‌اند که هر کدام از برج‌هایش به ۱۶۸ متر می‌رسد. یک بنای زیبا و البته یک مرکز خرید محبوب و عالی که در آن می‌توانید انواع لباس‌، تجهیزات الکترونیک، لوازم شخصی و ... خریداری کرده و در کافه‌ها و رستوران‌هایش شیکش چیزی برای خوردن یا نوشیدن سفارش دهید.

 

موزه شانگهای یکی از موزه‌های معروف چین

آدرس: No. 1, Hongqiao Road, Xuhui

Orient Shopping Center

در شهر شانگهای، Orient Shopping Center یک مرکز خرید تقریبا لوکس به حساب می‌آید که شما می‌توانید خریدهایی بسیار عالی اما با قیمت‌های مناسب در آن داشته باشید. تنوع محصولات در این مرکز خرید بسیار خوب بوده و شامل طیف متنوعی از انواع پوشاک، لوازم بچه، تجهیزات ورزشی، لوازم خانه، تجهیزات الکترونیک و حتی صنایع دستی می‌شود. Orient Shopping Center در مجموع ۶ طبقه داشته و بنایی زیبا و مدرن دارد.

آدرس: No. 8, North Caoxi Road, Xuhui

Pacific Department Store

دیگر مرکز خرید این لیست که در منطقه تجاری Xuhui واقع شده و ترکیبی بسیار جذاب از فروشگاه‌های متنوع، بخش‌های تفریحی و انتخاب‌هایی عالی در زمینه کافه و رستوران است. این بنا به غیر از یک طبقه منفی، شامل ۸ طبقه می‌شود و تقریبا هر طبقه آن مختص به دسته بندی خاصی از محصولات است. تنوع محصولات در این مرکز خرید واقع عالی بوده و هر کس با هر سلیقه‌ای می‌تواند چیزی برای خود پیدا کند. همچنین پارک تفریحی و سینما نیز در محیط ۳۰ هزار متر مربعی Pacific Department Store برای شما در نظر گرفته شده است.

 

معرفی دیزنی لند شانگهای یکی از هیجان‌انگیزترین شهربازی‌های چین

آدرس: No. 932, Hengshan Road, Xuhui

Shanghai K11

K11 یک ترکیب جذاب و جالب در بین مراکز خرید شانگهای است. مکانی که سعی شده آمیزه‌ای از هنر و تجارت را نمایش دهد که البته در دیگر مراکز خرید این مجموعه در شهرهای دیگر چین نیز به همین شیوه ساخته شده است. K11 در دیگر منطقه تجاری شانگهای، خیابان Huaihai واقع شده و بازدید از آن، به شما این اجازه را می‌دهد تا از فروشگاه‌های متنوع این مکان نیز دیدن نمایید.

آدرس: No. 300, Middle Huaihai Road, Huangpu

IAPM Mall

مرکز خرید IAPM به این که همیشه تا دیر وقت باز است و مردم می‌توانند تا نیمه‌های شب در آن به خرید مشغول شوند یا در رستوران‌ها غذا سفارش دهند، معروف است. یک مرکز خرید عالی و بسیار معتبر که برندهای همچون پرادا، گوچی و والنتینو را در آن پیدا می‌کند. این مجموعه در کل شامل ۲۰۰ رستوران می‌شود و در کنار آن‌ها کافه‌ها و رستوران‌های بسیار متنوعی دارد که مسلما معروف‌ترین آن‌ها Lei Garden است.

 

معرفی بهترین بوتیک هتل‌های شانگهای

آدرس: No. 999, Middle Huaihai Road, Xuhui

Super Brand Mall

با وسعتی به اندازه ۲۵۰ هزار متر مربع در منطقه Lujiazui، بدون شک این مکان از بهترین‌ها در شانگهای محسوب می‌شود. یک مرکز خرید بزرگ که بیش از هزار فروشگاه مختلف را میزبانی می‌کند که بسیاری از آن‌ها برندهای معتبر خارجی هستند. Super Brand Mall طراحی زیبا و جالبی داشته که باعث می‌شود نه تنها در این انبوه فروشگاه‌ها گم نشوید، بلکه بتوانید به راحتی از میانشان بهترین‌ها را برای خود انتخاب نمایید.

آدرس: No. 168, West Lujiazui Road, Pudong

Shanghai IFC Mall

درهای این مرکز خرید بزرگ و مجلل در سال ۲۰۱۰ به روی عموم باز شد و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین‌ها در شانگهای بدل گشت. در Shanghai IFC Mall شما می‌توانید چندین و چند برند لاکچری و گران قیمت بین‌المللی همچون تیفانی، پرادا، دیور، چنل و ... را پیدا کنید. برای کسانی که به خرید از چنین برندهایی یا رفتن به فروشگاه‌های اپل و سامسونگ علاقه دارند، حتما Shanghai IFC Mall را پیشنهاد می‌کنیم.

 

با معروف‌ترین غذاهای خیابانی شانگهای آشنا شوید

آدرس: No. 8, Century Avenue, Pudong

Sogo Shanghai

آخرین پیشنهاد ما به شما برای رفتن به مراکز خرید در تور شانگهای، Sogo Shanghai است. این مکان درست در کنار معبد Jing'an قرار گرفته و شما می‌توانید در بازدید از هر کدام این محل‌ها، به دیدن دیگری نیز بروید. در طبقه همکف، بیشتر فروشگاه‌های آن مخصوص خوراکی هستند، اما ۹ طبقه دیگر، پر است از فروشگاه‌های لباس، مد، لوازم ورزشی، لوازم خانگی و ... و البته چندین رستوران و کافه که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

آدرس: No. 1618, West Nanjing Road

۱۵ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران