محبوب‌ترین هاستل‌های استانبول در سال ۲۰۲۰

جاذبه‌های گردشگری استانبول
محبوب‌ترین هاستل‌های استانبول در سال ۲۰۲۰

بزرگ‌ترین شهر بین دو قاره اروپا و آسیا، حقیقتا یک شگفتی بین‌المللی است و نوعی سفر بسیار متمایز را به گردشگران هدیه می‌دهد. این منطقه عظیم، صدها هاستل را در محله‌های مختلفش جای داده  و شما در سفر با تور استانبول، می‌توانید به راحتی یکی از محبوب‌ترین هاستل‌های استانبول را برای اقامت خود در نظر بگیرید. البته می‌توانید با سایر این گزینه‌ها در مقاله ۷ هاستل شیک و ارزان قیمت در استانبول نیز آشنا شوید.

 

Agora

این هاستل، یکی از بهترین‌ها در استانبول و حتی در سراسر ترکیه است. این اقامت‌گاه بزرگ و دنج، سالهاست که در ارائه خدمات استاندارد و سطح بالا به مسافران، جایگاه قابل توجهی را کسب نموده است. صبحانه رایگان، اتاق‌های ساده و شیک و ارزان این هاستل، هم برای مسافرت‌های انفرادی و هم گردش با خانواده مشخصه‌های مهمی به شمار می‌آیند.

 

گردش در خیابان بغداد استانبول

 

آدرس: Akbiyik cad (street) Amiral Tafdil sk. no.6, Sultanahmet, Istanbul, Turkey

Chillout Lya

این اقامت‌گاه، بهترین هاستل پارتی در استانبول است و زندگی شبانه لذت‌بخشی را به مهمانانش هدیه می‌دهد. این هاستل، در منطقه پر رفت و آمد و جالب بی‌اغلو واقع شده و بار و کافه طبقه همکف، صحنه خوشگذرانی‌های به یادماندنی برای مسافران تور ترکیه در استانبول است.

   

آدرس: oprak Lule sokak No:1, Beyoglu, Istanbul, Turkey

Bahaus

این هاستل نیز، در شمار هاستل پارتی‌های برتر در استانبول است. اگر فرصت کافی دارید، حتما سری به این اقامتگاه بزنید و از دورهمی‌های ماجراجویانه‌اش بی‌نصیب نمانید. تراس پشت بام برای خوردن و نوشیدن و قلیان کشیدن، طرفداران بسیاری در این شهر زیبا دارد.

 

معرفی مرکز خرید پالادیوم استانبول

  

آدرس: Akbiyik Cadessi, Bayramfirin Sokak No 7, Sultanahmet , Istanbul, Turkey

Sultan

در بین هاستل‌های ارزان قیمت استانبول، این اقامت‌گاه بهترین گزینه است. صبحانه و وای فای رایگان، ملافه و اتاق‌های تمیز و جادار و مقرون به صرفه، آنرا به یکی از بهترین مکان‌ها برای سفرهای کوله پشتی بدل کرده است. بار و کافه این هاستل نیز، نوشیدنی‌ها وغذاهای مناسب و لذیذ و البته ارزان قیمت را در تمام ایام هفته سرو می‌کند.

 

آدرس: Akbiyik Caddesi 21, Sultanahmet , Istanbul, Turkey

Harmony

اینجا یک مسافرخانه برتر در استانبول برای مسافرانی است که علاقه‌مند به دوست‌یابی و قاطی شدن با سایر مهمانان هستند. این هاستل که در مرکز شهر بین سلطان احمد و سیرکجی واقع شده، تخفیفات قابل توجهی را ضمن ارائه خدمات کافی به مهمانان ارائه می‌دهد.

 

۴ سرآشپز زن مشهور در رستوران‌های استانبول

آدرس: Hüdavendıgar Cad. No: 20 Sirkeci, Istanbul, Turkey

Green House

این هاستل لوکس و گران قیمت، بسیار مناسب سکونت زوج‌هایی است که می‌خواهند در مدت زمان اقامتشان در استانبول، امکاناتی باکیفیت را تجربه کنند. هاستل، در منطقه تاکسیم واقع شده و این بدان معناست که می‌توانید به آسانی به نقاط مهم گردشگری شهر دسترسی داشته باشید و خصوصا عصرها از جاذبه‌های سرگرم کننده این محله نهایت لذت را ببرید.

آدرس: Cumhuriyet Cad. Paproncalli sok NO:15 Elmadağ , Istanbul, Turkey

Bucoleon

اگر به دنبال یک هاستل برتر در استانبول هستید تا در کنار معشوق خود لحظاتی به یادماندنی و رمانتیک را تجربه کنید، این خوابگاه را به شما توصیه می‌کنیم. در واقع این اقامتگاه، یکی از شعب Cheers و البته لوکس‌ترین آنهاست. تماشای غروب آفتاب بر فراز مسجد آبی از بالکن خصوصی اتاق‌های این هاستل، به بهترین وجه امکان‌پذیر است. البته به شما پیشنهاد می‌شود هفت واقعیت جالب درباره مسجد آبی استانبول را نیز بدانید.

 

۶ تفریح خیابانی در سفر به استانبول

آدرس: Küçükayasofya Mah., Çayıroğlu Sk. No:22, Istanbul, Turkey

Old Mile Suites

این سوئیت عالی، دارای اتاق‌های خصوصی و عمومی زیادی است و هزینه اجاره، بسیار مقرون به صرفه است. این خوابگاه کوله پشتی، از تمام امکانات راحتی و رفاهی از جمله صبحانه رایگان و یک کافه در طبقه همکف برخوردار است.

 آدرس: Alemdar Mah. Çatalçeşme Sok. 15 , Istanbul, Turkey

Planet Paprika

Planet Paprika، یک هاستل بودجه‌ای درخشان در استانبول است. اگر می‌خواهید میهمان‌نوازی واقعی مردم ترکیه را در یک خوابگاه شاد در قلب استانبول تجربه کنید، این خوابگاه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مکان در میدان تکسیم واقع شده و به انبوهی از فروشگاه‌ها، بار و رستوران و کافه‌ها دسترسی دارد که می‌توانید ۸ تفریح گردشگری ناب برای بازدید از خیابان تکسیم استانبول را نیز تجربه کنید و بهترین هاستل برای مسافرت‌های انفرادی و یا جمعی است. در صورت تمایل نیز می‌توانید از امکانات خشکشویی، بار و کافه این اقامت‌گاه زیبا نیز بهره‌مند شوید.

 

دیدنی‌ترین مسجدهای استانبول

آدرس: Sehit Muhtar Mahallesi Taksim Akarcasi Sokak, No: 3 Taksim Beytoglu, Istanbul, Turkey

Hanchi

این هاستل، یکی از معدود خوابگاه‌های کوله پشتی استانبول است که به داشتن آشپزخانه‌ای کامل مفتخر است. اگر قرار است مدتی طولانی در استانبول اقامت کنید، قطعا بهتر است که امکانات پخت و پز در خوابگاه داشته باشید. این هاستل، نزدیک بازارهای محلی واقع شده و فرصتی عالی برای گشت و گذار و تهیه مایحتاج خورد و خوراک را در اختیارتان می‌گذارد. در ضمن پرسنل این خوابگاه، بسیار حرفه‌ای بوده و همیشه آماده کمک به شما هستند.

 آدرس: Muhsine Hatun Mah. samsa sokak 11, kumkapı, Fatih , Istanbul, Turkey

Orient

این هاستل که بین ایاصوفیه و شرق مسجد آبی واقع شده نیز یک خوابگاه عالی است. دسترسی به بازار بزرگ و بازار ادویه در کمتر از ۱۰ دقیقه از این اقامت‌گاه امکان‌پذیر بوده و در فصل تابستان نیزکافه پشت بام، شما را از چشم‌اندازی عالی و خدماتی جالب توجه بهره‌مند می‌کند.

 

از بازار بزرگ استانبول چه چیزهایی بخریم؟

آدرس: Cankurtaran Mah. Akbiyik Cad. No:9, 34400 Sultanahmet , Istanbul, Turkey

در این مقاله به معرفی برخی از محبوب‌ترین هاستل‌های استانبول در سال ۲۰۲۰ پرداختیم. اگر به تنهایی سفر می‌کنید و به دنبال یافتن دوستان جدید هستید و یا با همسر و خانواده‌تان سفر می‌نمایید و می‌خواهید گردشی مقرون به صرفه داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که از این امکانات اقامتی غافل نشوید. 

۰۱ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران