مکان‌های برتر تفلیس برای صرف صبحانه

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
مکان‌های برتر تفلیس برای صرف صبحانه

در سفر با تور گرجستان، اگر به دنبال یک وعده غذایی سبک یا غذای اصلی باکیفیت در سطوح مختلف قیمت هستید، تفلیس بهترین مکان برای شماست. اما جالب است بدانید که مکان‌های زیادی برای صرف صبحانه در تفلیس وجود ندارد. مردم گرجستان، صبح‌ها دیر از خواب بلند می‌شوند و روزشان با نهار شروع می‌کنند و اگر شما بعنوان یک توریست عادت دارید که اول صبح گشت و گذارتان را شروع کنید، لازم است با مکان‌های برتر تفلیس برای صرف صبحانه آشنا شوید.

 

SOSA Artisanal

این مکان عالی با پرسنل مهربان و غذاهای خوشمزه، از ۸ صبح تا ۲ ظهر باز است. منوی این کافه، طیف وسیعی از خوراکی ها را به شما پیشنهاد می‌کند. گفتنی است که شیرینی‌های مختلف و خوشمزه آن، بسیار مورد توجه گردشگران است. اینجا یکی از دنج‌ترین کافه‌های تفلیس برای گذراندن عصری متفاوت است.

 

آدرس: SOSA Artisanal Cafe & Bakery, 12, Mose Gogiberidze Street 5, 0102 Mose Gogiberidze St, Tbilisi, Georgia

 

Hurma Café

ساعات کار این کافه، بین ۹ صبح تا ۱۰:۳۰ شب است. طراحی داخلی و فضای دنج آن بسیار عالی است. منو کامل بوده و غذاها بسیار خوشمزه هستند. از آنجا که پرسنل به خوبی انگلیسی صحبت می‌کنند، این مکان از نظر توریستی نیز ارزش خاصی دارد.

 

۷ کافه‌ی شبانه مشهور تفلیس که شب‌هایتان را می‌سازند

آدرس: Petre Melikishvili, 21 (5,321.32 mi), Tbilisi, Georgia

 

Melograno

می‌توانید از ۷:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰، شب هر زمان که خواستید به این رستوران زیبا بروید. در اینجا از غذاهای گرجستانی و ایتالیایی لذت خواهید برد. این غذاها، از مواد بسیار تازه و خوش طعم تهیه می‌شوند. طراحی دکوراسیون این رستوران، کاملا مطابق با فرهنگ گرجی است. همچنین یک فضای باز در این جا وجود دارد که بسیار زیبا و رمانتیک است. 

آدرس: Zakaria Chichinadze Street (5,322.42 mi) Tbilisi, Georgia 0108

 

ERTI KAVA Coffee Room

اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف صبحانه است و معمولا از ساعت ۸ صبح پذیرای مشتریان است. این کافه با دکوراسیون شیک خود و غذای عالی و لذیذش، شما را غافلگیر خواهد کرد. البته ما توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه قهوه اینجا را از دست ندهید.  

 

کافه‌های جذاب تفلیس برای لذت بردن از موسیقی زنده

آدرس: 8 Mitropan Laghidze St, Tbilisi, Georgia

 

Beernest

می‌توانید از خدمات و غذاهای عالی Beernest بین ساعات ۱۰ صبح تا ۱۲ صبح لذت ببرید. اینجا منوی کاملی از غذاهای اروپایی و گرجستان را ارائه می‌دهد که برای هر سلیقه‌ای راضی کننده هستند. جو آرام و دوستانه اینجا نیز، بسیار محبوب گردشگران است.

آدرس: 84 Ketevan Tsamebuli Ave. (5,324.14 mi), Tbilisi, Georgia 0144

 

Sormoni Meidan

صادقانه بگوییم که خدمات و غذاهای این رستوران، به هیچ وجه ارزان نیست. اما فضایی عالی و دنج و پرسنلی بی‌نظیر، باعث می‌شوند که شما بارها به این کافه رستوران بیایید. البته این مکان از ساعت ۱۱ صبح پذیرای مشتریان است.  

 

۵ کافه‌ی شبانه‌ی باتومی؛ شهر بندری گرجستان

آدرس: Vakhtang Gorgasali #3 (5,323.25 mi), Tbilisi, Georgia 0105

 

Saamo

کافه رستوران Saamo، از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب باز است. پیشخدمت‌ها کارآمد و بسیار مودب هستند. اگر در طبقه فوقانی بنشینید، به منظره شگفت‌انگیزی از فضای اطراف نیز دست خواهید یافت. در ضمن قیمت‌ها آنچنان ارزان نیستند، اما ارزشش را دارد که به اینجا بیایید و بهترین غذاهای گرجستان را امتحان کنید.

 آدرس: 2 Khivi Turn, Tbilisi, Georgia 0102

 

Coffee Lab

اگر شما نیز مانند بسیاری از مردم گرجستان عاشق قهوه هستید، کافی است به این کافه بیایید و با ده‌ها قهوه مختلف از جمله V60، قهوه Aeropress مواجه شوید. همراه با نوشیدنی گرم، می‌توانید فرنی جو دوسر، پودینگ برنج، گرانولا، سالاد میوه‌ای با ماست تند یا وافل بلژیکی را نیز صرف کنید.

 

بهترین کافه‌های مفهومی در تفلیس

 آدرس: 27 Alexander Kazbegi Avenue, Vake-Saburtalo T'bilisi, Tbilisi, Georgia

 

Skola

این کافه، درست در کنار تئاتر روستاولی در خیابان اصلی شهر  واقع شده و اول صبح شما را به قهوه و غذاهای بسیار خوب اروپایی مانند: پنکیک، املت و ساندویچ برشته مهمان می‌کند. در ضمن شما می‌توانید از فضای داخلی مینیمالیستی، پنجره‌های بزرگ، نور زیاد و خدمات پرسنل مهربان برخوردار شوید.

 

آدرس: 17 Shota Rustaveli Ave, Tbilisi 0108, Georgia

 

Kikliko

Kikliko در قلب تفلیس واقع شده و خدماتش را از ساعت ۸ صبح در یک ساختمان زیبا با یک باغ دنج ارائه می‌دهد. به اینجا بیایید و از تخم مرغ‌های خرد شده، سالاد تازه، چندین گزینه دسر و نوشیدنی خانگی برخوردار شوید. در ضمن غذای محلی معروف این کافه یک صبحانه سنتی گرجی با نان پر شده از گوشت، پنیر بز، گوجه فرنگی و انواع سبزیجات و تخم مرغ است. برای صرف صبحانه می‌توانید در فضای بیرون کافه، درست در زیر یک درخت ۱۰۰ ساله یا داخل فضای رنگی و زیبایی که اشتهای شما را تحریک می‌کند بنشینید.

آدرس: 28 Mtskheta St, Tbilisi 0179, Georgia

 

Strada

این کافه، محبوب تفلیسی‌های طبقه متوسط است. در ضمن مکان بسیار خوبی برای دورهمی‌های استارت آپی، گپ زدن و صرف قهوه و یا شام با جمعی از دوستان یا خانواده است. انواع مختلفی از تخم مرغ  وافل و پنکیک هر روز از ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر در روزهای هفته و تا ۲ بعد از ظهر در آخر هفته سرو می‌شوند.

 

۱۰ رستوران‌ محبوب مردم محلی تفلیس

آدرس: 5 Kote Marjanishvili St, Tbilisi 0102, Georgia

 

Cron Palace Hotel Tbilisi

این هتل، فاصله چندانی با مرکز شهر ندارد و رستورانش، صبح‌ها از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب باز است. یک میز سوئدی در نظر گرفته شده که انواع ظروف را به صورت سلف سرویس ارائه می‌دهد. اما وعده‌غذایی که حتما باید امتحان کنید، پنکیک شگفت‌انگیز آمریکایی است. این پنکیک‌ها بسیار نرم و ترد  هستند و در سه طعم شکلاتی، توت فرنگی و عسلی سرو می‌شوند.

آدرس: N12-13 Kheivani I Str,Tbilisi , Georgia

 

سخن آخر

مسافر بودن، سختی‌ها خود را دارد و شما برای گردش و تفریح به انرژی زیادی احتیاج دارید. بنابراین یک صبحانه سالم مفصل، برای شروع روز ضروری است. در چنین مواقعی، هیچ چیزی به اندازه مکان‌های برتر تفلیس برای صرف صبحانه به کمکتان نخواهد آمد.

۰۴ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران