مکان‌های برتر تفلیس برای صرف شام

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
مکان‌های برتر تفلیس برای صرف شام

اگر می‌خواهید شب خود را با انتخابی بیاد ماندنی از رستوران به پایان برسانید، تفلیس انتخاب‌های وسیعی را در اختیارتان قرار می‌دهد. تفلیس پر رفت و آمدترین و رنگارنگ‌ترین شهر گرجستان بوده و از زندگی شبانه خارق العاده‌ای نیز برخوردار است. در مرکز شهر خیابان‌هایی وجود دارد که دارای انواع کافه‌ها، بارها و رستوران‌های محبوب برای مردم محلی و گردشگران هستند. ما نیز در این مقاله، به معرفی مکان‌های برتر تفلیس برای صرف شام خواهیم پرداخت.

Pirosmani

این رستوران مقرون به صرفه، همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ صبح باز است. شما می‌توانید ضمن خوردن غذاهای لذیذ گرجستان، از موسیقی زنده و رقص سنتی گرجستان نیز لذت ببرید. گفتنی است که خینکالی این رستوران، طرفداران بسیاری دارد و در ضمن پرسنل نیز بسیار مهربان و مودب هستند.

آدرس: Kote Abkhazi st, Tbilisi, Georgia

 

 Stamba

این کافه رستوران، تا نیمه شب شام سرو می‌کند و از غذاهایی با کیفیت و خدماتی عالی برخوردار است. شما می‌توانید در فضای داخلی و یا در تراس بنشینید و ضمن خوردن غذا، از دیدن مناظر زیبای اطراف لذت ببرید. جالب است بدانید که این کافه رستوران، در هتل Stamba واقع شده و اگر شما در این هتل اقامت دارید، رفت و آمد به کافه برایتان راحت‌تر و مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

 

رستوران‌های خوب و کم‌ترشناخته شده در تفلیس

آدرس: 14 , 0108 Merab Kostava St, Tbilisi, Georgia

 

Salobie Bia

Salobie Bia که رستورانی در رده متوسط در تفلیس است، بهترین غذاهای محلی گرجستان را سرو می‌کند و یکی از رستوران‌‌های محبوب مردم محلی در تفلیس است. پرسنل خوبی دارد، اما قیمت‌ها کمی بالا هستند. با این حال، ارزش یکبار امتحان کردن را دارد.

آدرس: Machabeli str. 14, Tbilisi 0105

 

Burger House

برای امتحان کردن غذاهای آمریکایی و اروپایی در تفلیس، Burger House را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بدین ترتیب، می‌توانید شب خود را با یکی از بهترین همبرگرهای تفلیس به پایان برسانید. ظروف در اینجا بزرگ هستند و سالاد و سیب زمینی سرخ شده نیز طرفداران بسیاری دارد.

آدرس: 25 Pushkini street, Tbilisi, Georgia

 

Dinehall

رستوران Dinehall واقع در خیابان روستاولی، مکانی برای صرف یک شام عالی است. اینجا بی‌نظیر است و با یک پیاده‌روی، می‌توانید خود را به رستوران برسانید. غذاها بسیار لذیذ هستند و شما سرویس فوق العاده‌ای دریافت خواهید کرد.

 

معرفی ۵ نایت کلاب معروف تفلیس

آدرس: 28/2 Shota Rustaveli Avenue, Tbilisi 0108

 

Sky Georgia

این رستوران شناور در هوا، تجربه ای فراموش نشدنی و هیجان‌انگیز را از صرف شام و گردش در تفلیس برایتان رقم می‌زند. شما در Sky Georgia، نمایی ۳۶۰ درجه و شگفت‌انگیز از تفلیس دارید. غذا و خدمات در اینجا، بی‌نقص و کامل هستند.  

آدرس: Bioli st, Tbilisi, Georgia

 

Pepperboy

اگر به دنبال غذاهای آسیایی هستید، Pepperboy را امتحان کنید. اینجا، بهترین غذای آسیایی را در تفلیس سرو می‌کنند.  منو سرشار از گزینه‌های مورد علاقه ژاپنی و کره‌ای است. فضای داخلی این رستوران، ساده اما زیبا است و چای آن نیز فوق‌العاده است.

 

معروف‌ترین نوشیدنی‌های خاص گرجستان

آدرس: 2 Ivane Tarkhnishvili St, Tbilisi, Georgia

 

Art-Café Home

اگر به دنبال یک تجربه اروپایی از فضا و غذا هستید، به این مکان عالی بیایید. این کافه رستوران زرق و برق دار با دکوراسیون دلفریب و سرگرم کننده‌اش، شما را عاشق خود می‌کند. موسیقی زنده در این جا اجرا می‌شود و غذاهای باکیفیت و لذیذی در انتظارتان است. به طور کلی اگر به دنبال یکی از بهترین کافه‌های تفلیس هستید سری به این کافه هنری بزنید.

آدرس: Tbilisi, Georgia  13 Betlemi St

 

Bina N37

این رستوران مجلل، فضای دنجی داشته و از یک تراس پشت بام برای نهارخوری نیز برخوردار است. محسط جالب اینجا را در هیچ رستوران دیگری در تفلیس نخواهید یافت و طعم غذاها همیشه به یادتان می‌ماند.  در ضمن بسیاری از افراد، جشن‌های کوچک خودمانی برای تولد یا سالگردها را در اینجا برگزار می‌کنند.

 

معرفی ۶ رستوران حلال در تفلیس

آدرس: Sofrom Mgaloblishvili street 5a (5,319.50 mi), Tbilisi, Georgia 0160

 

Chveni

سبک این رستوران امریکایی بوده، اما توسط یک سرآشپز مشهور محلی اداره می‌شود. اینجا یکی از مکان‌های برتر برای خوردن شام در تفلیس و یکی از رستوران معروف تفلیس برای خوردن خینکالی‌ است. غذاها باکیفیت و خوشمزه هستند و پیشنهاد ما این است که اول از خوردن کروکت‌ها شروع کنید و البته خینکالی را نیز از دست ندهید.

آدرس: (Tbilisi, Georgia 0102  8 Tchorokhi Street (5,322.07 mi

 

Cafe Leila

تزئینات این مکان، به تنهایی باعث می‌شود که جادو شوید. این کافه، در نزدیکی برج ساعت تفلیس واقع شده در دکوراسیونش، طراحی مدرن و سنتی ترکی را با هم ترکیب کرده است. در این جا عمدتا غذاهای گیاهی سرو می‌شود که از کیفیت بی‌نظیری برخوردارند و یک مکان عالی برای صرف شام گیاهخواران به شمار می‌آید.

 

رستوران‌های تفلیس با منوهای بین المللی

آدرس: 18 Ioane Shavteli St, Tbilisi, Georgia

 

Culinarium Khasheria

این مکان عالی، غذای فیوژن را ارائه می‌دهد و غذاهای سنتی گرجستان را با دستورالعمل‌های تایلندی و چینی ترکیب می‌کند. انواع غذاهای تهیه شده از گوشت گاو و کروکت‌های سرخ شده، محبوبیت بسیاری در بین گردشگران و مردم محلی گرجستان دارند.

آدرس: 23, Abano St, Tbilisi, Georgia

 

سخن آخر

امیدواریم که در پایان گشت و گذار در مکان‌های برتر تفلیس برای صرف شام، به اندازه کافی اشتیاق و اشتهای شما را تحریک کرده باشیم تا در اولین فرصت با تور گرجستان از این شهر بی‌نظیر دیدن کنید. خوشبختانه تفلیس دارای کافه‌ها و رستوران های جالب توجه متناسب با همه سلیقه‌ها و جیب ها است. اما حقیقت این است که اکثریت قریب به اتفاق رستوران های این شهر، غذاهای اصیل گرجی را سرو می‌کنند. 

۲۱ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران