مکان‌های برتر تفلیس برای صرف ناهار

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
مکان‌های برتر تفلیس برای صرف ناهار

تفلیس دارای ده‌ها رستوران است و بیشتر آنها غذاهای سنتی گرجستان ارائه می‌دهند. همچنین می‌توانید مکان‌هایی را پیدا کنید که به منوهای بین‌المللی شان معروف هستند که در مقاله رستوران‌های تفلیس با منوهای بین المللی؛ گرجستان به آنها اشاره شده است. در سفر با تور گرجستان، متوجه خواهید شد غذاهای گرجی بسیاری وجود دارند که برای ناهار مناسبند و شما می‌توانید آنها را در مکان‌های برتر تفلیس برای صرف ناهار تجربه کنید.

 

Nikolozi

این رستوران صمیمی و دنج، از ساعت ۲ ظهر تا ۹ شب باز است. شما در فضای زیرزمینی این رستوران، غذاهایی بسیار لذیذ و سالم و سنتی را امتحان خواهید کرد. قیمت‌ها در این جا بسیار ارزان هستند و خاچاپوری و بادریجان آن محبوبیت بیشتری دارند.

 

معرفی ۶ رستوران حلال در تفلیس

 

آدرس: Anton katalikosi str 34, Tbilisi, Georgia

 

Palermo

اگر به دنبال رستوران‌های ارزان قیمت با منوی ایتالیایی در تفلیس هستید، پیشنهاد می کنیم که حتما به این کافه بیایید. این مکان همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ صبح باز است و پیتزاهای آن نیز بسیار عالی و بزرگ هستند.

آدرس: between Metekhi and mukuzani Turn st, Tbilisi, Georgia

 

Shkhara

اگر در حال گشت و گذار در خیابان روستاولی هستید، ارزشش را دارد که در این رستوران دوست داشتنی توقف کنید و از چشیدن غذاهای بی‌نظیر گرجی و نیز غذاهای اروپای شرقی لذت ببرید. این مکان، ۲۴ ساعته باز است و خینکالی آن مثال زدنی است.

 

رستوران‌های مقرون به صرفه در تفلیس

آدرس: 38 Shota Rustaveli Ave, Tbilisi, Georgia

 

Khinkali House Iveroni

این رستوران، غذاهای سنتی ترکیه را در بهترین طعم و کیفیت و به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد. اما بهترین گزینه‌های منوی این رستوران، خینکالی و انواع بشقاب‌های گوشتی است. لازم نیست نگران قیمت‌ها باشید، زیرا اینجا همه چیز ارزان است.

 آدرس: Republic Square (5,321.92 mi), Tbilisi, Georgia 0108

 

Shavi Lomi

این رستوران، جزو رستوران‌های رده متوسط تفلیس محسوب می‌شود. شما می‌توانید روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ صبح از خدمات عالی رستوران برخوردار شوید. اینجا بسیار مشهور و پرطرفدار است، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که از قبل جا رزرو کنید. پاسیو و باغ این رستوران، به زیبایی طراحی شده و فضای داخلی نیز به همان میزان جذاب است. پیشخدمت‌ها انگلیسی صحبت می‌کنند و این امر به لحاظ توریستی به این مکان ارزش دوچندانی بخشیده است.

 

۸ رستوران عالی برای خوردن بهترین پیتزاهای تفلیس

آدرس: 30 qvlividze str (5,322.12 mi), Tbilisi, Georgia

 

Meama

این رستوران نسبتا گران قیمت، تمام روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب پذیرای مشتریان است. پیشخدمت‌ها بسیار حرفه‌ای و مودب هستند و در صورتی که بخواهید، راجع به مواد تشکیل‌دهنده غذاها اطلاعاتی ارائه می‌دهند. دکوراسیون اینجا جالب توجه است، اما نقطه عطف این مکان، تراسی است که منظره‌ای فوق العاده از محیط اطراف در اختیارتان می‌گذارد. 

آدرس: Dzmebi Zdanevichebi st #8 (5,323.21 mi), Tbilisi, Georgia 0014

 

Sulico

این رستوران که از یک باغ سرسبز برخوردار است، تجربه ای عالی از صرف ناهار در تفلیس را برایتان رقم می‌زند. وعده‌های غذایی، عالی و غنی بوده اما خیلی سنگین نیستند. در ضمن توصیه می کنیم که از سالاد گوجه فرنگی شیرین در این مکان غافل نشوید.

 

مجلل‌ترین رستوران‌های تفلیس برای قرارهای مهم و رسمی

آدرس: 27 Mikheil Zandukeli St, Tbilisi, Georgia

 

Amodi

این کافه رستوران، بسیار مورد علاقه مردم محلی برای برگزاری جشن‌های تولد است. اینجا، چشم اندازی زیبا از منظره شهر و غروب خورشید ارائه می‌دهد. جالب است بدانید که با وجود غذاهای شگفت‌انگیز محلی که به میزان زیاد سرو می‌شود، قیمت‌ها بسیار ارزان هستند.  

آدرس: 6, 6 Gomi II Turn, Tbilisi, Georgia

 

Alubali

Alubali، یک رستوران بسیار زیبا با صندلی‌هایی در فضای باز باغ است. غذاهای اینجا، با مواد ارگانیک تهیه شده از بازارهای محلی طبخ می‌شود و حتی پنیرها را نیز خودشان درست می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم که حتما باربیکیوی گوشت خوک و سالاد گرجستانی را در این رستوران امتحان کنید. 

آدرس: 6 Ekaladze St. (5,321.76 mi) ,Tbilisi, Georgia 0108

 

Chemi Qartuli Samzareulo

غذاخوردن در این مکان، در هر ساعتی از شبانه روز عالی است. اینجا، نهارهایی لذیذ و قابل توجه ارائه می‌دهد. کافی است یکبار سالاد بادمجان و لوبیا و ژامبون این رستوران را تست کنید تا از آن پس، بارها و بارها به این مکان مراجعه نمایید.  

 

۸ رستوران ارزان اما خوشمزه در تفلیس!

آدرس: Ingorokva, 10 (5,322.59 mi), Tbilisi, Georgia

 

Chef’s Grandma

این رستوران خانوادگی، به نحوی راحت و دنج است که احساس می‌کنید در خانه خودتان هستید. غذاهای اینجا کمی معتبرتر از بسیاری از مکان‌های دیگر گرجستان است، زیرا غذاهای سنتی گرجی را به جای غذای فیوژن یا آماده سرو می‌کند و منوی آن متغیر است تا غذاهای تازه فصلی را ارائه دهد.

آدرس: 22 Pavle Ingorokva St, Tbilisi, Georgia

 

تفلیس یک مقصد مسافرتی شگفت‌انگیز است که بناهای معماری باستانی و مستحکم، کلیساها، فرهنگی غنی، هنرهای غیرمتعارف و صنایع دستی را به گردشگران ارائه می‌دهد. اما این شهر، بهشتی برای خورد و خوراک نیز به شمار می‌آید. در این میان رستوران های برتر تفلیس برای صرف نهار، عمدتا مواد غذایی را از بازارها و باغ‌های محلی کشاورزان به صورت ارگانیک تهیه می‌کنند و طعمی به یاد ماندنی را در سفر با تور تفلیس در خاطره گردشگران ثبت می‌نمایند. 

۲۲ تیر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 26 تیر 1400)

نظرات کاربران