۱۰ باغ وحش از هیجان‌انگیز در تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
۱۰ باغ وحش از هیجان‌انگیز در تایلند

تایلند، مقصدی است که گردشگران در هر گروه سنی می‌توانند از سفر به آن لذت ببرند. در عین حال همه ما به نحوی به حیوانات، خصوصا حیوانات باشکوه وحشی علاقمندیم و دوست داریم آنها را از نزدیک ببینیم و به همین دلیل به باغ وحش و یا سافاری‌ و آکواریوم‌ می‌رویم. بنابراین چرا در سفر با تور تایلند از بهترین باغ وحش‌های تایلند دیدن نکنیم؟

 

Khao Kheow Open Zoo

این باغ وحش، در Bang Phra واقع شده است و یکی از بهترین باغ وحش‌های تایلند است که حدود 8000 حیوان از 300 گونه را در خود جای داده است. در واقع اینجا، یک پارک جنگلی است که هیچ حیوانی در قفس نگهداری نمی‌شود، بلکه آنها با آزادی در محیط های باز به گشت و گذار مشغولند. این مکان، همه روزه از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است.

آدرس: 7 Tambon Bang Phra, Amphoe Si Racha, Chang Wat Chon Buri 20110, Thailand

 

Safari World

نیازی به گفتن نیست که این محدوده، گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند و از دو پارک یعنی پارک دریایی و پارک سافاری در تایلند تشکیل شده که هر دو توسط Safari World Public Limited اداره می‌شوند. شباهت این مکان با سافاری‌های آفریقا و تعامل راحت با حیوانات، امکان تجربه‌ای لذت‌بخش و شگفت‌انگیز را برای گردشگران فراهم کرده است. شما می‌توانید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5:30 عصر، به این مکان مراجعه کنید.

 

هیجان در مزرعه کروکودیل‌های پاتایا

آدرس: 99 Thanon Panya Intra, Khwaeng Sam Wa Tawan Tok, Khet Khlong Sam Wa, Krung Thep Maha Nakhon 10510, Thailand

 

Dusit Zoo

این باغ وحش که به زبان محلی به نام‌های Khao Din Wana و Khao Din نیز شناخته می‌شود، در بانکوک واقع شده است. این جا تقریبا 1600 حیوان از کشور تایلند و همچنین حیوانات بین‌المللی را شامل می‌شود. حیوانات ارزشمند و نادری همچون پنگوئن‌ها و ببرهای سفید بنگال را نیز می‌توانید در این مکان شاهد باشید. ساعات فعالیت این باغ وحش، همه روزه از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر است. شک نکنید که در سفر با تور بانکوک یکی از هیجان‌انگیزترین کارها دیدن این حیوانات خواهد بود.

آدرس: 5 Khwaeng Dusit, Khet Dusit, Krung Thep Maha Nakhon 10300, Thailand

 

Sriracha Tiger Zoo

این باغ وحش نفیس ببر، در تایلند در پاتایا واقع شده و در تلاش است تا جمعیت این گونه جانوری را از خطر انقراض نجات دهد. البته تمساح‌ها و گونه‌های متنوع گیاهی نیز از محبوبیت بالایی در این جا برخوردارند. بهترین تجربه‌ای که این باغ وحش در اختیار بازدیدکنندگان تور پاتایا قرار می‌دهد، این است که آنها می‌توانند ببرها را لمس کنند و نیز به آنها غذا دهند. اگر مایلید از این مکان بی‌نظیر دیدن کنید، می‌توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر برای بازدید برنامه‌ریزی نمایید.

 

باغ پروانه‌های بانکوک، لمس زیبایی طبیعت

آدرس: Tambon Nong Kham, amphoe Si Racha, Chang Wat Chon Buri 20230, Thailand

 

Chiang Mai Zoo

این باغ وحش و آکواریوم که در چیانگ مای واقع شده، یک باغ وحش تجاری به شمار می‌آید. این جا بیش از 400 گونه جانوری را در خود جای داده و گردشگران معمولا در تعامل با حیوانات، زمان خوب و لذت‌بخشی را سپری می‌کنند. برای بازدید، می‌توانید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به این مکان مراجعه کنید.

آدرس: 100 Huaykaew Rd, amphoe Mueang Chiang Mai, Chang Wat Chiang Mai 50200, Thailand

 

Phuket Zoo

این باغ وحش که در پوکت قرار دارد به دلیل وجود حمام‌های فیل، فیل سواری، اجرای برنامه‌های تمساح‌ها و میمون‌ها و ببرها شهرت دارد. این باغ وحش نسبت به سایر باغ وحش‌های تایلند کوچک است، بنابراین تعداد معدودی از گونه‌های جانوری را شامل می‌شود. این مکان، همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است. اگر به این موجودات جالب علاقمندید و عازم سفر با تور تایلند هستید، بهتر است که به مقاله پناهگاهای حیات وحش برای دیدن فیل‌ها؛ تایلند نیز سری بزنید.

آدرس: 23/2 Soi Pa Lai, Tambon Chalong, amphoe Mueang Phuket, Chang Wat Phuket 83000, Thailand

 

Chiang Mai Night Safari

این باغ وحش که در Nong Kwai واقع شده، بهترین باغ وحش شبانه در تایلند به شمار می‌آید. بعلاوه فعالیت‌ها و تفریحات متعددی در اینجا برای کودکان نیز وجود دارد. ساعت فعالیت این باغ وحش، همه روزه از ساعت 11 صبح تا 10 شب است.

 

گشت وگذار در باغ وحش دوزیت بانکوک

آدرس: 33 Moo 12, Tambon Nong Kwai, amphoe Hang Dong, Chang Wat Chiang Mai 50230, Thailand

 

Sea Life Bangkok Ocean Park

این آکواریوم بزرگ که طیف وسیعی از موجودات اقیانوسی را شامل می‌شود، در بانکوک قرار دارد و بزرگ‌ترین آکواریوم در جنوب شرقی آسیا به شمار می‌آید.  مساحت این مکان، تقریبا 10000 متر مربع بوده و میزبان بیش از 500 گونه مختلف از آبزیان در 5،000،000 لیتر آب اقیانوس است. بازدید از این آکواریوم را به تمام توریست‌های تایلند توصیه می‌کنیم و این مکان همه روزه از ساعت 10 صبح تا 9 شب باز است.

 

آدرس: 991 Rama I Rd, Khwaeng Pathum Wan, Khet Pathum Wan, Krung Thep Maha Nakhon 10330, Thailan

 

Nakhorn Ratchisma Zoo

این باغ وحش در Chai Mongkhon واقع شده و نسبتا کوچک است، اما دارای خانه خزندگانی متمایز است و حیوانات بومی آفریقا را در خود جای داده است. بیش از 500 گونه جانوری و همچنین یک باغ و فضای بازی کودکان نیز در اینجا ساخته شده‌اند! این مکان برای پیک نیک‌ها واقعا مناسب بوده و همه روزه از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر پذیرای علاقمندان است.

 

پارک آبی هیجان‌انگیز رامایانا در پاتایا

آدرس: amphoe Mueang Nakhon Ratchasima, Chang Wat Nakhon Ratchasima 30000, Thailand

 

Samutprakarn Crocodile Farm and Zoo

این جا میزبان بزرگ‌ترین تمساح‌های جهان است که با نام Yai شناخته می‌شوند و 6 متر طول دارند. کارشناسان این باغ وحش، برای سرگرم کردن بازدیدکنندگان برنامه‌های مختلفی را با تمساح‌ها اجرا می‌کنند. لاک پشت‌ها در اینجا بسیار مورد توجه هستند. برای بازدید می‌توانید همه روزه از ساع 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به این مکان مراجعه کنید. 

آدرس: 10280, 555 Thanon Thai Ban, Pak Nam, Mueang Samut Prakan District, Samut Prakan 10270, Thailand

۲۹ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران