معرفی ۱۴ مرکز خرید دهلی (قسمت اول)

جاذبه‌های گردشگری دهلی
معرفی ۱۴ مرکز خرید دهلی (قسمت اول)

دهلی پایتخت هند است و یکی از توریستی‌ترین شهرهای این کشور به شمار می‌آید. شهری که بهترین امکانات هند را در خود دارد و از آنجا که سال‌ها در استعمار کشور انگلستان بوده است بیشتر شهروندانش به زبان انگلیسی مسلط هستند. در سفرتان با تور هند به این شهر اگر می‌خواهید خریدهای درجه یک انجام بدهید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۱۴ مرکزخرید معتبر این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 

۱- مرکزخرید Select city walk

این مرکزخرید یکی از بهترین مرکزخریدها در جنوب دهلی است و یک مکان فوق‌العاده نه تنها برای خرید که برای تفریح نیز به شمار می‌آید. مرکزخریدی که سراغ‌ برترین برندها را می‌توانید از فروشگاه‌های درون آن بگیرید. برندهایی همچون Zara, H&M, Dior, Forever 21 و Chane. این مرکزخرید یکی از مکان‌های معروف برای قرارهای عاشقانه نیز در شهر به شمار می‌آید. مرکزخریدی که جدای از خرید سوغاتی برای نوش جان کردن غذاهای خوشمزه هندی نیز می‌توانید به آن مراجعه کنید و یک روز در دهلی، پایتخت زیبایی‌های هند را به خوبی بگذرانید. چندین رستوران و کافه در این مرکزخرید وجود دارند که بهترین غذاهای سنتی و بین‌المللی، نوشیدنی‌ها و فست‌فودها را به مشتریان‌شان عرضه می‌کنند. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است. مرکزخریدی که نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آن ایستگاه Malviya Nagar است.

 

بازدید از مهمترین عبادتگاه‌های دهلی

نشانی: Saket District center, South Delhi

 

۲- مرکزخرید DLF Promenade

برای آنهایی که می‌خواهند در سفر به دهلی به مرکزخریدی بروند که یک مرکز تفریحی نیز باشد این مکان بهترین است. جاییکه ۷ سالن سینمایی دارد و با مراجعه به آنها می‌توانید فیلم‌های روز سینمای هند را مشاهده کنید. مرکزخریدی که برای سرگرم کردن کودکان یک زمین بازی در داخل مجموعه‌اش و یک زمین بازی در فضای آزاد مجموعه‌اش دارد. این مرکزخرید همچنین میزبان نمایندگیِ لاکچری‌ترین برندهای دنیاست که با مراجعه به آنها می‌توانید خریدهای لوکس و مطمئن انجام بدهید و بهترین سوغاتی‌هایی دهلی را بخرید. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آن ایستگاه Vasant Vihar است.

نشانی: Vasant Kunj, South Delhi

 

۳- مرکزخرید DLF Emporio

این مرکزخرید از آن دسته مرکزخریدهاست که در آن هم می‌توانید برندهای هندی را بیابید و هم برندهای خارجی. مرکزخریدی که در آن می‌توانید خریدهای لوکس انجام بدهید. برندهایی همچون Dior, Kenneth Cole, Burberry, DKNY, Cartier, Louis Vuitton, Giorgio Armani, Salvatore Ferragamo, Hugo Boss, Bottega Veneta, و Versace در این مرکزخرید شعبه دارند. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آن ایستگاه Vasant Vihar است.

 

گشت وگذاری شبانه در دهلی

نشانی: Vasant Kunj, South Delh

 

۴- Ansal plaza

این مرکزخرید یکی از مرکزخریدهای محبوب در میان دانشجویان و جوانان است چرا که در نزدیکی چندین کالج قرار گرفته است. مرکزخریدی که بیش از ۲۰ سال است در دهلی افتتاح شده. مرکزخریدی که به نوعی یک پاتوق به شمار می‌آید و یک رستوران فضای آزاد خوب در خود دارد. درهای این مرکزخرید در روزهای هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب و در روزهای آخر هفته تا ساعت ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است. این مرکزخرید در نزدیکی ایستگاه مترو South Extension قرار گرفته است.

نشانی: Andrews Ganj, Khel Gaon Marg, South Delhi

 

۵- مرکزخرید Ambience

این مرکزخرید به واسطه‌ی شهربازی کوچکی که در خود دارد یکی از بهترین مرکزخریدهای دهلی برای مراجعه به همراه فرزندان خردسال به شمار می‌آید. چرا که با مراجعه به شهربازی آن می‌توانید سر بچه‌هایتان را گرم کنید و نیز خریدهایتان را در سفر به دهلی انجام بدهید. این مرکزخرید همچنین میزبان فروشگاه‌هایی است که برندهای متوسط و نه چندان لوکس در آن به فروش می‌رسند. بنابراین با مراجعه به این مرکزخرید می‌توانید خریدهای ارزان انجام بدهید. همچنین در این مرکزخرید فست‌فودهای مطرح جهان مانند KFC و مک‌دونالد شعبه دارند. بنابراین با مراجعه به آن می‌توانید برگرهای خوشمزه سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است. این مرکزخرید در نزدیکی ایستگاه مترو Vasant Vihar قرار دارد.

 

۵ رستوران معروف ایرانی در دهلی

نشانی: Vasant Kunj, South Delhi

 

۶- DLF Place

این مرکزخرید یکی از بهترین مکان‌های دهلی در برگزاری رویدادهای زنده است و در این مکان می‌توانید شاهد رویدادهای فرهنگی و هنری باشید و جدای از این امر به خرید برندهایی همچون Vero Moda, Benetton Jack n Jones, Reebok, Nike, Puma, Satyapaul, و Marks & Spencer’s بپردازید. بجز ۷ کافه‌ی شبانه پر شور و هیجان دهلی، کافه‌ای در این مرکزخرید قرار دارد که موسیقی زنده در آن اجرا می‌شود. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است. این مرکزخرید در نزدیکی ایستگاه مترو Malviya Nagar قرار دارد.

نشانی: Press Enclave Marg, Saket District Center, New Delhi

۱۸ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران