معرفی ۱۴ مرکز خرید دهلی (قسمت دوم)

جاذبه‌های گردشگری دهلی
معرفی ۱۴ مرکز خرید دهلی (قسمت دوم)

اگر قسمت اول این مطلب را خوانده‌اید و حالا می‌خواهید تعداد بیشتری از مرکزخریدهای شهر دهلی را بشناسید همراه ما باشید تا تمامی مرکزخریدهای معتبر این شهر را خدمتتان معرفی کنیم. مرکزخریدهایی که با مراجعه به آنها هم می‌توانید خریدهای ارزان قیمت انجام بدهید و هم خریدهای لوکس و گرانقیمت. مرکزخریدهایی که به نوعی در سفر با تور هند مرکز تفریحی نیز به شمار می‌آیند.

 

۷- مرکزخرید Pacific

این مرکزخرید در غرب دهلی واقع شده است و یکی از مرکزخریدهای پر رفت و آمد در شهر به شمار می‌آید. مرکزخریدی که بیش از ۱۳۰ فروشگاه در آن فعالیت می‌کنند. در این مرکزخرید می‌توانید سراغ برندهایی همچون Tommy Hilfiger, Promod ONLY, Mango, UCB, Calvin Klein, Vero Moda, Jack & Jones و French را بگیرید. مرکزخریدی که رستوران‌های عالی در خود دارد و فضای باز آن یکی از فضاهای تفریحی مناسب شهر دهلی به شمار می‌آید. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است. این مرکزخرید در نزدیکی ایستگاه مترو Tagore Garden قرار دارد.

 

بازدید از مهمترین عبادتگاه‌های دهلی

نشانی: Tagore Garden, West Delhi

 

۸- مرکزخرید TDI

این مرکزخرید یکی از قدیمی‌ترین مرکزخریدهای دهلی است که جدای از فروشگاه‌های مختلف، سالن سینما و مرکزی برای بازی کودکان نیز دارد. بنابراین اگر در یک سفر خانوادگی به دهلی رفته‌اید و حالا قصد دارید در این شهر خرید کنید می‌توانید به همراه فرزندان خود به این مرکزخرید مراجعه کنید. جاییکه درهایش همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است. این مرکزخرید در نزدیکی ایستگاه مترو Rajouri Garden قرار دارد.

نشانی: Shivaji Place, Vikas Enclave, West Delhi

 

۹- City Square

این مرکزخرید یک مرکزخرید بی‌نظیر با بی‌شمار فروشگاه است که با مراجعه به آن بهترین سوغاتی‌های دهلی را تهیه نمایید. مرکزخریدی که درهای آن از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و جدای از فروشگاه‌هایی برای خرید، زمین بازی برای کودکان و غرفه‌های فست‌فود نیز دارد. این مرکزخرید در نزدیکی ایستگاه مترو Rajouri Garden واقع شده است.

 

۷ تفریح خانوادگی در سفر به دهلی

نشانی: Najafgarh Road, Shivaji Place, West Delhi

 

۱۰- مرکزخرید Metro walk

این مرکزخرید فوق‌العاده است. حوض و آبنمایی که جلوی آن قرار دارد می‌تواند حال و هوای شما را عوض کند و مدتی که در کنار آن می‌نشینید حالتان را جا آورد. در این مرکزخرید می‌توانید سراغ برندهایی همچونPantaloons, Nike, Adidas, Reebok Levis, Spykar و Reid & Taylor را در آن بگیرید. در این مرکزخرید همچنین اگر بخواهید شکم‌گردی کنید امکانش برایتان فراهم است. مرکزخریدی به وسعت ۲۲۰ هزار متر مربع که درهای آن در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است. این مرکزخرید در نزدیکی ایستگاه مترو Rithala قرار دارد.

نشانی: Sector 10, Rohini, North Delhi

 

۱۱- DLF City Center

یک مرکزخرید بی‌نظیر برای آنهایی که به دنبال خرید برند پوما هستند و همچنین برای آنهایی که می‌خواهند در بهترین کافه‌های دهلی قهوه نوش جان کنند. این مرکزخرید در خود چندین کافه دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید لحظات خوشی را پشت سر بگذارید. مرکزخریدی که درهای آن همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و در نزدیکی ایستگاه مترو Netaji Subhash Place قرار دارد.

 

۶ رستوران برتر دهلی برای خوردن لذیذترین غذاهای دریایی

نشانی: Shaheed Udham Singh Marg, Shalimar Bagh, North Delhi

 

۱۲- مرکزخرید V35

این مرکزخرید در شرق دهلی واقع شده است و یکی از مرکزخریدهای شلوغ در بخش شرقی این شهر به شمار می‌آید. مرکزخریدی که می‌توان اجناس مقرون به صرفه از آن خرید و امکاناتی برای تفریح کودکان نیز در خود دارد. مرکزخریدی که همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و در نزدیکی ایستگاه مترو Nirman Vihar قرار دارد.

 

غذاهای خیابانی دهلی که محلی‌ها عاشقش هستند

نشانی: Vikas Marg, Laxmi Nagar, East Delhi

 

۱۳- مرکزخرید Cross River

این مرکزخرید نیز در شرق دهلی واقع شده است و یکی از مرکزخریدهای محلی به شمار می‌آید. مرکزخریدی که در آن نمی‌توانید سراغ برندهای بین‌المللی را بگیرید و بیشتر برندهایی که در آن به فروش می‌رسند برندهای هندی هستند. بنابراین با مراجعه به آن می‌توانید خریدهای ارزان انجام بدهید. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است. مرکزخریدی که در نزدیکی ایستگاه مترو Karkarduma قرار دارد.

 

غذاهای خیابانی دهلی که محلی‌ها عاشقش هستند

نشانی: Maharaja Surajmal Marg, Vishwas Nagar, West Delhi

 

۱۴- مرکزخرید The Chanakya

این مرکزخرید یکی از مرکزخریدهای لوکس دهلی به شمار می‌آید که سراغ برندهای معتبر را می‌توانید از آن بگیرید. برای مثال اگر می‌خواهید ساعت رولکس خریداری کنید به سراغ این مرکزخرید بروید. مرکزخریدی که درهایش در روزهای هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب و در روزهای آخر هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱:۳۰ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است. مرکزخریدی که در نزدیکی ایستگاه مترو Bhikaji Cama Place قرار دارد.

نشانی: Tikendrajit Marg, Chanakyapuri, New Delhi

۲۵ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران