ساحل لیکیان در Hillside Beach Club آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
ساحل لیکیان در Hillside Beach Club آنتالیا

اولین باری که تجربه‌ی دیدن خلیج لیکیان را داشته باشید، آن پهنه‌ی آبی زمردین و ساحل زیبا و فضای صخره‌ای و جنگلی که به ساحل ختم می‌شود، این ایده را در ذهن شما خواهد کاشت که این منطقه، یکی از زیباترین مناطق برای سفر با تور ترکیه است. این خلیج در فاصله‌ی حدودا نیم ساعته از آنتالیا قرار دارد و یکی از جاهای پربازدید در اطراف شهر است.

۲۵ سال پیش یک مجموعه‌ی فوق‌العاده عالی با نام Hillside Beach Club در این محل ساخته شد تا گردشگران بتوانند در ساحل این خلیج اقامت داشته باشه و در کنار این طبیعت جذاب، روزهای مفرح را سر کنند. در نوشته‌ی امروز ما قصد داریم به صورت مختصر Hillside Beach Club را به شما معرفی کنیم و از امکانات آن بگوییم.

 

درباره Hillside Beach Club

Hillside Beach Club مجموعه‌ای بسیار بزرگ است که در خلیج لیکیان واقع شده و از ساحل به عمق جنگل‌ پیش می‌رود. در روزهایی که این مکان را برای اقامت انتخاب کرده‌اید، هوایی مطبوع و با کیفیت استشمام خواهید کرد، هوایی که برای ما که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنیم، همچون رویاست. مناظر بی‌بدیل، دسترسی به ساحلی استثنایی و امکاناتی که از طریق آب می‌توانید به جاهای دیگر رفته و تمام جذابیت‌های آن اطراف را کشف کنید، از امتیازهای بودن در این کلاب ساحلی است.

 

۹ نکته‌ی فرهنگی در سفر به شهرهای توریستی ترکیه

این مجموعه در کنار انتخاب‌های مختلفی که در زمینه‌ی اتاق‌های زیبایش در اختیارتان می‌‌گذارد، یک مکان عالی برای تفریح است. همه چیز برای همه‌ی سنین در این محل آماده بوده و علاوه بر تمام این امکانات که در محیط داخلی است، شما می‌توانید به ساحل هم بروید و از امکانات موجود در ساحل نیز بهره ببرید. همه چیز در این جا برای تفریح و خوش گذرانی و سر کردن یک تعطیلات عالی است. مهم‌ترین این که فضای Hillside Beach Club به گونه‌ای بوده که شما می‌توانید به صورت خانوادگی نیز در این محل اقامت داشته باشید. فضای این مجموعه امن و بسیار خوب است و برای جمع‌های مختلف مناسب خواهد بود.

اتاق‌ها و امکانات رفاهی

طراحی اتاق‌ها لوکس و زیباست و به نوعی با محیط طبیعی اطرافش هماهنگی خوبی دارد. شما در این مکان می‌توانید از میان اتاق‌های مختلف با قیمت‌های کاملا متفاوت انتخابی مناسب با بودجه و سلیقه خود داشته باشید. بسیاری از این اتاق‌ها نمای زیبای دریا را برایتان به تصویر می‌کشند و اگر از اتاق‌های Superior انتخاب کنید، هم فضایی بسیار باز خواهید داشت و هم یک تراس خصوصی رو به دریا که مسلما کیفیت اقامت شما را دوچندان خواهد کرد.

بخش زیادی از تفاوت قیمت‌ها به اندازه‌ی اتاق و بعضا به منظره‌ای که برایتان به همراه خواهد داشت ربط دارد. در غیر این صورت از نظر امکانات، همگی امکانات رفاهی کامل را برایتان به همراه خواهند داشت. صبحانه رایگان، گاوصندوق در اندازه‌ی یک لپتاپ، مینی بار، حمام بسیار عالی، یخچال، تلوزوین ماهواره‌ای و ... از دیگر امکانات رفاهی هستند که همه‌ی اتاق‌ها از آن بهره می‌برند.

 

قونیه پایتخت ادب و تاریخ ترکیه

سواحل

Hillside Beach Club نه یک ساحل ، بلکه چهار ساحل دارد. با توجه به فاصله‌ای که از مرکز شهر دارد، جز در روزهای پیک مسافری، عموما فضایی نسبتا آرام را در سواحل این اقامتگاه بزرگ تجربه خواهید کرد. ساحل اصلی آن جایی است که بیشتر امکانات رفاهی در آن قرار داده شده و از طریق اسلکه نزدیک به آن می‌توانید برای قایق‌سواری و رفتن به جاهای دیگر نیز استفاده کنید. این مکان یک مرکز بازی‌های آبی نیز دارد که برای بازی کردن عالی هستند. همچنین استخر بزرگ نزدیک ساحل و رستوران و ... نیز در نزدیکی این ساحل تدارک دیده شده‌اند.

 ساحل آرامش همانطور که از اسمش پیداست برای استراحت و لذت بردن از طبیعت است و البته تنها برای بزرگسالان در نظر گرفته شده. این ساحل حدود ۵ دقیقه با محیط اصلی هتل فاصله داشته و وقتی واردش می‌شوید، فراموش می‌کنید که هتل‌ها و هاستل‌ها اصلا در آن نزدیکی وجود دارند، چون آن‌جا همه چیز متفاوت و آرامش بخش است. البته امکانات رفاهی و همچنین ارائه نوشیدنی در این ساحل در نظر گرفته شده است. ساحل خاموش نیز شرایطی همچون ساحل آرامش دارد و شما می‌توانید از ساحل شنی سفید و سایه‌ی درختان و آب شفاف و زمردین آن به بهترین شکل استفاده کنید. در آخر ساحل پاشا نیز در همان نزدیکی است و بیشتر برای شن یا خوردن غذا در نزدیکی ساحل با منظره‌ای زیبا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

۱۰ اقامتگاه ساحلی برتر در سواحل ترکیه

امکانات تفریحی

استخر بزرگ Hillside Beach Club که چسبیده به ساحل اصلی این مجموعه واقع شده، با نمای زیبایی که از دریا پیش رو دارد، یکی از بهترین جاها برای تفریح در این مکان محسوب می‌شود. اما این تنها شروع ماجراست. امکانات Hillside Beach Club به شما این امکان را می‌دهد تا انواع ورزش‌های آبی را در دریا تجربه کنید. انواع فعالیت‌ها از جمله ویک بوردینگ، اسکی روی آب، قایق سواری، جت اسکی و ... در این محل تدارک دیده شده است. همچنین انواع تورهای غواصی و قایق سواری نیز به نقاط مختلف برگزار می‌شود که البته با هزینه‌ی اضافی می‌توانید در آن‌ها نیز شرکت کنید.

در ساحل چند زمین والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی در نظر گرفته شده، چند زمین استاندارد تنیس برای این ورزش وجود دارد، دوچرخ سواری و تیراندازی با کمان را می‌توانید تجربه کنید و در نهایت برای ورزش کردن می‌توانید به باشگاه ورزشی مجموعه مراجعه کنید. در کنار این‌ها، گردش‌های طبیعت گردی و همچنین یک سالن برای انجام کارهای هنری نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

گردش با کشتی‌های کروز در آب‌های ترکیه

رستوران‌ها

فستیوالی از غذاهای مختلف در این مکان وجود دارد که از شیرینی پزی و نوشیدنی‌های گرم و سرد تا انواع غذاهای محلی و غذاهای بین‌المللی را شامل می‌شود. رستوران‌ها در جاهای مختلف قرار گرفته‌اند که البته رستوران‌های ساحلی لذت‌بخش‌ترین گزینه برای شما خواهد بود.

کودکان

در آخر اشاره‌ای هم کنیم به امکانات مخصوص کودکان! کودکان ۰ تا ۳ سال یک پارک اختصاصی، استخر اختصاصی و همچنین پارک آبی اختصاصی دارند که می‌توانند به همراه مربیان از آن بهره ببرند. همچنین یک مهدکودک برای گذاشتن بچه در اختیار مربیان نیز در این مجموعه در نظر گرفته شده است. برای کودکان ۴ تا ۱۰ سال هم در کنار محیط‌های بازی مختلف، فعالیت‌های شاد و مفرحی هم برنامه‌ریزی شده که می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. یک سری فعالیت‌های تفریحی و آبی هم هستند که مخصوص بچه‌های ۸ تا ۱۵ سال است و می‌توانند در آن شرکت کنند.

 

سفر به ویرانه‌های باستانی ترکیه

البته این هتل امکانات خیلی بیشتری دارد که در حوصله ی این نوشته نمی گنجد. امکاناتی از جمله اسپا، سونا، بازی های میزی و ... . 

۲۹ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران