یک روز هیجان‌انگیز در ساحل کنیالتی آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
یک روز هیجان‌انگیز در ساحل کنیالتی آنتالیا

آنتالیا یکی از منطقه‌های تاریخی و بی‌نظیر ترکیه است که هرساله مسافران زیادی را به خودش می‌کشاند. جزیره‌ای آبی با ته ‌مانده‌ای از شکوه به جا مانده از تاریخ بیزانس و عثمانی. جزیره‌ای پر از رویداد با لوکس‌ترین هتل‌ها و بهترین رستوران‎ها. جزیره‌ای که در فصل‌های تابستان و پاییز مسافران بی‌اندازه‌ای را به خودش می‌کشاند و در فصل‌های زمستان و بهار برای سفر کردن بسیار ارزان است و تخفیفات ویژه‌ای برای مسافرانش قائل می‌شود. جزیره‌ای با بهترین فروشگاه‌های خرید که انواع جشنواره‌های تخفیف در آنها برگزار می‌شوند. در سفرتان با تور آنتالیا به این جزیره اگر به دنبال یک ساحل درجه یک برای تفریح هستید همراه ما باشید تا ساحل معروف این شهر یعنی ساحل کنیالتی را خدمتتان معرفی کنیم.

 


ساحل کنیالتی


ساحلی تمیز، زیبا و پر امکانات در جوار دریای شفاف مدیترانه که ضلع غربی‌اش را چشم اندازی از کوه‌‌ها پوشانده‌اند. ساحلی که انواع امکانات تفریحی و اقامتی در آن فراهم آمده است تا برای مسافران آنتالیا به مانند یک بهشت باشد. ساحلی که ۳ کیلومتر طول دارد و هر بخش آن یک فضای متفاوت برای بازدیدکنندگانش می‌سازد. ساحلی که با مرکز شهر آنتالیا فاصله‌ی بسیار نزدیکی دارد و یکی از مهمترین سواحل تفریحی آنتالیا به حساب می‌آید. ساحلی که چند پارک مهم آنتالیا را در خود جای داده است تا تعداد زیادی از مسافران این شهر برای بازدید از این پارک‌ها به این ساحل قدم بگذارند و لذت ببرند. ساحلی که بهترین طلوع‌ها و غروب‌های خورشید را به بازدیدکنندگانش ارائه می‌دهد و آنها را غرق شور و هیجان می‌کند. ساحلی که دسترسی به آن از تمامی نقاط شهر آنتالیا آسان است. چرا که وسایل حمل و نقل عمومی در آن ایستگاه دارند.

 

کاوش در زیباترین نقاط طبیعی منطقه کمر در آنتالیا

 

 

  ساحل کنیالتی

 


تفریحاتی که در ساحل کنیالتی می‌توانید انجام بدهید


این ساحل جدای از زیبایی‌هایش و امکانات اقامتی و رفاهی‌اش، به امکانات تفریحی‌اش شناخته می‌شود. امکاناتی که هم برای بزرگسالان فراهم آمده‌اند و هم برای کودکان و خردسالان. اساسا همین امکان تفریحی این ساحل است که آن را به یکی از بهترین سواحل خانوادگی آنتالیا تبدیل کرده است. در سفرتان به آنتالیا و بازدید از این ساحل می‌توانید تفریحاتی از جمله موارد زیر را تجربه کنید و برای همیشه خاطراتش را با خودتان داشته باشید.

 


تفریحات آبی


در این ساحل انواع ورزش‌ها و تفریحات آبی را با صرف هزینه‌های مناسب می‌توانید انجام بدهید و لذت ببرید. یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات شنا کردن و آفتاب گرفتن است که در روزهای گرم سال تقریبا همه‌ی مسافران این جزیره این دو تفریح را انجام می‌دهند. در روزهای سرد سال اما مسافران می‌توانند قایق سواری، دریانوردی و ماهی‌گیری را تجربه کنند و خاطره‌هایی ویژه از حضور در این جزیره برای خود بسازند.

 

راهنمای گردش ۴۸ ساعته در آنتالیا ، مروارید مدیترانه

 

 

  ساحل کنیالتی

 


بازدید از آکواریوم آنتالیا


در سفرتان به آنتالیا بازدید از این آکواریوم که موجودات آبزی بی‌شماری را به شما نشان می‌دهد یکی از تفریحات خاص و هیجان‌انگیز است. آکواریومی که تونلش ۱۳۱ متر طول و ۳ متر عرض دارد و یکی از بزرگترین آکواریوم‌های جهان به حساب می‌آید. آکواریومی که اگر ظهرها به بازدید از آن بروید می‌توانید غذاخوردن آبزیان را نیز مشاهده کنید. این مکان یکی از تفریحگاه‌های خانوادگی عالی در آنتالیا به حساب می‌آید که بسیاری از خانواده‌های مسافر به بازدید از آن می‌آیند.

 

 

  ساحل کنیالتی

 


شهربازی اکتور آنتالیا


یک شهربازی جذاب، پر از بازی‌های کامپیوتری و غیر کامپیوتری که ۲۰ سال از تاسیس آن می‌گذرد و یکی از مکان‌های هیجان‌انگیز آنتالیا به حساب می‌آید. جاییکه انواع بازی‌های سرگرم‌کننده برای خانواده‌ها و مجردها در آن فراهم آمده است و در شب‌های سرد و گرم این جزیره، یکی از بهترین مکان‌ها برای انواع دورهمی‌ها و تفریحات به حساب می‌آید.

 

یک روز پرهیجان در بازدید از شگفت‌انگیزترین شهربازی‌ها و پارک‌های آنتالیا

 

 

  ساحل کنیالتی

 


نوش جان کردن انواع کباب‌های ترکی


در این ساحل انواع رستوران‌های درجه یک وجود دارند که با رفتن به آنها می‌توانید لذیذترین کباب‌های دنیا را نوش جان کنید. رستوران‌هایی که با رفتن به آنها باید قید رژیم‌های غذایی‌تان را بزنید و فقط لذت ببرید. رستوران‌هایی که تا اواخر شب درهایش به روی مشتریانشان باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کنند.

 

 

 ساحل کنیالتی

 


نوش جان کردن انواع غذاهای دریایی


نمی‌شود به یک ساحل درجه یک بروید و در دل آن انواع رستوران‌های درجه یک دریایی را نیابید. در این ساحل رستوران‌های متعددی وجود دارند که انواع غذاهای دریایی نظیر ماهی‌ها، خرچنگ‌ها، میگوها و صدف‌ها را تازه و خوشمزه برای شما سرو می‌کنند. رستوران‌هایی که برخی از آنها لوکس و گران هستند و برخی‌های دیگر ارزان و با قیمت‌های مناسب. رستوران‌هایی که به دلیل تنوع، این امکان را برای شما فراهم می‌آورند باتوجه به بودجه‌ی سفرتان یکی را انتخاب کنید و بهترین و مقوی‌ترین غذاهای دریایی را در آنها نوش جان کنید.

 

بهترین رستوران‌های آنتالیا برای خوردن ۱۰ غذای خوشمزه‌ و لذیذ

 

 

  ساحل کنیالتی

 


نوش جان کردن بهترین نوشیدنی‌ها و دسرها در بهترین کافه‌ها


تماشای امواج نرم آب به روی یکدیگر و یا تماشای طلوع و غروب آفتاب هنگامیکه دارید بهترین نوشیدنی‌ها را نوش جان می‌کنید یکی از ماندگارترین تصاویر و خاطرات شما از آنتالیا خواهد بود. در سفرتان به این ساحل می‌توانید به کافه‌های پرشمارش بروید و این تجربه را از خودتان دریغ نکنید.

۱۱ دی ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 26 تیر 1400)

نظرات کاربران