خرید در بالی، جزیره سفرهای عاشقانه

جاذبه‌های گردشگری بالی
خرید در بالی، جزیره سفرهای عاشقانه

بالی یکی زیباترین نقاط جهان است که می‌شود روزهای عاشقانه‌ی عمر را در آن پشت سر گذاشت و خاطره‌های ناب ساخت. جزیره‌ای که سواحل باور نکردنی دارد، جزیره‌ای که در طبعیت جاندارش می‌شود کنج‌های بکر پیدا کرد و صبح را به شب رساند. جزیره‌ای که اقامتگاه‌های آن خودشان جاذبه‌های تفریحی به شمار می‌آیند. در سفر با تور بالی اگر می‌خواهید بدانید چطور و چگونه می‌توایند خریدهای خوب انجام بدهید همراه ما باشید تا شما را در این رابطه راهنمایی کنیم.


برای خریدهای خوب و لوکس به مرکزخریدها بروید

اکر قصد دارید خریدهای لوکس انجام بدهید، باید به بهترین مراکز خرید بالی بروید. مرکزخریدهایی که برندهای مطرح در زمینه پوشاک در آنها شعبه دارند و شما می‌توانید اجناس مطمئن از آنها تهیه کنید. مرکزخریدهایی که تعدادشان بی‌شمار نیست و وسعت‌شان نیز به اندازه‌ی مرکزخریدهای بزرگ دنیا نیست، اما لوکس هستند و جدای از واحدهای مختلف تجاری، واحدهای تفریحی نیز در خود دارند. واحدهایی مانند سینما و رستوران. یکی از مشهورترین و لوکس‌ترین مرکزخریدها این جزیره مرکزخرید Mall Bali Galerai است که در سیمپانگ دواروسی واقع شده است. اگر سفر خانوادگی به بالی را تجربه می‌کنید، به شما توصیه می‌کنیم برای خرید به این مرکز خرید مراجعه کنید. چراکه امکانات تفریحی دارد و می‌تواند سر فرزندان شما را گرم کند. همچنین چندین کافه و رستوران خوب در خود دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید فست‌فودهای با کیفیت را در کنار نوشیدنی‌های خوب سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

فیلمی که با تماشای آن عاشق بالی می‌شوید

برای گشت و گذار به بازارهای این جزیره تشریف ببرید

در بازارهای روزانه و هفتگی بالی می‌توانید خریدهای ارزان قیمت انجام بدهید اما چیزی که گردشگران این جزیره را به بازارها می‌کشاند ارزانی نیست. در این بازارها می‎‌شود به روح جزیره و مردمانش نفوذ کرد و با آنها بیشتر آشنا شد و این همان چیزی است که تعداد زیادی از مسافران این جزیره را به بازارهایش می‌کشاند. بازارهایی که هرکدام یک ویژگی منحصر به فرد دارند. یکی از آنها شبانه است، یکی از آنها فقط میوه و سبزیجات عرضه می‌کند، یکی از آنها عتیقه‌جات، یکی از آنها محصولات محلی و... . سوکاواتی یکی از بازارهای خوب این جزیره است که با مراجعه به آن می‌توانید انواع تی‌شرت‌ها و تاپ‌ها و همینطور پارچه‌های مختلف را با قیمت‌های ارازن بیابید و بخرید. در این بازار همچنین می‌توانید عتیقه‌جات مختلف پیدا کنید و بهترین سوغاتی‌های بالی را از اینجا تهیه کنید.

سوغاتی‌هایی که از بالی می‌توانید خریداری کنید

در سفر به بالی طیف وسیعی از سوغاتی‌ها را می‌توانید تهیه کنید و با خود به شهرهایتان بیاورید. سوغاتی‌هایی از مواد خوراکی گرفته تا پوشاک. یکی از بهترین سوغاتی‌هایی که از این جزیره می‌توانید بخرید قهوه است. قهوه‌هایی باکیفیت که در مزارع می‌توانید آنها را تهیه کنید. قهوه‌هایی که هم گران‌ قیمت آنها موجود است و هم ارزان قیمت‌ آنها. اما جدای از پوشاک که در همه‌ی شهرهای گردشگری جهان می‌توانید آنها را به عنوان سوغات تهیه کنید، در بالی می‌توانید زیورآلات و صنایع دستی بی‌نظیری بیابید و آنها را بخرید. زیورآلاتی که بیشتر دستبندها و گوشواره‌ها و گردنبدها هستند و در میان جوانان طرفداران زیادی دارند. صنایع دستی این جزیره نیز برای میانسالان بسیار جذاب است. بنابراین اگر می‌خواهید برای مادران و پدران خود سوغاتی بخرید می‌توانید روی صنایع دستی بالی حساب باز کنید. صنایعی که دکوری‌های چوبی از معروف‌ترین آنها هستند. حصیربافی نیز از دیگر صنایع دستی مشهور این جزیره است. این صنایع را می‌توانید برای خودتان نیز به عنوان یادگاری‌ سفر تهیه کنید.

 

در سفر به بالی چه لباس‌هایی بپوشیم

نکات ویژه درباره خرید در بالی

- برای خرید از بازارهای بالی یادتان باشد تا جاییکه می‌شود با فروشندگان چانه بزنید و قیمت‌ها بشکنید. به هیچ عنوان اولین قیمتی که به شما پیشنهاد دادند را نپذیرید و خجالت را برای چانه زدن کنار بگذارید.
- برای خرید یادتان باشد پول نقد به مقدار کافی همراه خود داشته باشید و در گشت و گذار در بازارهای جزیره حواستان به پولی که همراه دارید باشد.
- برای اینکه خرید راحتی در جزیره داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم یا اوایل روز و یا اواخر آن را برای خرید انتخاب کنید. چرا که در این ساعات هوای بالی خنک‌تر است و این امر باعث می‌شود تجربه خرید و گشت و گذار در بارارهای این جزیره برایتان خوشایند باشد.
- برای خرید، لباس‌های گشاد و نخی و همینطور کفش‌های راحت بپوشید تا اذیت نشوید.
- اگر برای خرید به بازارها می‌روید تهیه و نوش جان کردن غذاهای خیابانی را فراموش نکنید، البته اگر معده‌های حساسی ندارید.

 

۶ رستوران خانوادگی در بالی

۳۰ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران