تور غذاهای خیابانی باکو برای شکم‌گردها

جاذبه‌های گردشگری باکو
تور غذاهای خیابانی باکو برای شکم‌گردها

باکو شهر زیبای آذربایجان یکی از بهترین نقاط این کشور است برای آنهایی که عاشق خوشگذرانی هستند. شهری که اگر مجردی به آن بروید می‌توانید دوست‌های زیادی پیدا کنید و اگر خانوادگی به تور باکو بروید می‌توانید بهترین دورهمی عمرتان را تجربه کنید. شهری که می‌شود ارزان به آن رفت و رویدادهای خاطره‌انگیزی را در آن پشت سر گذاشت. در سفرتان به باکو اگر به دنبال گشت و گذار در فضاهای شهری برای کشف روح آن هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا یکی از بهترین تورهای شهرگردی باکو را خدمتتان معرفی کنیم. توری جذاب و البته بسیار لذیذ.


تور غذاهای خیابانی باکو

ترک‌ها از بهترین سرآشپزان دنیا هستند. زن‌ها و مردهای ترک بلد هستند مزه‌های ماندگاری خلق کنند. مزه‌هایی که اگر یک بار آنها را امتحان کنید هیچگاه از زیر زبان‌تان بیرون نمی‌روند. بیابراین بهترین رستوران‌ها و کافه‌هایی را دارند و می‌توان در سفر به شهرهای مختلف کشورهای ترک‌زبان خیال خود را از بابت غذا و خوراکی راحت کرد. در این شهرها نیازی نیست به دنبال رستوران‌های بین‌المللی بگردید، بلکه نیاز است به دنبال رستوران‌های محلی باشید. حال در سفرتان به باکو اگر می‌خواهید غذاهای مختلف باکو را بشناسید و متناسب با ذائقه‌تان آنها را در طی روزهای سفرتان به این شهر سفارش بدهید و نوش جان کنید به شما توصیه می‌کنیم در این تور ثبت‌نام کنید. توری که دو تا سه ساعت از وقت شما را به خودش اختصاص می‌دهد و شما را صاحب تجربه‌ای غنی می‌کند. توری که شما یک غذای خیابانی خوب مهمان‌ برگزار کنندگان آن می‌شوید و بعد از برگزاری تور خودتان متخصص غذاهای ترکی می‌گردید. در این تور شما به قسمت‌هایی از شهر پا می‌گذارید که غذاهای خیابانی در آن رونق بسیار دارند و یک اسنک عالی مهمان می‌شوید اما جدای از این اسنک اگر خودتان علاقه‌مند باشید، برگزارکنندگان تور شما را به بهترین قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌های شهر می‌برند و یا در بهترین رستوران‌های باکو درباره نوشیدنی‌ها و دسرهای بومی آذربایجان راهنمایی‌تان می‌کنند. بنابراین این تور جدای از یک تور خیابان‌گردی و نوش جان کردن غذاهای خیابانی، یک تور عالی برای رستوران شناسی، کافه گردی و پی بردن به انواع غذاهای آذربایجانی نیز به شمار می‌آید.

 

سفری ارزان به باکو چقدر هزینه دارد؟

چیزهایی که تور غذاهای خیابانی باکو شامل آن می‌شود

در این تور می‌توانید موارد زیر را تجربه کنید و داشته باشید.
1- مطابق با ذائقه‌تان یک غذای خیابانی عالی نوش جان کنید.
2- درباره غذاهای آذربایجانی کسب اطلاعات کنید.
3- در فضاهایی که غذاهای خیابانی باکو در آن سرو می‌شوند گشت و گذار کنید.
4- به یک رستوران محلی و یا یک کافه‌ی بومی برای نوش جان کردن غذا و نوشیدنی بروید. البته به حساب و به دلخواه خودتان.
5- سرویس رفت و برگشت به محل اقامتتان در باکو به درخواست خودتان و با صرف هزینه‌ای مجزا

 

۱۰ کاری که حتما باید در اولین سفر خود به باکو امتحان کنید

نکات ویژه درباره تور غذاهای خیابانی باکو

- حداکثر تعداد شرکت‌کنندگان این تور ۵ نفر است. بنابراین یکی از تورهای خصوصی در شهر باکو به شمار می‌آید، که با دوستان‌تان می‌توانید آن را رزرو کنید و به آن بروید.
- برای شرکت در این تور محدودیتی وجود ندارد و تمامی گردشگران می‌توانند در آن شرکت کنند.
- این تور در فضای شهری برگزار می‌شود و محل آن در نزدیکی وسایل حمل و نقل عمومی قرار دارد. بنابراین به راحتی می‌توانید خودتان را به محل برگزاری تور برسانید. در غیر این صورت می‌توانید از امکان سرویس رفت و برگشت تور به محل اقامت‌تان بهره ببرید.
- برای شرکت در این تور باید حضورتان را از قبل رزرو کنید و برای رزرو می‌توانید به وب‌سایت www.viator.com مراجعه کنید. در این وب‌سایت با جستجوی نام باکو می‌توانید تور غذاهای خیابانی آن را بیابید و حضورتان را با پرداخت هزینه رزرو کنید.

توصیه‌هایی برای شرکت در تور غذاهای خیابانی باکو

- ترک‌ها یکی از بهترین کباب‌پزهای دنیا هستند. بنابراین از راهنمای این تور بخواهید انواع کباب‌ها و تفاوت‌شان را برای شما بازگو کند. چراکه باعث می‌شود در طی روزهای سفرتان به باکو بدانید باتوجه به ذائقه‌تان چه کباب‌هایی را در این شهر سفارش بدهید و نوش جان کنید.
- امروزه برخی از غذاهای سنتی باکو در میان غذاهای سنتی ما نیز وجود دارند. برای مثال همانطور که دلمه یکی از غذاهای سنتی ما است، برای آذربایجانی‌ها نیز هست. با شرکت‌تان در این تور می‌توانید درباره تمایز این غذاها و روش طبخ‌شان سوال کنید تا بعد از سفر که به شهرهایتان بازگشتید این نوع غذاها را به روش ترک‌ها طبخ کنید.
- با شرکت‌تان در این تور حتما درباره دسرهای مشهور آذربایجانی مانند: حلو، باقلوا و شکربورا نیز از راهنمایتان سوال بپرسید و از او بخواهید شما را به جایی ببرد که بتوانید این دسرها را خریداری کنید.

 

چند پیشنهاد برای صرفه جویی در هزینه‌های سفر به باکو

۲۴ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران