امکانات رفاهی متنوع در فرودگاه کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
امکانات رفاهی متنوع در فرودگاه کوالالامپور

مالزی یکی از کشورهای همیشه پرطرفدار در زمینه‌ی گردشگری است و کوالالامپور به عنوان پایتخت این کشور، مهم‌ترین ورودی آن محسوب می‌شود. شهری پرطرفدار، مملو از جاذبه‌های گردشگری مختلف که میلیون‌ها مسافر هر سال از آن‌جا بازدید به عمل می‌آورند.این شهر بزرگ و پربازدید دارای یک فرودگاه مدرن و جذاب نیز هست که با فراهم آوردن امکانات مختلف، می‌تواند میزبانی بسیار عالی برای شما باشد. از استراحتگاه‌های مختلف تا رستوران و فروشگاه و همه چیز در فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور وجود دارد. در زیر هم ما لیستی از فعالیت‌هایی که می‌‌توانید در این فرودگاه انجام دهید را آورده‌ایم.

 

استراحت در Aerotel فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور

این فرودگاه بزرگ یک مرکز خرید نیز دارد که بعدا در مورد آن‌جا صحبت می‌کنیم. اما در این مرکز خرید یک هتل بسیار عالی گنجانده شده به نام  Aerotel که انتخاب‌هایی محشر را پیش پای شما می‌گذارد تا اگر نیاز داشتید ساعات زیادی را در فرودگاه سر کنید، به سراغ این اتاق‌ها بروید. Aerotel دارای ۴ نوع اتاق لاکچری با طراحی مدرن و زیباست و همچنین یک لانج فوق‌العاده همراه با بار و غذاخوری نیز در آن گنجانده شده است. مهم‌ نیست که شما در سفر تنها هستید یا همراه خانواده به کوالالامپور آمده‌اید، تنوع اتاق‌های Aerotel  به گنجایش آن نیز مرتبط بوده و اتاق‌های تک نفره و خانوادگی برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

 

خاطراتی که از سفر به کوالالامپور به یادگار می‌برید

فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور

غذا خوردن و تفریح در لانج‌های لوکس

فرودگاه‌های مدرن دنیا، حالا لانج‌هایی دارند که همچون یک مجموعه‌ی کامل، می‌تواند میزبانی عالی برای شما باشند. در فرودگاه کوالالامپور نیز چندین نمونه از این لانج‌ها وجود دارند که در بخش‌های مختلف فرودگاه واقع‌ شده‌اند. Plaza Premium Lounge  و  Plaza Premium First در محیط اصلی فرودگاه واقع شده و اولی برای گیاه‌خواران و کسانی که به دنبال نوشیدنی‌های عالی می‌گردند، عالی به نظر می‌آید و محیطی نسبتا آرام‌تر نیز دارد. دومی اما معروف‌ترین و شاخص‌ترین لانج فرودگاهی در کل مالزی بوده و امکانات حداکثری برایتان به همراه خواهد داشت. در مرکز خرید نیز دو شعبه از Plaza Premium واقع شده که برای استراحت می‌توانید به آن‌جاها نیز مراجعه نمایید.

 

برنامه‌ی یک سفر ۳ روزه‌ی جذاب به کوالالامپور

فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور

خوردن غذایی خوشمزه در فرودگاه کوالالامپور

Flight Club در طبقه Mezzanine واقع شده و انتخابی فوق‌العاده برای خوردن غذا و سفارش نوشیدنی‌های خنک و سالم است. محیط این رستوران بیشتر شبیه به یک کافه‌ی لاکچری است، اما منو خبر از یک رستوران جذاب و عالی می‌دهد. بسیاری از غذاها در این رستوران کاملا اورگانیک و سالم هسند و همچنین نوشیدنی‌ها نیز از میوه‌های تازه و سبزیجات خوشمزه درست می‌شوند. شما می‌توانید در کنار نوشیدنی خنک، پاستا، انواع سالاد، مرغ سخاری و گوشت کبابی یا استیک سفارش دهید. غذاها نیز به زیبایی آراسته می‌شوند و به قول معروف کاملا اینستاگرامی هستند.

فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور

تجربه بودن در Green Market

اگر به ترمینال klia2 بروید، Green Market را مشاهده خواهید کرد که بین گردشگرانی که پایشان به فرودگاه کوالالامپور باز شده، بسیار معروف است. این رستوران آسیایی انواع سالاد، نودل‌، غذاهای مرغی و گوشتی و ... را سرو می‌کندف اما شعار آن این است که غذاها همگی از مواد اولیه تازه و به روش‌های کره‌ای وژاپنی درست می‌شوند. در Green Market نیز می‌توانید سفارش نوشیدنی‌های خوشمزه و طبیعی را داده و از خوردن آن‌ها لذت ببرید.

 

معرفی بزرگ‌ترین مراکز خرید کوالالامپور

فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور

خرید در Gateway@KLIA2

Gateway@KLIA2 یک مرکز خرید تمام عیار است نه چند فروشگاه که برای خریدهای لحظه‌ آخری مسافران تدارک دیده شده باشد.  برندهای مطرح زیادی همچون Vincci، Polo، Pierre Cardin  در آن حضور دارند و شما می‌توانید در دسته‌بندی‌های مختلف اجناس متفاوت و جذابی پیدا کنید. البته Gateway@KLIA2 یک مرکز خرید لوکس به حساب می‌آید و نباید انتظار قیمت‌های پایین را نیز در آن داشته باشید. از نکات بسیار خوب این مکان، برگزاری برنامه‌ها و مراسمات مختلف است که باعث می‌شود جذابیتی دو چندان به ساعت‌های حضور شما در فرودگاه بدهد.

 

۱۰ مکان عالی برای خوردن صبحانه در کوالالامپور

Gateway

آرامش در اسپا و مرکز سلامتی فرودگاه کوالالامپور

اگر پروازی طونی پیش روی شماست، حضور در یک اسپای لوکس و عالی می‌تواند سرآغازی عالی برای پایان دادن به سفر شما باشد. این اسپای بسیار خوب با امکاناتی عالی و اتاق‌های خصوصی می‌تواند به خوبی آرامش را به بدن شما منتقل کند. انواع ماساژ‌ها در آن ارائه می‌شود و شما می‌توانید بر اساس دردها یا حس و حالی که دارید، هر کدام که دوست داشتید را درخواست کنید.

 

سفر مقرون به صرفه به کوالالامپور

Gateway

۱۰ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران