معرفی تور پیاده‌روی در باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
معرفی تور پیاده‌روی در باتومی

باتومی یکی از زیباترین شهرهای بندری گرجستان است که باید به آن سفر کرد و در رویدادهایش شرکت نمود. شهری پر از اتفاقات هیجان‌انگیز که جوانان زیادی را از سراسر دنیا به خودش می‌کشاند. شهری خاطره‌انگیز با چشم‌اندازی فوق‌العاده به دریای سیاه. شهری که در تمامی روزهای سال میزبان گردشگران است و تمامی امکانات لازم برای میزبانی از آنها را دارد. شهری که فستیوال‌های زیادی در آن برگزار می‌شود و جاذبه‌های طبیعی فوق‌العاده‌ای برای بازدید دارد. در سفرتان با تور گرجستان به این شهر اگر می‌خواهید در یک تور پیاده‌روی عالی شرکت کنید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا این تور را خدمتتان معرفی کنیم.

 

تور پیاده‌روی باتومی

این تور جزو تورهای خصوصی به شمار می‌آید که تقریبا در زمانی به اندازه دو ساعت برگزار می‌شود. یک تور خصوصی است و شرکت کننده‌ی آن یا خود شمایید یا گروهی که خودتان به راهنمای تور معرفی می‌کنید. توری که طی آن به دیدن زیبایی‌هایی شهر می‌روید و راهنمای تور اطلاعات جالبی درباره‌ی آنها خدمتتان ارائه می‌کند. امروزه به وسیله‌ی اپلیکیشن‌های گوناگون گردشگران در شهرهای مختلف همدیگر را راحت پیدا می‌کنند و با هم به پیاده‌روی و دیدن جاذبه‌های آن شهر می‌روند. در این گردهمایی خودجوش غالبا یک راهنما نیز حضور دارد که شما هرچقدر بخواهید می‌توانید برای راهنمایی‌هایش به او انعام بدهید اما در سفرتان با تور باتومی اگر خواستید خیلی هدفمند به پیاده‌روی بروید می‌توانید آن روش را فراموش و از این تور استفاده کنید. توری که راهنمای آن جدای از زبان انگلیسی به زبان روسی نیز مسلط است. توری که در میدان پیازا آغاز می‌شود و در کلیسای روح مقدس به پایان می‌رسد. در ضمن ساعت برگزاری این تور نیز به عهده‌ی شما و در توافق با راهنمای تور است.

 

۱۰ رستوران عالی برای خوردن برگرهای خوشمزه در باتومی

بازدیدهای تور پیاده‌روی باتومی

بازدید از میدان پیازا

مدت زمان این بازدید در حدود ۱۰ دقیقه است. میدان پیازا به سبک معماری ایتالیایی‌ها ساخته شده است و پنج هزار و هفتصد متر وسعت دارد. میدانی که دور و اطرافش پر از کافه و رستوران است و شب‌ها به دلیل روشن بودن چراغ‌های کافه‌ها و رستوران‌ها تبدیل به یکی از رویایی‌ترین نقاط شهر می‌شود. به شما توصیه می‌کنیم بدون بازدید از میدان پیازا باتومی را ترک نکنید.

بازدید از بلوار باتومی و ساحل باتومی

مقابل ساحل اصلی شهر باتومی، مسیری به طول یک و نیم کیلومتر وجود دارد که یکی از زیباترین مسیرهای پیاده‌روی در گرجستان است. مسیری که شب‌ها نسیم خنک بر آن می‌وزد و روزها زیباترین تصاویر از دریا را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. در این تور شما به اندازه‌ی سی دقیقه با راهنما قدم می‌زنید و چه شب باشد و چه روز زیبایی‌های ساحل این شهر بندری را می‌بینید.

بازدید از پارک معجره

پارک معجره یکی از اصلی‌ترین مکان‌های برگزاری رویداد در شهر باتومی است. هرساله به مناسبت کریسمس، درخت سال نو در این پارک قرار می‌گیرد. این پارک در خود مجسمه عشق را جای داده است. مجسمه‌ای به طول ۷ متر از جنس فولاد که در آن زن و مردی جدا، از دورترین فاصله به سوی یکدیگر حرکت می‌کنند و با هم یکی می‌شوند. این مجسمه برگرفته از داستان دو عاشق به نام علی و نینو است و یکی از نمادهای شهر باتومی به شمار می‌آید که گردشگران در کنار آن عکس‌های زیادی از خود می‌اندازند. مدت زمان بازدید از این پارک ۱۰ دقیقه است.

 

معرفی برترین هتل‌های ۴ ستاره باتومی

بازدید از برج چاچا

برج چاچا یک برج ساعت ۲۵ متری است که دور آن را ۴ فواره آب گرفته است. به همین دلیل به آن برج فواره نیز می‌گویند. این برج به سبک معماری عثمانی و توسط معماری فرانسوی به نام ریموند چارلز طراحی شده است. برجی که هرشب ساعت ۷ بعد از ظهر فواره‌هایش روشن می‌شوند و تصاویر زیبایی از آن می‌سازند. در این توقف شما به دیدن چرخ و فلک باتومی نیز می‌روید و زمان بازدید از آن در حدود ۳۰ دقیقه است.

بازدید از برج الفبا

این برج یک سازه آهنی به ارتفاع ۱۳۰ متر است که با حروف الفبای گرجی تزئین شده است. برجی که بالای آن یک رستوران گردان وجود دارد. زمان بازدید از این برج ده دقیقه است.

 

۵ کافه‌ی شبانه‌ی باتومی؛ شهر بندری گرجستان

بازدید از ساعت نجومی باتومی

ساعت نجومی باتومی بر روی یک ساختمان با یک معماری منحصر به فرد قرار گرفته است که اطلاعات جالبی هچون زمان دقیق، موقعیت ماه، خورشید، صور فلکی و برخی سیارات بزرگ را نشان می‌دهد. زمان بازدید از این مکان ده دقیقه است.

بازدید از میدان اروپا

در این تور ۱۰ دقیقه فرصت دارید تا بنای یادبود مدآ را در این میدان ببینید.

شب‌گردی زیر سقف باتومی؛ شهر ستاره‌های پر فروغ گرجستان

بازدید از کلیسای روح مقدس

این کلیسا در نزدیکی دریای سیاه واقع شده است و آخرین توقفگاه شما در این تور به شمار می‌آید.

برای شرکت در این تور می‌توانید به سایت www.Viator.com سر بزنید و با سرچ نام باتومی و تورهایی که در آن برگزار می‌شوند، لینک ثبت‌نام این تور را بیابید.

۱۴ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران