معرفی تور متفاوت تیراندازی باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
معرفی تور متفاوت تیراندازی باکو

باکو یکی از شهرهای جذاب آذربایجان است که در نزدیکی ایران قرار دارد. شهری که می‌شود ارزان به آن سفر کرد و برای چند روز حسابی در آن خوش گذراند. شهری که با مراجعه به رستوران‌هایش می‌توانید لذیذترین غذاها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. شهری که در خیابان‌های آن می‌توانید روزهای پر رویداد و شب‌های باشکوه را ببینید. شهری که در هتل‌های آن می‌توانید بهترین اقامت‌ها را داشته باشید. در سفرتان با تور باکو اگر به دنبال شرکت در یک تور متفاوت و جذاب هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا تور تیراندازی این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


تور تیراندازی در شهر باکو

اگر علاقه‌مند به تیراندازی در باکو هستید و می‌خواهید این تفریح را در این شهر انجام بدهید امکانش برایتان فراهم است. امکانی که طی آن جدای از تیراندازی، به باغ انگور نیز برده می‎شوید و لحظاتی خاطره‌انگیز در آن پشت سر می‌گذارید. مدت زمان برگزاری این تور در حدود ۶ ساعت است و برگزارکنندگان آن سرویس رفت و برگشت به محل اقامتتان را برای شما در نظر گرفته‌اند. برنامه‌ی کلی این تور به شرح زیر است.

 

معرفی ۱۳ مرکز تفریحی در باکو (قسمت اول)

تور تیراندازی باکو

- ساعت ۱۰ صبح در هر نقطه از باکو اسکان داشته باشید ماشینی به دنبال شما می‌آید.
- ساعت ۱۰:۴۰ شما به باشگاه تیراندازی این شهر می‌رسید.
- از ساعت ۱۰:۴۰ تا ۱۱:۴۰ مشغول تیراندازی در این باشگاه می‌شوید.
- ساعت ۱۲ به مزرعه انگور می‌رسید.
- از ساعت ۱۲ تا ۱۵ در این مزرعه هستید و می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها را نوش جان کنید.
- ساعت ۱۵ این تور به پایان می‌رسد و شما سوار ماشین می‌شوید تا به محل اقامت‌تان در باکو بازگردید.

تور تیراندازی باکو

امکانات تور تیراندازی باکو

1- ۲۳ نوبت تیراندازی ۲۰ نوبت به اهداف متحرک و ۳ نوبت به اهداف ثابت
2- رفتن به باغ انگور
3- ارائه‌ی بشقاب خوراکی پنیر
4- آموزش تیراندازی توسط مربیان ماهر
5- سرویس رفت و برگشت
6- تست کردن ۵ تا ۶ گونه از نوشیدنی‌ها و ارائه‌ی یک بطری نوشیدنی به عنوان هدیه

 

معرفی بهترین محله‌های باکو

تور تیراندازی باکو

نکته‌ی مهم پیرامون امکانات این تور که باید بدانید آن است که در این تور وعده‌ی غذایی ناهار به شما داده نمی‌شود.


تجربیاتی که با شرکت در این تور کسب می‎‌کنید.

در این تور می‌توانید یک ورزش تمرکزی مانند تیراندازی را انجام بدهید و در این کار بسیاری از انرژی‌های منفی را از خودتان دور کنید. اگر تیرانداز ماهر نیستی یا در این ورزش تجربه‌ی چندانی ندارید اصلا مهم نیست. در این تور شما به اندازه‌ای که سیبل را هدف بگیرید و بهترین شلیک‌هایتان را انجام بدهید آموزش می‌بینید. جدای از تیراندازی با شرکت در این تور به یک مزرعه‌ی جذاب بروید و در آن نوشیدنی‌های مختلف را امتحان می‌کنید. در سفر به باکو، بازدید از مکان‌های دیدنی و تاریخی شهر و همینطور پرسه زنی در خیابان‌ها و کافه‌ها جزو تفریحات رایج به شمار می‌آیند اما اگر قصد دارید سطح تفریحات‌تان متفاوت شود و یک روز خاص و خاطره‌انگیز در این شهر داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم در این تور شرکت کنید. حتی اگر خانوادگی با تور باکو سفر کرده‌اید. چراکه امکان همراه داشتن فرزندان‌تان نیز در این تور فراهم آمده است.

 

۶ تفریح شبانه که در سفر به باکو می‌توانید تجربه کنید

تور تیراندازی باکو

نکات ویژه درباره تور تیراندازی در شهر باکو

1- در این تور تمامی افراد می‌توانند شرکت کنند به جزو افرادی که معلولیت خاص دارند. البته شرکت در این تور به خانم‌های باردار توصیه نمی‌شود و ویلچر نیز در آن قابل دستیابی نیست.
2- در این تور می‌توانید نوزادان خود را نیز همراه داشته باشید. برای آنها صندلی در نظر گرفته شده است و این تور به گونه‌ای طراحی شده است که آنها راحت باشند.
3- جدای از نوزادان، در این تور می‎‌توانید حیوانات خانگی خود را نیز همراه بیاورید. بنابراین تمامی امکان‌ها در این تور فراهم است تا شما با خیال راحت یک ورزش تمرکزی را انجام بدهید و بعد برای یک تفریح هیجان‌انگیز به باغ تشریف ببرید.
4- محل برگزاری این تور در نزدیکی وسایل حمل و نقل عمومی نیست. اگر این امر برایتان مهم است باید آن را پیش از ثبت‌نام در تور بدانید.
5- برای شرکت در این تور باید از قبل حضورتان را رزرو کنید. پس از رزرو اگر بنا به هردلیلی خواستید حضورتان را کنسل کنید، برای آنکه پولتان را به طور کامل دریافت نمایید باید ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور این کار را انجام بدهید.
6- برای اطلاع از جزئیات این تور و ثبت‌نام در آن می‌توانید به لینک https://www.viator.com/tours/Baku/Shooting-and-Wine-Tour-Baku مراجعه کنید.

۰۱ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران