معرفی اولین هتل دریایی ایران در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی اولین هتل دریایی ایران در کیش

هتل‌های دریایی از جمله هتل‌های بسیار محبوب در مقاصد ساحلی مخصوصا جزایر گرمسیری هستند. هتل‌هایی که نمونه‌های بسیاری در جهان دارند و می‌توانید بهترین‌هایشان را در مالدیو، فیلیپین، تایلند و جزایر دریای کاراییب ببینید. خوشبختانه هتلی که امروز می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، یک هتل دریایی در کیش است که این تجربه را در داخل کشور خودمان برایتان ممکن می‌کند. یک هتل لوکس و زیبا که سوییت‌هایش بر روی آب قرار گرفته و یک اقامت جذاب را در تور کیش برایتان ممکن می‌کند.

 

کوتاه درباره‌ی هتل دریایی ترنج کیش

هتل ترنج کیش اولین هتل دریایی ایران به حساب می‌آید. هتلی که سوییت‌هایش بر روی آب و در یک اکوسیستم طبیعی واقع شده و همانطور که در عکس‌ها می‌بینید، تفاوتی آشکار با هتل‌هایی معمولی که در کیش و یا دیگر نقاط ایران هستند، دارد. البته این مجموعه دو فاز یا بخش مجزا دارد که یکی شامل این سوییت‌های روی آب و دیگری شامل یک هتل طبقاتی در ساحل می‌شود که البته هنوز ساخت آن کاملا به اتمام نرسیده است.

از نظر امکانات رفاهی هتل ۵ ستاره دریایی ترنج، همه چیز را برای مسافرانش تدارک دیده است. از چند کافه و رستوران و فست فود گرفته تا سالن ورزشی، محل‌های تفریحی و ورزش و همچنین سالن اسپا و ماساژ. با این حال ایراداتی هم به آن وارد است که فارغ از قیمت بالای اجاره‌ی این سوییت‌ها، فاصله‌ی نسبتا زیادش با مراکز خرید و گردشگری کیش مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید.

 

سفر با تور کیش در فصول مختلف سال

هتل دریایی ترنج کیش

سوییت‌های هتل دریایی ترنج کیش

اسکله‌ای که سوییت‌های آبی روی آن قرار گرفته است، مجموعا طولی به اندازه‌ی حدودا ۱ کیلومتر دارد. روی این اسکله‌ی زیبا ۱۰۰ سوییت در نظر گرفته شده که از نظر متراژ و طراحی داخلی در چند دسته بندی قرار می‌گیرند. ارزان‌ترین این سوییت‌ها، سوییت‌های دو نفره ترنج است و به ترتب سوییت‌های دو نفره رو به دریا، دو نفره رو به غروب، رویال ترنج، رویال رو به دریا، رویال رو به غروب و سوییت امپریال، قیمت‌های بالاتری دارند. سوییت‌های امپریال تنها گزینه‌ی بیشتر از دو نفر است، البته شما می‌توانید در هر کدام این اتاق‌ها یک نفر اضافه با استفاده از تخت خواب تاشو را میزبانی کنید.

 

زیباترین مکان‌های کیش برای گرفتن عکس‌های خاص

هتل دریایی ترنج کیش

سوییت‌ها هم در بیرون و هم در داخل طراحی زیبایی دارند و بخشی از کف آن‌ها به صورت شیشه‌ای ساخته شده تا بتوانید امواج آب را زیر پای خود حس کنید و تجربه‌ای کامل از یک هتل روی آب داشته باشید.  با اجاره‌ی هر کدام از این هتل‌ها که قیمت روی سایت رسمی آن از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومن آغاز می‌شود، صبحانه و ناهار با بوفه باز به صورت رایگان برایتان در نظر گرفته می‌شود، اینترنت بی‌سیم و ترانسفر فرودگاهی رایگان خواهید داشت و می‌توانید از امکانات تفریحی مجموعه نیز استفاده نمایید.

 

امکانات جانبی هتل ترنج

مجموعه‌ی هتل دریایی ترنج کیش تنها به داشتن سوییت‌های دریایی ختم نمی‌شود، بلکه همانطور که گفتیم این مکان بزرگ امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. در این میان سالن والیبال و ورزش‌های ساحلی، خانه‌ی بازی کودکان و سالن بدن‌سازی به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

در کنار این‌ها یک کلوپ تفریحی دریایی در نظر گرفته شده تا بی‌نیاز از سواحل شلوغ کیش، بتوانید به راحتی با پرداخت پول، تفریحات آبی مختلف را با بهترین امکانات تجربه نمایید. همچنین یک سالن بیلیارد و بازی‌های میزی، استخر، سونای بخار، جکوزی و همچنین یک سالن اسپا و ماساژ مجهز نیز برای مسافران این هتل در نظر گرفته شده است.

 

بهترین تفریح‌های کیش برای سالمندان

رهتل دریایی ترنج کیش

در زمینه‌ی رستوران و کافه نیز ترنج به خوبی می‌درخشد. رستوران عالی خورشید که بر روی دریا قرار گرفته در تمام جزیره معروف است و همچنین رستوران ساحلی نیز فضایی عالی را برایتان همراه خواهد داشت. دو کافه‌ی مدرن و یک کافه‌ی سنتی نیز می‌تواند جایی عالی برای سفارش نوشیدنی و خوردن فست فود برای مسافران گردشگران باشد.

 

در آخر

برای ساخت این هتل تحقیقات فراوانی صورت گرفته تا از نظر زیست محیطی بهترین مکان ممکن را داشته باشد. همچنین با ساختن دو جزیره‌ی مصنوعی، پرندگان زیادی در حول محور هتل پرواز می‌کنند که به جذابیت‌های آن می‌افزایند. در مجموع هتل دریایی ترنج را نه تنها باید اولین هتل دریایی ایران، بلکه یک هتل بسیار عالی دانست. جایی منحصر به فرد در کشور عزیزمان که تجربه‌ای خاص و متفاوت را از سفر به کیش برایتان به ارمغان می‌آورد.

هتل دریایی ترنج کیش

 

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران