معرفی گروه هتل‌داری سورینت کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی گروه هتل‌داری سورینت کیش

کیش مقصدی بسیار محبوب در جنوب ایران است که می‌توان ادعا کرد هیچ جایی در این خطه پهناور حس و حال مدرن و گرمسیری آن را ندارد. همین باعث جذب سرمایه‌گذاران داخلی و بعضا خارجی شده است. در حال حاضر هتل‌داری بارزترین مثلا بر این ادعاست که می‌توان آن‌ها را در سطح شهر پراکنده دید. خوشبختانه در تور کیش دست شما برای این که کجا بمانید کاملا باز است. ازاین‌رو تصمیم گرفتیم گروه هتل‌داری سورینت کیش را در اینجا معرفی کنیم.

 

گروه هتل‌داری سورینت کیش

گروه هتل‌داری سورینت با داشتن سه هتل در حال کار هتل سورینت صدف کیش، هتل سورینت مریم کیش و همینطور هتل تاپ رز کیش سه هتل فعال در کیش داشته و دو شعبه دیگر آن در قشم و کیش در حال ساخت هستند. این گروه هتل‌داری ۴ و ۳ ستاره با ارائه محیطی لوکس و مدرن سعی می‌کند تا همگام با پیشرفت هتل‌داری جهانی سطح بهتری از امکانات و رفاه را ارائه دهد. ما در اینجا نگاهی مختصر به شعبات آن می‌اندازیم.

 

راهنمای تجربه‌ی غواصی در کیش

هتل سورینت صدف کیش

هتلی ۴ ستاره در ۲ طبقه است که ۵۵ اتاق را در خود جای داده و در زمینی به اندازه ۱۵ هزار متر مربع گسترده شده است. این هتل در سال ۱۳۸۱ افتتاح شد و در سال ۹۲ مورد بازسازی قرار گرفت. در اینجا شما از بین انواع اتاق‌ها تا سوییت‌های مجهز هرچه که بخواهید را در دسترس خواهید داشت. به علاوه این هتل در کنار کوهی حدودا ۸۲۷ متری واقع شده که آبشاری زیبا از آن روان است و نمایی بسیار زیبا به هتل و اتاق‌هایش بخشیده است. این اتاق‌ها دارای یخچال و آب رایگان، میز تحریر، کمد، حمام و رخت آویز، تلویزیون، تلفن، و سیستم تهویه هوا هستند. شما با اقامت در اینجا می‌توانید از امکانات متنوعی مثل تلویزیون در لابی، کافی شاپ، فضای سبز، اتاق چمدان و دستگاه واکس کفش هم دسترسی خواهید داشت. همچنین پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

هتل سورینت مریم کیش

این هتل ۴ ستاره تنها ۲ سال پس از همتای خود سورینت صدف در سال ۱۳۸۳ در میدان امیر کبیر جزیره کیش و در مساحتی ۷ هزار متر مربعی افتتاح شد. این هتل با نمایی کاملا شیک و دلنشین ۵۵ اتاق و سوییت ارائه می‌دهد که همگی آن‌ها مجهز به امکانات رفاهی مدرن هستند. با توجه به محل قرارگیری منحصر به فرد این هتل شما به راحتی و در عرض تنها چند دقیقه پیاده‌روی به اسکله تفریحی کیش و امکانات تفریحی آن و همینطور ساحل دسترسی داشته باشید و روزی پر از هیجان و تفریح را تجربه کنید. نه فقط گردش و تفریح بلکه از این هتل شما به راحتی می‌توانید به مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش و همچنین مرکز خرید مروارید کیش دسترسی داشته باشید. به این ترتیب می‌توان نتیجه گرفت و با رفتن به این هتل پکیجی تمام و کمال از امکانات رفاهی در داخل و خارج هتل خواهید داشت. مخصوصا با کادر مجربی که در هتل مشغول به کار هستند هرچیزی که نیازدارید در دسترس شما قرار خواهد گرفت. اتاق‌ها نیز از داخل مدرن و لوکس و مجهز به تلویزیون صفحه تخت و شبکه‌های متنوع، سیستم گرمایش و سرمایش، بالکن، سرویس اتاق، حمام و دستشویی اختصاصی، چای ساز و مینی بار با هزینه اضافی هستند. این در حالی است که اینترنت، کافی شاپ و پارکینگ از دیگر ویژگی‌های اینجا هستند.

 

معرفی ارزان‌ترین رستوران‌های کیش

هتل تاپ رز کیش

این هتل ۳ ستاره نیز در مرکز کیش و در فاصله کمی از ساحل زیبای این جزیره واقع شده است. این هتل جذاب که در مساحتی ۱۲۶۷۹ متر مربعی گسترده شده ۳۷ ویلای ساحلی در دسترس مهمانان قرار می‌دهد که تنها ۵۰ متر با دریا و ساحل فاصله داشته و در عرض دو دقیقه پیاده‌روی در دسترس قرار می‌گیرند. از اینجا می‌توانید به دوچرخه سواری ساحلی بپردازید و یا امتداد ساحل را قدم بزنید و از زیبایی‌های خلیج همیشه فارس لذت ببرید. اگر به قدم زنی ادامه دهید پس از گذر از خیابان فردوسی به مراکز خرید شناخته شده پردیس ۱ و ۲ خواهید رسید و این یعنی در فاصله کمی امکان گردش و خرید هم دارید. اتاق‌های هتل لوکس و جذاب هستند و با امکاناتی مثل یخچال، چای‌ساز، مبلمان، تلویزیون صفحه تخت با شبکه‌های متنوع، حمام و سرویس فرنگی اختصاصی با لوازم بهداشتی و دمپایی و همینطور سیستم تهویه هوا هستند.این در حالی است که سرویس ایرانی در اتاق‌ها تعبیه نشده است. در سراسر هتل اینترنت در دسترس است و امکانات دیگری مثل فضای سبز، کافی شاپ، چایخانه، صندوق امانات و خشکشویی نیز ارائه می‌شود.

۰۸ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران