در پوکت به استقبال چه تجربه‌هایی می‌رویم؟

جاذبه‌های گردشگری پوکت
در پوکت به استقبال چه تجربه‌هایی می‌رویم؟

پوکت یکی از زیباترین جزیره‌های جهان است. جزیره‌ای که به همراه پاتایا در صدر انتخاب‌های گردشگران در سفر با تور تایلند قرار دارد. جزیره‌ای رویایی با فضاهای جادویی. جزیره‌ای که انواع تفریحات هیجان‌انگیز را در آن می‌توانید انجام بدهید. جزیره‌ای که هم می‌شود ارزان به آن سفر کرد و هم گران. هم می‌شود خانوادگی به آن رفت و هم مجردی. هم می‌شود پرشور روزهایش را پشت سر گذاشت و هم خلوت و آرام. جزیره‌ای که بسته به روحیه‌تان می‌توانید در آن خوش بگذرانید. در سفرتان به پوکت اگر می‌خواهید بدانید چه تجربه‌هایی می‌توانید کسب کنید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا شما را در این رابطه راهنمایی کنیم.

 

۱- تفریحات آبی

یکی از اصلی‌ترین تجربه‌هایی که در سفر با تور پوکت می‌توانید کسب کنید، انجام ورزش‌ها و تفریحات هیجان‌انگیز آبی است. در این جزیره شما می‌توانید در سواحل مختلف و همینطور در پارک‌هایی آبی، بازی‌هایی را انجام بدهید که نمونه‌اش را در هیچ کجای دیگر جهان نمی‌یابید. موج سواری یکی از خاص‌ترین و جت اسکی یکی از برترین تفریحات آبی در این جزیره است.

 

۶ نکته کاربردی برای سفری ارزان به پوکت

۲- غواصی در جهانی مرموز

در تمامی شهرهای ساحلی جهان که توریستی هستند امکاناتی فراهم آمده است تا گردشگران بتوانند جهان زیر آبها را کشف کنند. در پوکت نیز این امکان برای شما فراهم آمده است. در این جزیره می‌توانید مراکز زیادی را پیدا کنید که با مربی و تجهیزات کامل شما را می‌برند به جهانی مرموز. جهانی جذاب که انواع موجودات آبی در آن زندگی می‌کنند. رفتن به زیر آبهای پوکت و دیدن ماهی‌های رنگی‌رنگی یکی از ویژه‌ترین تجربیات سفر به این جزیره است.

۳- تماشای معماری چینی-پرتغالی

ساکنان جزیره‌ی پوکت در زمان‌های قدیم با یافتن معادن روی توانستند ثروت زیادی کسب کنند و خانه‌هایی برای خود بسازند که هم سبک معماری شرق آسیایی را داشته باشد و هم سبک معماری اروپایی. خانه‌های مجلل این جزیره دارای تراس‌های بادخور، درهای چوبی با نقوش ظریف و حیاط‌های کاشی کاری شده هستند. در سفرتان به این جزیره می‌توانید در بافت‌هایی قدم بزنید که سبک خانه‌ها و مغازه‌هایشان از جنس چینی-پرتغالی هستند.

 

۷ هاستل ارزان و عالی برای اقامت در پوکت

۴- حضور در کافه‌های ساحلی

کافه‌های پوکت به مانند کافه‌های ایتالیایی و فرانسوی نیستند که در قلب شهرها واقع شده‌ باشند و ظاهری لوکس از باب مبلمان‌ها و صندلی‌ها و تزئینات داشته باشند. در عوض کافه‌های این جزیره بستری هستند که زیبایی‌ها را در معرض دید شما قرار می‌دهند. زیبایی‌های طبیعت البته. با مراجعه به کافه‌های این جزیره می‌توانید زیباترین تصاویر از غروب‌های خورشید را ببینید هنگامیکه نور دارد از آسمان رخ می‌کشد. کافه‌های این جزیره بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند تا نه تنها خودشان را در حافظه‌ی بصری شما بلکه در حافظه‌ی چشایی شما نیز ثبت کنند.

۵- شبگردی‌های پرشور

یکی از منحصر به فردترین تجربه‌های حضور در جزیره‌های توریستی کشور تایلند آن است که به شما امکان می‌دهد شب را از روز نشناسید. در این جزیره‌ها به همان میزانی که شما در روشنایی روز می‌توانید تفریح کنید، در سیاهی شب نیز می‌توانید. شب‌های جزیره‌ی پوکت به شما امکان می‌دهد به انواع کافه‌های شبانه پوکت بروید و در انواع دورهمی‌ها شرکت کنید. جدای از کافه‌ها شما می‌توانید به بازارهای شبانه نیز بروید، خرید انجام بدهید، با مردم معاشرت کنید و روی دیگر این جزیره را بشناسید.

 

۵ مرکز خرید جذاب پوکت که باید به آنها سر بزنید!

۶- اقامت در هتل‌ها و پلاژهای رویایی

جدای از تفریحات و دورهمی‌ها، اقامت در هتل‌های این جزیره خودش جزو مهمترین و متفاوت‌ترین تجربه‌های سفر شما به شمار می‌آید. در این جزیره می‌توانید در رمانتیک‌ترین و دنج‌ترین مکان‌های جهان ساکن شوید و درحالیکه لوکس‌ترین و بهترین امکانات در اختیارتان است تفریح کنید. یکی از دلایلی که سبب می‌شود پوکت را یک جزیره‌ی مناسب برای سفرهای رمانتیک بدانند اقامتگاه‌های آن هستند. اقامتگاه‌های که هزینه‌ی اقامت در برخی‌هاشان به سبب امکاناتی که دارند بسیار گران و اقامت در برخی‌هاشان با توجه به کیفیت خوبی که دارند بسیار ارزان است. بنابراین با سفر به این جزیره، هر بودجه‌ای در اختیار داشته باشید می‌توانید در مکان‌هایی رویایی ساکن شوید.

۷- غذاهای عجیب خیابانی و رستورانی

ذائقه‌ی ما ایرانی‌ها زیاد با غذاهای مربوط به شرق آسیا جور نیست اما هستند برخی از افراد که بخواهند عجیب‌ترین غذاهای عمرشان را نوش جان کنند و اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید باید بدانید در سفر به پوکت این امکان برای شما فراهم است. در سفر به این جزیره می‌توانید غذاهای دریایی متفاوت سفارش بدهید و نوش جان کنید. می‌توانید غذاهای گوشتی منحصر به فرد پیدا کنید و همچنین می‌توانید غذاهای گیاهی بسیاری در منوی رستوران‌ها ببینید.

 

۱۰ رستوران حلال که در سفر به پوکت می‌توانید به آنها بروید

۱۳ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران