بهترین صبحانه‌های باکو در ۷ مکان عالی

جاذبه‌های گردشگری باکو
بهترین صبحانه‌های باکو در ۷ مکان عالی

باکو شهر گشت و گذارهای خاطره‌انگیز است که در عمرتان حداقل باید یک بار به آن سفر کنید و روزهای شگفت‌انگیزی را پشت سر بگذارید. شهری که امکانات عالی و مناسبی در خود دارد و با هر بودجه‌ای می‌توانید به آن مراجعه کنید و خوش بگذرانید. شهری که غذاها و رستوران‌هایش حرف ندارند و بدون شک مزه‌هایی که در آن امتحان می‌کنید برای همیشه زیر زبان‌تان می‌ماند. شهری با موزه‌ها، جاذبه‌های تاریخی، بازارها و مرکزخریدهای مشهور برای خرید خوشمزه‌ترین سوغاتی‌های باکو. در سفرتان با تور باکو اگر می‌خواهید یک صبحانه‌ی عالی نوش جان کنید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۷ مکان بی‌نظیر این شهر برای نوش جان کردن بهترین صبحانه‌های آذربایجان را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 

۱- Entree Bakery

اگر می‌خواهید صبحانه‌های فرانسوی در باکو نوش جان کنید شعبه‌های مختلف این کروسان ‌فروشی، این امکان را برای شما فراهم آورده‌اند. در سرتاسر باکو و در بخش‌های مختلف شهر این کروسان فروشی شعبه دارد و شما با توجه به محل اقامتتان و یا با توجه به مکانی که قصد بازدید از آن را دارید می‌توانید نزدیک‌ترین آنها را انتخاب کنید و به آن مراجعه نمایید. با مراجعه به این مکان مقابل طیف وسیعی از کروسان‌ها قرار می‌گیرید و می‌توانید باتوجه به ذائقه‌تان هرکدام را که دوست دارید سفارش بدهید و نوش جان کنید. کروسان‌های شکلاتی از پرطرفداترین کروسان‌های این مکان در باکو به شمار می‌آیند.

 

معرفی بهترین کلاب‌های شبانه باکو

۲- رستوران Central baku

این رستوران یکی از رستوران‌های مشهور باکو است که منوی متنوعی برای صبحانه دارد. منویی که در آن هم می‌توانید صبحانه‌های اروپایی، هم مدیترانه‌ای و هم آذربایجانی بیابید. تمام غذاهای این رستوران از مواد اولیه تازه تهیه شده‌اند و سرآشپز آن هم برای گیاهخواران و هم برای گوشتخواران پیشنهادهای ویژه دارد. از آنجا که طیف صبحانه‌های این رستوران متنوع است شما می‌توانید با توجه به بودجه‌تان صبحانه سفارش بدهید و نوش جان کنید.

۳- United coffee beans

این کافه برای آنهایی که می‌خواهند صبحانه‌های خوشمزه نوش جان کنند عالی است. جاییکه بهترین سیب‌زمینی‌های سوخاری باکو را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. جاییکه بیکن‌های تخم مرغش بسیار معروف است و یکی از پاتوق‌های جوانان این شهر برای نوش جان کردن صبحانه به شمار می‌آید. یکی از متفاوت‌ترین صبحانه‌های موجود در منوی این رستوارن ماهی آزاد به همراه تخم مرغ است که یک وعده‌ی غذایی بسیار مقوی محسوب می‌شود و شما با نوش جان کردن آن برای صبحانه، تا وعده‌ی غذایی شام سیر و پر انرژی هستید.

 

تور غذاهای خیابانی باکو برای شکم‌گردها

۴- Dolce Vita

یک رستوران ایتالیایی عالی برای آنهایی که می‌خواهند صبحانه‌های ایتالیایی در سفر به باکو نوش جان کنند. رستورانی که سرآشپز بسیار ماهری دارد و جدای از غذاهای فوق‌العاده، به خاطر دکورش نیز بسیار محبوب و دوست داشتنی است. میز و صندلی‌های چوبی، آشپزخانه‌ای اوپن، ستون‌های قهوه‌ای رنگ، همه و همه سبب می‌شوند این رستوران بسیار دنج و دوست داشتنی باشد. در سفرتان به باکو به شما توصیه می‌کنیم برای نوش جان کردن یک صبحانه‌ی خاطره‌انگیز به این رستوران مراجعه کنید و روز خودتان را بسازید.

۵- Vinyl

بجز بهترین کافی شاپ‌ها در باکو، اینجا یک کافه‌ی بی‌نظیر برای آنهایی که می‌خواهند صبحانه‌های سنتی را در کنار صبحانه‌های امروزی نوش جان کنند. در منوی این رستوران هم می‌توانید پنکیک‌های پنیری فوق‌العاده بیابید و سفارش بدهید و هم کره مرباهای عالی. فضای این کافه دوست‌داشتنی و صمیمی است و قیمت صبحانه‌هایش نیز مقرون به صرفه. بنابراین مورد استقبال گردشگران شهر باکو قرار دارد. تازگی مواد غذایی تشکیل دهنده‌ی صبحانه‌های این کافه یکی از مهمترین ویژگی‌های آن به شمار می‌آید.

 

هفت واقعیت جالب درباره باکو برای مسافران تور آذربایجان

۶- Baku Roasting Company

این کافه یکی از کافه‌های مشهور در میان شهروندان باکو به شمار می‌آید. کافه‌ای که در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده است و از آن زمان تاکنون هرساله در رده‌ی بهترین کافه‌های شهر قرار می‌گیرد. کافه‌ای که می‌توانید ساندویچ‌های مقوی به عنوان صبحانه در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. ساندویچ مرغ و تخم مرغ این کافه از پرطرفدارترین غذاهای صبحانه‌ی آن به شمار می‌آید. این کافه یک دکور تلفیقی دارد که در آن هم می‌توانید عناصر سنتی آذربایجانی را بیابید و هم عناصر مدرن اروپایی. بنابراین در آن هم فرش می‌بینید هم مبل‌های راحتی.

۷- Guloglu

یک کافه‌ی ترکی عالی برای آنهایی که می‌خواهند صبحانه‌های ساده اما باصفا نوش جان کنند. در این کافه می‌توانید ساندویچ پنیر و اسفناج سفارش بدهید و درحالیکه یک صبح دل‌انگیز را آغاز می‌کنید نوش جان نمایید. فضای داخلی این کافه دنج است و قیمت صبحانه‌هایش نیز مقرون به صرفه به شمار می‌آید.

 

معرفی مرکز خرید متروپارک در باکو

۱۲ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران