معرفی هتل RIMBA Jimbaran در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
معرفی هتل RIMBA Jimbaran در بالی

همانطور که قبلا تعداد زیادی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس بالی را به شما معرفی کرده‌ایم، می‌دانید که این جزیره از این منظر هیچ کم ندارد و شما انتخاب‌های زیادی برای سفری لاکچری با تور بالی خواهید داشت. اما امروز ما یکی از بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. یک هتل استثنایی که تجربه‌ای متفاوت و درخشان را در این سفر برایتان خواهد ساخت. در ادامه همراه ما باشید با معرفی هتل RIMBA Jimbaran در بالی.

 

هتل RIMBA Jimbaran BALI by AYANA

RIMBA Jimbaran هشت هکتار باغ، ساحل اختصاصی و محیط سبز و زیباست و تنها یک هتل لوکس نیست، بلکه یک شهر کوچک و فوق‌‌العاده جذاب است که تنها ۱۰ کیلومتر از فرودگاه بالی فاصله دارد. این اقامتگاه لاکچری تنها چند دقیقه از دهکده‌ی ماهیگیری معروف بالی فاصله دارد و شما می‌توانید با توجه به امکانات بسیار زیادی که در اختیارتان می‌گذارد، روزهای مفرح را در آن تجربه کنید.

 

در سفر به بالی چه لباس‌هایی بپوشیم

مجموعه اتاق‌های این هتل شامل ۴۰۳ اتاق خاص با استایل مدرن است که به نوعی آن ماهیت خاص بالی را نیز در اختیار دارد. منظره‌ی خلیج جیمباران و غروب خورشید در این خلیج نیز از جمله امتیازهایی است که موقع اقامت در این هتل نصیبتان خواهد شد.

اتاق‌ها و امکانات رفاهی

تنوع اتاق‌ها در این هتل بسیار بالاست، اما این ۴۰۳ اتاق در ۵ دسته بندی گنجانده شده است که البته در همان دسته‌ها نیز، تفاوت‌هایی بین اتاق‌ها وجود دارد که خیلی وارد جزییتشان نمی‌شویم.

East Suite: سوییت‌های شرقی رو به جنگل ریمبا هستند و شما می‌توانید از پنجره‌هایشان، نمایی دیدنی از این جنگل زیبا را مشاهده کنید. اتاق‌ها مدرن و زیبا هستند و این را می‌توان از حمام‌های مرمرین که در خود تلویزیون نیز دارند کاملا فهمید. همه‌ی امکانات نیز برای مسافران تدارک دیده شده و شما می‌توانید بین دو تخت تکی یا تخت دو نفره انتخاب کنید. مساحت این اتاق‌ها نیز حدود ۵۵ متر است.

 

۶ رستوران خانوادگی در بالی

Ocean View: اتاق‌هایی که نمای دریا را برایتان به همراه خواهند داشت، عموما گران‌ترین اتاق‌ها هستند. البته این اتاق‌های متراژهای مختلف و قیمت‌های متفاوتی دارند که بین ۳۸ تا ۷۰ متر متفاوت بوده و گنجایش تا ۳ نفر را دارند. سوییت‌های ۷۰ متری جدا از امکانات کامل رفاهی، دارای تراس بوده و همچنین مبلمان و اتاق‌های جداگانه را نیز برایتان همراه خواهند داشت.

Pool Access: این اتاق‌ها و سوییت‌ها، انتخاب‌هایی عالی برای خانواده‌هایی هستند که به بالی سفر کرده و می‌خواهند در چنین جای لوکسی اقامت داشته باشند. اتاق‌ها در این انتخاب ۳۸ تا ۴۹ متر مربع فضا دارند و سوییت‌ها همه ۷۰ متری هستند و یک استخر کوچک درست جلوی آن‌هاست که رو به در ورودی خواهد بود. امکاناتی در بیرون از سوییت نیز فراهم شده تا بتوانید ساعتی را کنار استخر نشسته و چیزی میل کنید.

 

بازدید از پارک فیل‌های بالی

Jimbaran: این اتاق‌ها و سوییت‌ها که مساحتی همچون موارد مربوط به منظره‌ی استخر دارند اما منظره‌ای از باغ و البته جنگل را پیش چشمان شما به تصویر خواهند کشید. همچنین از پنجره‌ی اتاق‌ها می‌توانید به استخرهای مجموعه‌ی  RIMBA Jimbaran نیز نگاهی بیندازید.

Hillside: این اتاق‌ها منظره‌ی جنگل را برایتان همراه خواهند داشت و مساحتی بین ۳۸ تا ۴۹ متر دارند. اگر چه با توجه به این که در طبقات بالا قرار گرفته‌اند، منظره‌ای دیدنی از این جنگل برای شما رقم خواهند زد. دکور داخلی بسیار لوکس و امکانات حداکثری در کنار بالکن زیبا، از دیگر امکانات این هتل است.

 

معرفی جشن‌ها و فستیوال‌های بالی

امکانات تفریحی، اسپا و ...

اولین چیزی که باید در مورد RIMBA Jimbaran و امکانات تفریحی‌اش به شما بگوییم، استخرهای متعدد آن است. جدا از استخرهای کوچک که عموما برای سوییت‌ها هستند، سه استخر بزرگ برای مجموعه در نظر گرفته شده است. بزرگ‌ترین استخر، استخر اصلی است که در محیطی روباز و به صورت بدون لبه بوده و موقع شنا می‌توانید منظره‌ی زیبای دریا را تماشا کنید و البته امکانات مختلفی نیز در اطرافش قرار گرفته که می‌توانید از آن‌ها نیز بهره ببرید. یک استخر در محیط باغ در نظر گرفته شده که کوچک‌تر بوده اما با آبشار مصنوعی کوچکی که برایش ساخته‌اند، جذابیت خاصی دارد. استخر کودکان نیز با سرسره‌های آبی و چندین بازی مختلف، جایی برای خانواده‌هایی خواهد بود که همراه فرزندانشان به این هتل آمده‌اند.

ساحل اختصاصی بزرگ و زیبای کوبو، دیگر امکان تفریحی مهمی است که هتل RIMBA Jimbaran برایتان فراهم آورده. این ساحل که از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر در اختیار شما قرار می‌گیرد، یک ساحل بسیار تمیز با امکانات رفاهی بوده که می‌توانید در آن شنا کنید، به انواع تفریحات آبی بپردازید و یا حتی سفارش نوشیدنی و خوراکی خود را در ساحل تحویل بگیرید.

 

معرفی محبوب‌ترین غذاهای سنتی بالی

مجموعه‌ی اسپایی که برای هتل RIMBA Jimbaran ساخته شده نیز جایی با سه ساختمان کاملا مجزاست که هر کدامشان جوایز متعددی در سطح بین‌المللی برده‌اند. یکی از آن‌ها اسپای لاکچری است که محیطی بزرگ داشته و انواع ماساژ‌ها و درمان‌ها را ارائه می‌دهد. دیگری یک استخر آب دریا برای آب درمانی و درمان‌های حول محور آب شور است. در آخر شما اسپای خاص Spa on the Rocks را دارید که بسیاری از ماساژها و درمان‌هایش با استفاده از سنگ و گیاهان دارویی انجام می‌گیرد.

چندین رستوران برای این هتل در نظر گرفته شده که در بخش‌های مختلف و با طراحی متفاوت هستند که هر کدام فرهنگ غذایی جایی از دنیا را برایتان فراهم خواهند کرد. مثلا در "سامی سامی" شما می‌توانید غذای ایتالیایی را در محیط باغ میل کنید یا در "دارمار تراس" غذای آسیایی بخورید. همچنین جاهایی برای خوردن غذای رمانتیک در نظر گرفته شده که می‌توانید با اطلاع قبلی، یک شام سورپرایز و جذاب را برای همسفرتان تدارک ببینید.

 

بهترین ماه برای سفر و تفریح در بالی

زمین گلف با ۱۸ حفره و سطحی عالی، یکی دیگر از بخش‌های تفریحی این هتل است که همچون اسپا و بعضی دیگر از خدمات هتل، هزینه‌ای جدا برایتان خواهد داشت. مجموعه زمین‌های تنیس نیز دقیقا به همین صورت هستند. زمین تنیس روی چمن در این هتل در نظر گرفته شده و شما می‌توانید از ۶ صبح تا ۸ شب به آن‌ها مراجعه کنید. البته هم زمین گلف و هم تنیس برای کسانی که سوییت اجاره کرده باشند، رایگان خواهد بود.

چند فروشگاه، بخش بازی کودکان، استراحتگاه اختصاصی، باشگاه بدنسازی با امکانات عالی، استراحتگاه در باغ، و خیلی چیزهای دیگر در هتل  RIMBA Jimbaran وجود دارند که اسم بردن از یک یک آن‌ها نیاز به مطلبی بسیار طولانی‌تر دارد. در نهایت باید گفت که هزینه‌ای که بابت این هتل می‌پردازید، نه فقط به خاطر اتاق‌ها و سوییت‌های فوق‌العاده‌اش، بلکه بابت امکاناتی است که می‌تواند روزها شما را سرگرم نگه دارد و آرامش را برایتان در تور بالی همراه داشته باشد.

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران