معرفی بهترین کافه‌های گوا در هند

جاذبه‌های گردشگری گوا
معرفی بهترین کافه‌های گوا در هند

شاید انتظارش را نداشته باشید، اما گوا یکی از بهترین شهرهای هند برای تجربه‌ی کافه‌های عالی در این کشور است. این شهر ساحلی چندین و چند کافه‌ی عالی دارد که تنها معرفی چند مورد از آن‌ها کمی سخت است، اما با توجه به پارامترهای مختلف، این لیستی از برترین کافه‌های گواست که در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

  1. Cafe Mangii

کافه Mangii با آن سقف بلند و چوبی و طراحی دکور زیبایی که دارد، یکی از اولین انتخاب‌های شما در میان کافه‌های گوا به حساب می‌آید.  شب‌های صدای موسیقی زنده در آن جریان دارد و از صبح تا شب شلوغی مردمی که از قبل میز رزرو کرده‌اند. جدا از انواع نوشیدنی‌ها و دسرهایی که در این مکان می‌توانید سفارش دهید، کافه Mangii یک مکان ایتالیایی نیز محسوب می‌شود که غذاهای مختلف این کشور را نیز در منوی خود دارد.

 

بهترین رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی گوا

Cafe Mangii 

  1. Cafe Mambo

کافه Mambo بیشتر شبیه یک کلاب است تا یک کافه، با این حال نباید آن را از لیستمان خط می‌زدیم چون واقعا یکی از بهترین‌هاست. شما می‌توانید تا شب در این مکان انواع نوشیدنی، دسر و غذا سفارش دهید و شب‌ها در جشن‌های شلوغ این مکان شرکت نمایید. در نهایت همه چیز در گوا به صدای بلند موسیقی و رقص و شادی بر می‌گردد.

Cafe Mambo

  1. Cafe Rio

کافه Rio در هتلی ساحلی به همین نام در ساحل آرپورا در شمال گوا واقع شده است که از جمله بهترین سواحل محسوب شده و با نمای پانورامای زیبایی که از پنجره‌هایش برایتان به نمایش می‌گذارد، شما را مجذوب خود خواهد کرد. از نکات جالب این مکان، ۲۴ ساعته بودنش است، یعنی هر زمان که خواستید می‌توانید به آن‌ا مراجعه نمایید.

 

معرفی ۶ هاستل بسیار عالی در گوا

Cafe Rio 

  1. Blue Planet Café

سیاره آبی یکی دیگر از کافه‌های زیبای گوا است که نمایی دیدنی از شهر را برایتان به تصویر می‌کشد. این کافه در آگوندا در شمال گوا واقع شده و هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۳ ظهر و سپس از ۶ بعد از ظهر تا ۱۰:۳۰ شب فعالیت می‌کند. دسرها خوشمزه‌ی این مکان زبانزد همه است، با این حال منوی غذای فوق‌العاده‌ای نیز دارد که می‌توانید از میان آن، یک ناهار یا شام خوشمزه برای خود سفارش دهید.

 

۷ رستوران ارزان قیمت و با کیفیت گوا

Blue Planet Café

  1. Susse Café

کافه Susse یک مکان کلاسیک با دکور مجلل است. جایی نسبتا گران قیمت که در کنار غذاهای ترکیبی و دسرهایش، انواع نوشیدنی‌ها از کشورهای مختلف و از سال‌های مختلف را برایتان آماده کرده است. تنوع منوی غذایی این کافه عالی بوده و از انواع پیتزا و پاستا تا غذاهای گیاهی را شامل می‌شود.

Susse Café

  1. Cafe Chocolatti

کافه شوکولاتی در یک باغ زیبا واقع شده و فضای آن فرح‌بخش، آرام و صمیمی است. اگر بخواهید جایی در گوا را انتخاب کنید که بتوانید یک بعد از ظهر آرام را همراه همسفرانتان بگذرانید، قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما، این کافه‌ی زیبا خواهد بود. منوی کافه شکلاتی نیز مملو از انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه است که کیفیتی عالی دارند و همیشه مشتریان خود را راضی نگه می‌دارند.

 

جاذبه‌های دیدنی گوا ؛ شهر فرنگ و تاریخ هند

Cafe Chocolatti

  1. Cafe de Goa

اگر چه Cafe de Goa در مکانی زیبا واقع شده، اما چیزی که به آن معروف است، کیفیت بالایی بوده که در پخت دسرها و غذاهایش لحاظ می‌کند. مهم نیست مافین سفارش می‌دهد یا کیک یا وافل‌ یا سراغ منوی غذا می‌روید، همه چیز در کنار قیمت مناسب، کیفیت بسیار خوبی نیز خواهند داشت. همه‌ی این‌ها کنار هم باعث می‌شوند Cafe de Goa یک تجربه‌ی عالی برایتان در تور گوا باشد.

Cafe de Goa

  1. Café Delish

کافه Delish یک مکان نسبتا ارزان‌قیمت اما عالی است. کیفیت هر چه که در منو وجود دارد به نسبت قیمت واقعا عالی بوده و شما می‌توانید هر سه وعده‌ی غذایی به این مکان آمده و چیزی که می‌خواهید را سفارش دهید. کافه Delish‌ در کنار بازار خیابانی آنجونا واقع شده و به همین خاطر همیشه مشتریان زیادی دارد که برای خوردن کیک‌های خوشمزه‌ی این مکان، به آن‌جا می‌روند.

 

۶ تفریح رایگانی که در گوا می‌توانید انجام بدهید

Café Delish 

  1. Sublime Morjim Beach

اگر به دنبال یک کافه‌‌ی ساحلی عالی و مجلل می‌گردید، Sublime Morjim Beach انتخاب شما خواهد بود. جایی بسیار زیبا که در کنار منوی مخصوص کافه که شامل انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و همچنین دسرهای مختلف می‌شود، یک منوی غذای فوق‌العاده دارد که بیشتر شامل غذاهای ترکیبی می‌شود. اگر به دنبال جایی هستید که یک شب عاشقانه را همراه همسرتان در گوا داشته باشید هم، این محل و میزهای فضای بازش می‌تواند پذیرای شما باشد.

Sublime Morjim Beach

  1. Om Made Café

و در آخر Om Made Café، یکی دیگر از کافه‌های لاکچری گوا که روی تراس ساختمانی زیبا بنا شده و شما می‌توانید تصویری فوق‌العاده از گوا را هنگام خوردن غذا ببینید. این مکان جایی گران محسوب می‌شود که البته کیفیت دسرها و غذاهایش نیز بسیار بالاست و نمرات خوبی را کسب کرده.

 

معرفی ۴ بازار محلی گوا برای خریدی ارزان قیمت

Om Made Café

۱۸ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران